Продължава крайно неадекватното и тенденциозно отношение на ЦГМ и диспечерите към маршрутните промени, свързани с протестите.
Изглежда, че
А9 и
А75 са се движили до паметника на Васил Левски само заради затворен за ремонт участък от западното платно на бул. "Евлоги и Христо Георгиеви" между ул. "Оборище" и ул. "Шипка". След приключването на този ремонт двете линии са "възстановени" до Военната академия.
Очевидно от ЦГМ не смятат, че би било удобно за хората двете линии да продължат да се движат до паметника на Васил Левски, докато траят протестите.
А защо не още по-добра и напълно изпълнима идея: ул. "Оборище"
бул. "Васил Левски"
ул. "Шипка"
бул. "Евлоги и Христо Георгиеви" и по маршрутите.
В същото време обслужването на севериозточните клонове на
ТБ1,
ТБ2 и
ТБ4 е под всякаква критика.
За последните десетина дни наблюдавах всякакви простотии:
- Някои водачи свалят пътниците на ул. "Кракра" и обръщат чрез алтернативния двигател по бул. "Янко Сакъзов"
;
- Други водачи свалят пътниците на ул. "Кракра", но обръщат през ул. "Обороще" без да качват хора чак до спирка "Пл. Васил Левски"
. И не го правят заради контактната мрежа при десния завой от ул. "Оборище" към бул. "Васил Левски", защото пак си ползват алтернативния двигател. Просто обикалят през ул. "Оборище" по някаква безумна причина, а хората, които чакат на ъгъла на ул. "Оборище" и бул. "Васил Левски" просто гледат как тролейбусът преминава, без да спира
.
- Други обръщат през ул. "Обороще" като отварят вратите преди десния завой, за да слазят пътниците и отново след десния завой, за да са качат други, които искат да пътуват в посока Хаджи Димитър/Левски-Г.
- Други обръщат през ул. "Оборище", но не отварят вратите преди десния завой. Правят го само чак след като завият по бул. "Васил Левски", което дразни пътниците, които са вътре, защото им губи времето.
- Някои водачи използват контактната мрежа за десен завой, а други използват алтернативния двигател.
Не мога да разбера защо вторите амортизират толкова мното двигателите, при условие, че има контактна мрежа! Така или иначе трябва да слизат два пъти.- На електроните табели на возилата може да се види всичко: Номер на линия с индекс "А", други са без индекс; дестинация на някои е до ул. "Оборище", на други е до ул. "Кракра", на други е до Бъкстон
или до Дружба 2
.
Като цяло се вижда, че от ЦГМ и Столичен Електротранспорт са оставили водачите без никакъв контрол и всеки си прави каквото намери за добре. И се обзалагам, че това е целенасочено.
Абсолютно безсмислен маршрут на 11 - Сточна гара - Пам. Левски.
И аз си мислех, че е това е напълно безсмислено, но май не е точно така. Няколко пъти засичам тролейбуса по този маршрут и вътре всеки път имаше по 5-7 души.
Ако го бяха направили така, че да стига до Софийския университет (обръщане на посоката през празния булевард пред художествената академия чрез алтернативния двигател), сигурно щеше да е още по-удобен за хората!