А306 по принцип си е линия в повече, но заради концесията е неприкосновена, поне засега. Би трябвало най-сетне да се реализира продължение на тролейното трасе към Младост 2, 3 и 4, но докато го няма, А314 трябва да си е по досегашния маршрут. Друг вариант е А314 да се скъси от новата крайна станция на метрото, а А305 да се насочи по западната тангента на Младостите - Йерусалим-Сахаров-Киприян-Балан. Това би обезсмислило и 306, и 314 до Младост-1.
Разбира се, А113 остава в повече, а А413 е добре да си остане по сегашния маршрут, иначе и се получава твърде голямо копиране на метромаршрута - от Бизнеспарка до Жолио Кюри.
А111 би могла да се скъси до Малинов-Аврамов-Самара. Така ще избягва натоварени кръстовища, а и ще има извозваща роля в Младост-4.
Не си представям закриване на 76, 213 или 305. Евентуално разреждане, ако пътникопотокът им намалее значително.