Author Topic: Маршрутни промени  (Read 507376 times)

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8983
    • View Profile
Re: Маршрутни промени
« Reply #2860 on: 23.04.2024, 18:44:24 »
Разхищение е да се пуснат съчленени вагони по ТМ 3 със свободни седящи места в пик - пътникопотокът е твърде малък, почти целия маршрут се дублира с ТМ 4 и ТМ 8, във вътрешността на Света Троица няма почти никакви пътници. Евентуално някакви малогабаритни нископодови ремаркета, но не знам откъде могат да се намерят. :rolleyes:

Offline xr1st0

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1249
    • View Profile
Re: Маршрутни промени
« Reply #2861 on: 23.04.2024, 19:16:53 »
Света Троица има нископодови автобуси и тролейбуси по периферните булеварди както и 77 във вътрешността с нископодови автобуси. За Лозенец и Хладилника има проблемни наклони и криви с малки радиуси, които не особено подходящи за съчленени вагони също има Х9 с нископодови автобуси.  :rolleyes:
То този Х9 не свързва Лозенец и Хладилника с Централната градска част - той забива по околовръстното към Младост - мисля, че изобщо не играе в логиката на такова разсъждение .

Online snaker

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1098
    • View Profile
    • DIEL TOURS
Re: Маршрутни промени
« Reply #2862 on: 23.04.2024, 23:40:21 »
Не знам защо продължава тая епопея с ТМ1... Уж се пусна заради нископодовите трамваи, сега след като има и Инекони с нисък под, а от май и Песа, не виждам смисъл, много по-оптимално ще е трите коли от тм1 да се добавят към тм6 и да стане малко по-редовен.

Offline xr1st0

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1249
    • View Profile
Re: Маршрутни промени
« Reply #2863 on: 23.04.2024, 23:52:57 »
То в тая логика е все същото да обединят тм 1 и 6 и като нов тм1 да вървят Иван Вазов-Обеля нали за да се запази тм1

Offline T_4

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2962
    • View Profile
Re: Маршрутни промени
« Reply #2864 on: 24.04.2024, 00:47:36 »
Вероятно по политически причини не искат да закрият някоя трамвайна линия, колкото и да е безсмислена. Напротив, ТМ1 ще вози въздух до надлеза след две седмици.
Не на безсмислените линии като ТМ23!
За оптимизация на разписанията:
http://forum.gtsofia.info/index.php?topic=428.msg100091775#msg100091775

Offline Niko.G

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 594
    • View Profile
Re: Маршрутни промени
« Reply #2865 on: 24.04.2024, 08:30:28 »
Света Троица има нископодови автобуси и тролейбуси по периферните булеварди както и 77 във вътрешността с нископодови автобуси. За Лозенец и Хладилника има проблемни наклони и криви с малки радиуси, които не особено подходящи за съчленени вагони също има Х9 с нископодови автобуси.  :rolleyes:

Важно уточнение: Х9 обаче не работи събота и неделя, изобщно не е пълноценна алтернатива на ТМ 10. Аз не мисля, че трябва да има две мнения по темата дали са нужни нископодови и по-дълги трамваи по ТМ 10.
 Относно поредните размествания и по-специално това късаещо ТМ 6, е меко-казано безумно. Някой по-надолу беше написал, че явно кметът на Обеля не счита Инеконите за нископодови и ще се наблюдава замяна на едни нископодови трамваи с други.  :help: А по 11 до кога ще се таралянкат високи трамваи(с изключение на малката бройка останали Т8М-900)? Искрено се надявам поне освободените от ТМ 6 Инекони да идат и на 11 освен на 1(другото безумие), ако няма да видим скоро Песи по 11, където според мен е по-голямата драма.
SUMC - Desordem e Regresso.


Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8983
    • View Profile
Re: Маршрутни промени
« Reply #2866 on: 25.04.2024, 15:45:47 »
Въздуховоз 75 ще работи само делник, въздуховоз 384 се закрива.
Quote
Считано от 27.04.2024 г. се преустановява движението на автобусна линия № 75 в предпразник и празник.

Считано от 27.04.2024 г. автобусна линия № 384 се закрива.

Считано от 29.04.2024 г. ученическите автобусни линии У1 и У2 ще изпълняват курсове само в сутрешните часове.

Offline Mizchiev_Dev

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 319
    • View Profile
Re: Маршрутни промени
« Reply #2867 on: 25.04.2024, 15:57:18 »
Така добре можеше да се измисли маршрут на 384 само из Дружба 2.... Сега поне да сгъстят ТБ4 и/или 404 или да го връщат!!!!

