Author Topic: Доставка на 30 броя съчленени тролейбуси с батерия или супер кондензатор за 5 км  (Read 121488 times)

Offline ghost8

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 254
    • View Profile
    • Email
Тролеи от Надежда по 1 и от Искър по 2 ще отидат в Левски и ще си останат покриващи двете линии, а електробусите ще бъдат в Искър покриващи линии за автобусите. Това е заради недостатъчното място в двата парка за всички превозни средства.

Offline Neronov

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3052
  • R.I.P 1210
    • View Profile
При сегашната схема,включваща тб 3,Надежда имат да покриват точно 50 коли, с резервата са 51. С 25 + 30 нови Шкоди ще разполагат с 55 тролея, които би трябвало да им стигнат да покриват 51 коли. Но Искър и в момента не са цъфнали откъм свободни тролеи, та няма да е далеч момента в който няма да имат достатъчно здрави тролеи са си покриват тролейните линии. След като вземат останалите 4 линии от автото с новите Хайгери, не се знае дали ще имат достатъчно налични че да покрива повече от 1-2 коли по тролейните линии (в момента единствено тб 11, след като направят зарядно на Гоце Делчев ще могат да пускат и по тб 8 ).

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15464
  • Невъзможното иска само малко повече време
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Тези 30 Шкоди няма да сложат края на Икарусите, не и сега. Първо предстоят големи драми покрай електробусите и второ резервите в момента са на абсолютен минимум. Ако си спомняте като пряка последица от намаляването на транспортната задача 2013 г. „Надежда“ си бракуваха два Икаруса 2057 и 2706. През септември 2013 г., когато вече беше ясно, че „новите идват“ се спряха 2607, 2618 и 2716, а кампанийното спиране през 2014 г. започна повече от месец преди пристигането на първите Шкоди 27 Tr в „Надежда“, а сега едвам се разделиха с 2911 и то по принуда, поради сериозна структурна авария. Преди няколко седмици наминах покрай „Надежда“ и то в следобедните часове. Те имат 25 Шкоди и 35 редови пътнически Икаруси, което са общо 60 тролейбуса, но във въпросния следобед на големия плац откъм бул. „Скопие“ имаше паркирана само една Шкода, а в четвъртък сутринта в „Искър“ нямаше нито една паркирана Шкода отвън, което лично аз го виждам за първи път, дори и след пуска на 27 Tr.

Sofiatransport транспортна база данни

Най-подробната база данни и галерия за возилата от градския транспорт в София!

Offline davidcho10

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1355
  • 2914 (1987-2021) ♥
    • View Profile
Няма Шкоди отвън, защото има 3 заведени, като една е за диференциал и ще си почака :)
« Last Edit: 09.03.2021, 09:39:55 by davidcho10 »
Никога няма да се измисли по - добро превозно средство от Ikarus 280.92T Ganz. Място за спор няма!

Offline mitakis

  • над нещата
  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 4193
    • View Profile
Новите почиват на Златна Панега, малко им остава до София.
Трудно е да направиш нещо както трябва, вместо как да е.

Offline viktorlc

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7049
  • www.bgtransport.org
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Сдружение "Градски транспорт и инфраструктура"
    • Email
Има още нещо, което не съобразявате. Няколко пъти до момента ви казах, че ТИС "Искър" е с изчерпан капацитет и не може да поеме захранването и зареждането на още превозни средства и сектори от контактната мрежа. Неговият проектен резервен капацитет е използван, за да захранва сектори "временно", докато се построи ТИС "Горубляне", който е със замразено строителство 30 и кусур години. Повече информация за него - в съответната тема.
Ако все пак се доставят още електробуси в Искър, то е напълно възможно допълнителните зарядни станции да са вързани към трафопостове на ЧЕЗ, а не за ТИС-а, което икономически е много по-неизгодно за дружеството.
Заради горното е възможно да се отврои Левски отново като стоянка, която да е предимно за електробуси, тъй като има свободен капацитет от ТИС "Хаджи Димитър", който да захранва. При възстановяването на Левски като стоянка е много вероятно тролейбусите за линия 2 да бъдат изпратени там, заради големия нулев пробег, който въртят в момента от Искър, а за линия 1 - възможно е няколко коли да се пратят от Левски и то, само ако в Надежда поради някаква причина не остане място.
Има някаква логика част от електробусите да се пратят в Надежда, тъй като са планирани за линии 60 и 74, а те минават много близо до депото и нулевият пробег ще е малко, за разлика ако електробусите са в Левски.
« Last Edit: 09.03.2021, 10:28:37 by viktorlc »
храна за мозък - http://www.banitza.net/

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15464
  • Невъзможното иска само малко повече време
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
„Левски“ със сигурност ще заработи отново като стоянка, защото физически не би имало място за електробусите в „Надежда“ и „Искър“.

