Author Topic: Неефективните автобусни линии  (Read 66285 times)

Offline София 70

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 9842
    • View Profile
Re: Неефективните автобусни линии
« Reply #140 on: 26.02.2013, 22:54:26 »
А някой да е мислил за линия 77 плюс 78 или 78 плюс 82?
Идеята ми е - 78 по маршрута до централна гара , направо по Мария Луиза - надлез надежда и по маршрута на 77  или 82 .

Също - ТМ 8 ПЛЮС ТМ 10 - Люлин - 5 - Стамболийски - Македония - Журналист - Хладилника - интервал 8 минути с 2 х Т6А2 / СМЕ/
 ТМ 19 - Западен парк - К.Величков - гара София -север - 4 коли .
ТМ 5 - Княжево - Съдебна Палата - интервал 8 минути
ТМ 4 -Орландовци - Христо Ботев - Никола Петков - интервал 8 минути / синхрон с тм 5/
ТМ 11- Илиенци -К.Величков- Княжево - интервал 8 минути / синхрон с тм 5/
Така никой на никого няма да пречи , на всеки 4 минути ще има трамвай и груповото движение ще отпадне .

Offline Fantomas

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2893
    • View Profile
Re: Неефективните автобусни линии
« Reply #141 on: 27.02.2013, 08:25:38 »
Звучи добре, особено за тм 8 + 10, тъй като в определени моменти и двете линии са натоварени и единични мотриси са недостатъчни, особено по 10.

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8983
    • View Profile
Re: Неефективните автобусни линии
« Reply #142 on: 27.02.2013, 10:08:57 »
Пътностроителна Техника е съвсем близо до спирката на 78 и ТБ1, така че 100 следва да се закрие. Връзката с Бенковски се осъществява посредством 78, прекачване на ТМ3, 4 или 18 и 24. Потокът между тези две точки е прекалено малък за да изисква директна връзка.  :)

Offline mlk

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4297
    • ICQ Messenger - 110536592
    • View Profile
    • Email
Re: Неефективните автобусни линии
« Reply #143 on: 27.02.2013, 11:25:23 »
Peichev, кога най-после ще се изкажеш подготвен?

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8983
    • View Profile
Re: Неефективните автобусни линии
« Reply #144 on: 27.02.2013, 13:59:47 »
Погледнах картата - от сградата на Пътностроителна Техника до спирка Витиня на ТБ1 и 78 разстоянието не надхвърля 400-500m и е в пълна пешеходна достъпност съответно 100 няма междинни спирки в този участък. Няма смисъл да се търкаля почти празен автобус заради една спирка.  :)

Offline mlk

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4297
    • ICQ Messenger - 110536592
    • View Profile
    • Email
Re: Неефективните автобусни линии
« Reply #145 on: 27.02.2013, 15:42:42 »
Не визирам това ти изказване, а другото за 78 и Бенковски.

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8983
    • View Profile
Re: Неефективните автобусни линии
« Reply #146 on: 27.02.2013, 16:54:50 »
Пътникопотокът от Бенковски до Пътностроителна Техника е нищожен неслучайно директният автобус е почти празен. За малкото пътуващи между тези две точки вариантът 78 до Сточна Гара малко пеша до Хладилен Завод, ТМ 3, 4 или 18 и след това 24 е напълно приемлив, може евентуално 79 да се удължи до Бенковски и така връзката ще е само с едно прехвърляне.  :)

Offline blagun

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16500
    • View Profile
    • Email
Re: Неефективните автобусни линии
« Reply #147 on: 27.02.2013, 17:01:06 »
А100 е единствен по Първа българска армия, единствен между Бенковски и Военна рампа. И каква полза вместо него да върви съчленен и доста по-редовен автобус до Биримирци? Автобусите не са само за връзка на първата с последната си спирка.
Може тази линия, както още дузина други (7, 8, 65, 103,...) да се включи в концесионен пул или да се закупят по-маломерни возила.

Offline София 70

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 9842
    • View Profile
Re: Неефективните автобусни линии
« Reply #148 on: 04.07.2013, 09:56:14 »
От известно време ми се върти в главата идея - прокарване на трамвайно трасе от Захарна Фабрика по Хайдут Сидер и Йосиф Щросмайер . Тм 3 ДА върви по това трасе до Гара Север  и 19 да отпадне , като 11 се подсили с 2 коли.

Offline T_4

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2962
    • View Profile
Re: Неефективните автобусни линии
« Reply #149 on: 04.07.2013, 14:37:38 »
Не знам дали някой ще вози при такъв маршрут, става доста обиколно. За мен има смисъл линията, тръгваща от София-Север да отива към центъра. Никой няма да чака трамвай за периферията на една спирка от ТМ 6 и 12, които са по-редовни от 19. По-скоро си мисля за следното:
ТМ1 Захарна Фабрика - Иван Вазов
ТМ 3 се закрива
ТМ 4 се пуска на 8-6-8-3
ТМ 19 се променя от София-Север по бул."Христо Ботев" през пл."Възраждане" и към Красна поляна до Княжево.
Така се пести пробег, намаляват се трамваите по Ботев, запазва се връзките Ботев-Стамболийски и Княжево-Красна поляна и се намалява дублирането на 11 и 19.
Не на безсмислените линии като ТМ23!
За оптимизация на разписанията:
http://forum.gtsofia.info/index.php?topic=428.msg100091775#msg100091775

Offline sofianec

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1145
    • View Profile
Re: Неефективните автобусни линии
« Reply #150 on: 04.07.2013, 15:58:16 »
От известно време ми се върти в главата идея - прокарване на трамвайно трасе от Захарна Фабрика по Хайдут Сидер и Йосиф Щросмайер . Тм 3 ДА върви по това трасе до Гара Север  и 19 да отпадне , като 11 се подсили с 2 коли.