Offline Niko.G

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 594
    • View Profile
Re: Маршрутни промени
« Reply #2868 on: 25.04.2024, 19:16:05 »
Въздуховоз 75 ще работи само делник, въздуховоз 384 се закрива.
Quote
Считано от 27.04.2024 г. се преустановява движението на автобусна линия № 75 в предпразник и празник.

Считано от 27.04.2024 г. автобусна линия № 384 се закрива.

384 се закрива, защото 75 се връща в Дружба и става две коли... :crazy:
SUMC - Desordem e Regresso.


Offline fafan

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7004
    • View Profile
    • Email
Re: Маршрутни промени
« Reply #2869 on: 25.04.2024, 20:49:49 »
А по 11 до кога ще се таралянкат високи трамваи(с изключение на малката бройка останали Т8М-900)? Искрено се надявам поне освободените от ТМ 6 Инекони да идат и на 11 освен на 1(другото безумие), ако няма да видим скоро Песи по 11, където според мен е по-голямата драма.

Докато се движи по лоши трасета които не стават за други. Подобни въртележки по линиите без да се оправят най-накрая наболелите места за ремонт които се влачат от години са чист PR и нямат никаква полза за пътниците, на едно място се пускат нископодови трамваи, на друго остават старите и в крайна сметка движението в мрежата на трудноподвижни пътници си остава мисия невъзможна след като не може да се стигне навсякъде с нископодова мотриса.

Offline bahner

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 952
    • View Profile
Re: Маршрутни промени
« Reply #2870 on: 25.04.2024, 22:11:55 »
Песите освен нископодови, са и с климатик, което не е за подценяване. Разбитите трасета не могат да бъдат пречка да се пускат тези трамваи към Обеля, при положение, че от 10 години всеки ден по 22 пъти всеки трамвай по 7 и 27 минава през бул. Мария Луиза в двете посоки, включително и че се движеха и по разбитите релси по България при Гешов и през надлез Надежда, докато не ги ремонтираха. Сега ще минават по-малък брой пъти през разбитото трасе по М. Луиза, защото маршрутът на 6 е по-дълъг и респективно всяка кола прави по-малко обиколки. За пътниците няма да има особено голяма разлика, обратно на тези в Надежда и Обеля, които получават за пръв път по-модерни трамваи.
Галерия за градски транспорт - https://www.flickr.com/gp/127247218@N05/qB017P

Offline TRAMS SOFIA

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3557
    • View Profile
Re: Маршрутни промени
« Reply #2871 on: 25.04.2024, 22:17:27 »
Между кръга и 140-то училище ще въведат успоредно паркиране , което е върха на простотията . Наред с липсата на паркоместа , само това липсва.
Колкото по-малко е сърцето , толкова повече злоба носи.

Offline Ithebeast

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 832
  • Трамвайно депо "Банишора"
    • View Profile
    • Email
Re: Маршрутни промени
« Reply #2872 on: 26.04.2024, 09:09:50 »
Песите освен нископодови, са и с климатик, което не е за подценяване. Разбитите трасета не могат да бъдат пречка да се пускат тези трамваи към Обеля, при положение, че от 10 години всеки ден по 22 пъти всеки трамвай по 7 и 27 минава през бул. Мария Луиза в двете посоки, включително и че се движеха и по разбитите релси по България при Гешов и през надлез Надежда, докато не ги ремонтираха. Сега ще минават по-малък брой пъти през разбитото трасе по М. Луиза, защото маршрутът на 6 е по-дълъг и респективно всяка кола прави по-малко обиколки. За пътниците няма да има особено голяма разлика, обратно на тези в Надежда и Обеля, които получават за пръв път по-модерни трамваи.

По тази логика трябва и по 8 да се пуснат Песи.
Трамвайно депо ''Банишора''
Трамвайна мотриса инв. номер 509
Линия номер 1.

Offline fafan

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7004
    • View Profile
    • Email
Re: Маршрутни промени
« Reply #2873 on: 26.04.2024, 09:27:37 »
Логиката трябва да е по всички линии да се движат по равен брой от най-новите трамваи, а не едни линии да са с най-нови а други с 40 годишни. И е логично всички нископодови и частично нископодови да са в движение а не в депата резерва

Offline Whatnow14

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 992
    • View Profile
Re: Маршрутни промени
« Reply #2874 on: 27.04.2024, 11:18:57 »

384 се закрива, защото 75 се връща в Дружба и става две коли... :crazy:

Засега 75 си остава със същото разписание, защото не е качено ново на сайта и никъде в съобщенията не се споменава намаляване на интервала  :neznam:

Offline petur1111

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 484
    • View Profile
Re: Маршрутни промени
« Reply #2875 on: 30.04.2024, 01:21:27 »
Считано от 01.05.2024 г. ще се промени маршрута на нощната автобусна линия N2 както следва: от кв. Обеля по действащия маршрут до кръстовище ул. „Акад. Стефан Младенов“/ул. „Проф. Атанас Иширков“, направо по ул. „Акад. Стефан Младенов“ (автобусите не влизат в крайната станция „Студентски град“) и надясно по ул. „8-ми декември“ по маршрута до кв. Обеля.

