Има още нещо, което не съобразявате. Няколко пъти до момента ви казах, че ТИС "Искър" е с изчерпан капацитет и не може да поеме захранването и зареждането на още превозни средства и сектори от контактната мрежа. Неговият проектен резервен капацитет е използван, за да захранва сектори "временно", докато се построи ТИС "Горубляне", който е със замразено строителство 30 и кусур години. Повече информация за него - в съответната тема.
Ако все пак се доставят още електробуси в Искър, то е напълно възможно допълнителните зарядни станции да са вързани към трафопостове на ЧЕЗ, а не за ТИС-а, което икономически е много по-неизгодно за дружеството.
Заради горното е възможно да се отврои Левски отново като стоянка, която да е предимно за електробуси, тъй като има свободен капацитет от ТИС "Хаджи Димитър", който да захранва. При възстановяването на Левски като стоянка е много вероятно тролейбусите за линия 2 да бъдат изпратени там, заради големия нулев пробег, който въртят в момента от Искър, а за линия 1 - възможно е няколко коли да се пратят от Левски и то, само ако в Надежда поради някаква причина не остане място.
Има някаква логика част от електробусите да се пратят в Надежда, тъй като са планирани за линии 60 и 74, а те минават много близо до депото и нулевият пробег ще е малко, за разлика ако електробусите са в Левски.