Ами това е 90% от бъдещото трасе към Люлин. Някой ден ще е факт. Само ще добавя, че е много по-удобно не към София Север а до гарата, така ще се прави бърза връзка с метрото на жителите на Фондови жилища и Света Тройца.

Offline putnik

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 810
    • View Profile
    • Email
Re: Неефективните автобусни линии
« Reply #151 on: 13.11.2013, 12:04:48 »
От известно време си мисля за трамвай, който да обединява маршрутите на ТМ22 и ТМ23. Т.е. Ботевградско-Подуяне-Ситняково-Шипченски-Дружба-Метростанция Младост 3. Не знам, нали темата е за безсмислени трасета.

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 13996
    • View Profile
Re: Неефективните автобусни линии
« Reply #152 on: 13.11.2013, 13:33:48 »
То имаше такъв трамвай с номер 21, но беше закрит поради малък пътникопоток преди 10-тина години.

Offline blagun

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16500
    • View Profile
    • Email
Re: Неефективните автобусни линии
« Reply #153 on: 13.11.2013, 13:42:03 »
От известно време си мисля за трамвай, който да обединява маршрутите на ТМ22 и ТМ23. Т.е. Ботевградско-Подуяне-Ситняково-Шипченски-Дружба-Метростанция Младост 3. Не знам, нали темата е за безсмислени трасета.
Все пак идеята е за закриване и промяна, а не за създаване на неефективни линии.
След като стане готово трасето до Младост-3, просто интензивната линия 20 ще се насочи нататък, а неинтензивната ТМ23 - към гара Искър. Може и в друга пропорция да са, но с тежест за линията по Копенхаген-Ляпчев.

Offline Neronov

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3052
  • R.I.P 1210
    • View Profile
Re: Неефективните автобусни линии
« Reply #154 on: 14.11.2013, 19:35:09 »
То след (ако) пуснат 20 до Младост, то 23 се покрива на 101% от 20 и вероятно ще бъде закрита. И все пак не би било лоша идея за такъв трамвай. Всички знаем,че курсовете на 22 от Подуяне до депо се пълнят доста прилично,пък и така ще се покрие една отдавна изгубена връзка на тб ХХ (не помня номера) от Младост до Герена/Ботевградско.

Offline blagun

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16500
    • View Profile
    • Email
Re: Неефективните автобусни линии
« Reply #155 on: 14.11.2013, 21:47:59 »
Щом се пълнят ТМ22, ще се увеличат колите по тази линия. Едва ли са значителен брой тези, които ползват 22-ките за депо по-далеч от мол Сердика. А то докато стане ТМ трасе до МС Младост-3, нищо чудно Метролиния 3 да е готова и натоварването на ТМ22 да поспадне.
« Last Edit: 14.11.2013, 21:49:55 by blagun »

Offline mlk

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4297
    • ICQ Messenger - 110536592
    • View Profile
    • Email
Re: Неефективните автобусни линии
« Reply #156 on: 15.11.2013, 00:57:56 »
Щом се пълнят ТМ22, ще се увеличат колите по тази линия. Едва ли са значителен брой тези, които ползват 22-ките за депо по-далеч от мол Сердика. А то докато стане ТМ трасе до МС Младост-3, нищо чудно Метролиния 3 да е готова и натоварването на ТМ22 да поспадне.
Ползват го до Г.Милев и по Шипченски до Румънското.

Offline putnik

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 810
    • View Profile
    • Email
Re: Неефективните автобусни линии
« Reply #157 on: 15.11.2013, 11:38:58 »
То след (ако) пуснат 20 до Младост, то 23 се покрива на 101% от 20 и вероятно ще бъде закрита. И все пак не би било лоша идея за такъв трамвай. Всички знаем,че курсовете на 22 от Подуяне до депо се пълнят доста прилично,пък и така ще се покрие една отдавна изгубена връзка на тб ХХ (не помня номера) от Младост до Герена/Ботевградско.

ТМ23 може би ще промени маршрута си до Искър, както е ТМ20 сега:

ТМ20: МС Опълченска - МС Младост 3.
ТМ23: Мл.театър - Искър

като ТМ23 ще го оставят за да има връзка с Искър, и за тази дестинация има пътници.

Offline Neronov

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3052
  • R.I.P 1210
    • View Profile
Re: Неефективните автобусни линии
« Reply #158 on: 15.11.2013, 14:24:28 »
Няма смисъл да ходи чак до Младежки,защото този участък се препокрива. От Опълченска/Сердика/СУ има (ще) метро до Искър, а пък от мола има А9. Така трябва да остане от Гео Милев до Искър,защото този участък е безалтернативен.

Offline DidoGO

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 543
    • View Profile
    • Email
Re: Неефективните автобусни линии
« Reply #159 on: 15.11.2013, 20:02:23 »
Ясно е, че ТМ20 някога ще завие към Младост и тогава  е редно 23 до стане към депото, но мисля че след гара Подуяне 3 линии посока центъра са много. Смятам, че ТМ 23 с маршрут Автогара Изток - Депо Искър с интервал около 20 минути е по-доброто решение.
Мисля и че някога трябва да помислят за 78 и 79. Общото при тях е, че част от маршрута им е много слабо натоварена. 78 след АГ Изток посока Враждебна, а 79 след Сточна гара посока задгаровата зона. Възможно и целесъобразно е половината курсове на 78 да само до АГ Изток под номер 178 и съответно 179 от Христо Ботев до Сточна гара.