Sofiatransport транспортна база данни

Най-подробната база данни и галерия за возилата от градския транспорт в София!

Offline georgi64

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1641
    • View Profile
Хайде пристигна в гаража е . :fan:

Ако мина от там ще го снимам яко  :D :D
« Last Edit: 09.03.2021, 11:24:15 by georgi64 »

Offline georgi_L

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 420
  • Изработвам модели на ГТ.
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Email
Най-сетне.Общо три ли се чакат ?

Offline Stoi4o

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 932
    • View Profile
    • Email
Най-сетне.Общо три ли се чакат ?
Да,три броя са били на Златна Панега

Offline HST

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 386
    • View Profile
Само радостни моменти на колегите, които ще ги карат. Много късмет и никакви глоби
« Last Edit: 09.03.2021, 12:12:18 by HST »

Offline georgi64

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1641
    • View Profile
« Last Edit: 09.03.2021, 15:36:26 by georgi64 »

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15464
  • Невъзможното иска само малко повече време
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email

Sofiatransport транспортна база данни

Най-подробната база данни и галерия за возилата от градския транспорт в София!

Offline wiNt

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1625
  • 9060
    • View Profile
  .  Серията ще е 2801 и т.н
Тука повече снимки
https://m.facebook.com/groups/127073140679233/permalink/3759622597424251/
Ще е страхотно ако може снимките да се прикачат директно тук, че сред нас има хора без Фейсбук, а и той ги трие след някакво време доколкото знам. :rolleyes:

Offline София 70

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 9842
    • View Profile
Честито на колегите . С пожелание да ги карат нормално , не като за последно!

Offline georgi64

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1641
    • View Profile
Ооо, ще си имаме нов 2828.  :jump:
2828-101 24.9.2014 by Sofiatransport transport gallery, on Flickr

 :D :D Тук не беше ли темата за новите тролейбуси , нещо обърка темата май  :D :D Или аз нещо бъркам  :D :D

Offline georgi64

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1641
    • View Profile
  .  Серията ще е 2801 и т.н
Тука повече снимки
https://m.facebook.com/groups/127073140679233/permalink/3759622597424251/
Ще е страхотно ако може снимките да се прикачат директно тук, че сред нас има хора без Фейсбук, а и той ги трие след някакво време доколкото знам. :rolleyes:

Е тук не може снимки по голями от два мегабайта да се качват .  Трябва да се преработват и става по сложно  :(  :neznam:

Offline T_4

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2962
    • View Profile
Честито - нека си ги ползваме със здраве и безаварийно дълги години.   :toot: :goof:

„Левски“ със сигурност ще заработи отново като стоянка, защото физически не би имало място за електробусите в „Надежда“ и „Искър“.
Колко тролейбуса е имало в движение преди бракуването на ЗиУ и как са ги събирали? Предполагам, че нещата са се получавали заради стоянка "Левски". Помня, когато я закриха и ТБ1 и ТБ2 минаха в "Надежда" и "Искър".

Най-логично е ТБ1, ТБ2 и ТБ8 да са в "Левски" от гледна точка на нулев пробег, а част от електробусите в "Надежда". Да видим какво ще стане.
« Last Edit: 09.03.2021, 22:58:31 by T_4 »
Не на безсмислените линии като ТМ23!
За оптимизация на разписанията:
http://forum.gtsofia.info/index.php?topic=428.msg100091775#msg100091775

Offline fafan

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7004
    • View Profile
    • Email

Колко тролейбуса е имало в движение преди бракуването на ЗиУ и как са ги събирали? Предполагам, че нещата са се получавали заради стоянка "Левски". Помня когато я закриха и ТБ1 и ТБ2 минаха в "Надежда" и "Искър".


Не ги събираха. Тролеите се паркираха по Калитин в стройни редички заключени с катинари - редовно ги разбиваха и обираха. Благодарение на тази гениална дейност, която продължи няколко години бяха унищожени всички зелени ивици по Калитин и по-късно по Столетов с розови храсти и улиците придобиха сегашния си "приятен" вид. След като се появи Искър тролеите изчезнаха от улиците, но розовите насаждения разбира се не се появиха отново.

Offline Sofia

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4572
  • R.I.P. 1511 (1985-2015)
    • View Profile
Не само от гледна точка на нулев пробег, но и от гледна точка на обслужване на пътниците ще е много по-добре ТБ2 да е в Левски. Ще има по-късни курсове до Хаджи Димитър, които ще са много по-използвани от частичните курсове до СУ и Гурко.