Злобата е безгранична. Само някой да не получи удар от това, че връщат 3 и 5 там където им е мястото. А дали ще возят по 10 човека - ще видите сами. Но дори и да возят 10 човека, все пак градският транспорт е за услуга на пътниците и имаше много протести като ги запокитиха в Младост.
У мен няма злоба а недоумение за неспазване на елементарната логика. Ако погледнем реално на нещата ако има връзка спрямо сегашния маршрут която се губи със скъсяването на 3 и 5 до МИЦ то това е връзката със 305,213,214 и 76 на детелината.За да не се загуби тя е добро предложението на V.Peichev . Удължаването на линиите до Гео Милев ще дублира тази връзка още два пъти и едновременно с това няма да даде на пътниците никаква друга възможност за връзка освен с ТМ20 и 23 и автобуси 11 и 75 които в никакъв случай не са безалтернативни и ще ти опиша защо:
ТМ 20 и 23 осигурява връзка със:
-бул.Шипченски проход - това е връзка на пешеходно разстояние от спирките на Цариградско на 76,213,214 и 305.
-Сердика център и Подуене - тази връзка се прави и от 305.
-Малък Градски театър - тази връзка се прави от 213 и 214.
-Спирките по Янко Сакъзов са на пешеходно разстояние от станция СУ Св. Климент Охридски,а тези по Дондуков от Сердика.
А11 осигурява връзка със:
-Слатина - действително тази връзка се губи но едва ли тя е кой знае колко търсена.
-Подуене - 305 прави тази връзка и то много по-бързо.
-Данаил Николаев и Сливница - 213,214 и 305 правят тази връзка и то по-бързо.
-Долната част на Сливница - тази връзка се губи.
-Константин Величков - там е едноименната метростанция.
-Овча Купел - и тази връзка се губи но не съм сигурен колко хора биха жертвали два часа да пътуват от Пасарел до Овча Купел с А5+А11.
А75 няма да го коментирам.
Та кажи ми Емо за какво да ходят А3 и А5 като от 20 възможни връзки се губят 3 и то неатрактивни!