На ул. „Акад. Стефан Младенов“ в посока ул. „8-ми декември“ за линията се разкриват нови спирки както следва:

    с код 6719 „Студентски град“ на 20.00 метра след пешеходната пътека след ул.  „Проф. Атанас Иширков“. Спирката е крайна и начална за маршрута
    с код  6587 „Ул. Атанас Манчев“ на 40.00 метра след кръстовището с ул. „Атанас Манчев“.

В посока кв. Обеля“ за линията се закриват спирки:

    с кодове 1693 и 1694 „Студентски град“ – крайна и начална в обръщателното ухо
    с код 1609 „СК на НСА“  на ул. „Акад. Стефан Младенов“
    с код 0742 „Зимен дворец на спорта“ на ул. „Акад. Борис Стефанов“
    с код 0534 „Детски ясли“ на ул. „Акад. Стефан Младенов“
    с код 1611 „Спортна зала Христо Ботев“
    с код 0530 „Детски дом“ на ул. „Д-р Йордан Йосифов“.



https://www.sofiatraffic.bg/bg/transport/routeChanges/2630




Значи по принцип винаги слагат началният час на маршрутни промени, което в повечето случаи е излишно. Единствено е необходимо, когато някоя промяна започва и/или свършва по средата на деня. В другите случаи не е необходимо да слагат час, защото е ясно, че работното време на транспорта официално започва в 4 часа и 30 минути и приключва в полунощ. ама те се си слагат.

Обаче, когато е най-необходимо, не слагат начален час.

Кога всъщност влиза в сила тази промяна? в 23:30 часа на 30 април или в 23:30 часа на 1 май?

Подобно объркване имаше относно деня в който пуснаха N3 и N4. Имаше доста хора, които бяха разбрали, че ще се случи нощта преди тази, в която реално ги пуснаха.

Offline ivaylostoenchev

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2310
    • View Profile
Re: Маршрутни промени
« Reply #2876 on: 01.05.2024, 11:21:44 »
Quote
От 03.05.2024 г. се разкрива нова начална спирка с код 6616 „ж.к. Младост 1”  за автобусна линия № 73, нова крайна спирка с код 0662 „ж.к. Младост 1“ при запазване на разписанията и интервала на движение на линията.

Спирка с код 0664 „ж.к. Младост 2“   се интегрира в разписанията  като маршрутна спирка.
73 вече ще почива на Младост 1, от там ще продължава през Младост 2, върти и обратно към центъра. Който е за Младост 2 - ще трябва или да чака, или да се прехвърля на предния (ако се засичат)

Offline mlk

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4297
    • ICQ Messenger - 110536592
    • View Profile
    • Email
Re: Маршрутни промени
« Reply #2877 on: 01.05.2024, 12:10:17 »

384 се закрива, защото 75 се връща в Дружба и става две коли... :crazy:

Засега 75 си остава със същото разписание, защото не е качено ново на сайта и никъде в съобщенията не се споменава намаляване на интервала  :neznam:
По новото разписание с 2 коли, интервалът е 25 минути. Вероятно ще бъде активно след празниците.

Offline RADOCVET

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11379
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Re: Маршрутни промени
« Reply #2878 on: 01.05.2024, 12:29:21 »
Само не разбрах защо смениха гаража, а оттам и подвижния състав. Хигерите като че ли са по-подходящи за 75, особено ако се сгъсти интервала в пик.
Може да нема ред, ама требе да се спазва!

Offline ivaylostoenchev

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2310
    • View Profile
Re: Маршрутни промени
« Reply #2879 on: 01.05.2024, 13:41:11 »
Само не разбрах защо смениха гаража, а оттам и подвижния състав. Хигерите като че ли са по-подходящи за 75, особено ако се сгъсти интервала в пик.
Защото взеха пробега на 384, там бяха 2 коли, иначе ще се получи дисбаланс в гаражите, и без това Малашевци са зле, трудно ще поемат още 1 кола, а пък и с дизелови китайци.
Втората кола е с някакво шантаво разписание обаче - 7:00 - 10:36 и 12:55 - 18:16