В гаражите те буквално гният и се рушат. В гараж "Земляне" има поне три, за които ако се потрудят поне малко, 100% ще тръгнат. Що не вземат да им направят един ремонт изцяло, па после пак да се движат?
Чувате ли се какви глупости плещите понякога?
Е, все пак може да тръгнат. Не мисля, че са толкова зле. А Мерцедес Бенц Конекто според мен са много по-приятни.
В „Земляне“ няма BMC BELDE 220-SLF, там има PROCITY, от които към момента има пет дълговременно спрени 1413, 1415, 1416, 1418 и 1419, като от най-дълго, от първата половина на 2022 г., е спрян 1416 и е много сериозно разграбен, поради което има съмнение какви са шансовете да бъде възстановен. Останалите са спрени от по-рано тази година, ориентировъчно от три до шест месеца назад към днешна дата. Основният проблем са двигателите им, в момента в „Малашевци“ например 2511 е спрян за ремонт на гарнитура на главата, което е една от най-сериозните щети, които могат да възникнат и не е нормално да се случва на автобус от 2019 г. Споменавало се е преди тук във форума за автобуси на 20 години, на които двигателите им никога не са били отваряни. В „Земляне“ обаче проблемът е че бъде ли спрян един автобус веднага започва да се разграбва за части за другите и така възстановяването му в движение се затруднява съществено. Такъв е случаят с 1416.