Author Topic: Трамвайното трасе по Цар Борис III и Македония  (Read 141959 times)

Offline mlk

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4297
    • ICQ Messenger - 110536592
    • View Profile
    • Email
12 коли, ако линията е изцяло на Земляне значи ще се очакват и къси автобуси :/
Включванията са от О.Купел, но почивките са на пл.Възраждане.

Offline Pesho1991

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1059
    • View Profile
Поне ще наблюдаваме ли състави по 10? И ако Инекон обслужва 4, то тогава 5 от какво ще се поеме? Български, чешки единични или нещо 3то изненадващо?

Offline mlk

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4297
    • ICQ Messenger - 110536592
    • View Profile
    • Email
Между другото, и 63 и 260 ще спират на Лагера, Хиподрума и Нишава.

Offline mihailo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5263
    • View Profile
    • Email
4 с такъв маршрут вероятно ще е с една или две коли повече, за да се запази някакъв нормален интервал. 5 ще е със 7 коли уж, което общо прави между 16 и 18 коли. Те не могат да се покрият изцяло само с Инекони. Вариантите са или да оставят поне сегашните състави в Красна поляна, или да се опитват да скачват някои от 2041-2057 в състави. Друг е въпросът какъв е смисълът 5 до Бъкстон да търкаля дълги трамваи.

Offline Pesho1991

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1059
    • View Profile
На Инекон-те вече са им програмирали табелите да показват 4 през Стамболийски, така че е официално. Ще видим какво ще пуснат по 5 и аз се надявам да има състави по 10(най-накрая).

Offline София 70

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 9842
    • View Profile
То няма смисъл и Инеконите по 4 да вървят . Аз не знам кой би използвал 4 след 9-ти .
 Петко - нормално е 10 да е в Банишора . Имаш ли идея нулевият пробег на нощните  ,които и сутрин и на обед и следобед и нощес обикалят от Красна Поляна до Захарна Фабрика и обратно до Стамболийски , за да се включат и изключат . Това е излишно хабене на ресурси .

Offline София 70

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 9842
    • View Profile
...аз се надявам да има състави по 10(най-накрая).
От 1 година работя на 10 - нужда от състани няма!

Offline Emperor

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3599
    • View Profile
аз се надявам да има състави по 10(най-накрая).

Колкото и пъти да го напишеш, толкова пъти няма да има състави за 10. Наличните състави ще се движат по линия 11.

То няма смисъл и Инеконите по 4 да вървят

За пътниците е по-добре Инекон отколкото Т6М-700.

Offline RADOCVET

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11379
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
За мен като пътник няма никаква разлика между двете.
Може да нема ред, ама требе да се спазва!

Offline Tatra

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4463
    • ICQ Messenger - 229817817
    • View Profile
    • Email
Ще видим какво ще пуснат по 5 и аз се надявам да има състави по 10(най-накрая).
Как какво? Нали има Инекон - по 4 според мен ще са си 9 коли, най - много 10. По тм 5 - 6 коли, което прави 16, колкото са и сега по тм 5. Могат да направят състави джойстици за резерва, и без това няма къде да се движат освен на 3.
ТРАМВАЙНО ДЕПО "БАНИШОРА"
Трамвайна мотриса инв. ном.: 936
линия номер: 6

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16500
    • View Profile
    • Email
ТМ 3 и 4 стават с доста дълга покриваща се отсечка. Дано бъдат синхронизирани. На прима виста 7 коли по ТМ3 и 9 коли по ТМ4 обезпечават 14-минутен интервал по всяка от двете линии.
При новия график по Алабин ще се работи ли на първи етап?
« Last Edit: 03.04.2021, 18:22:21 by blagun »

Offline RADOCVET

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11379
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
На първо време 4 би трябвало да е през Св. Неделя.
Може да нема ред, ама требе да се спазва!

Offline T_4

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2962
    • View Profile
Аз бих предложил радикалната идея ТМ5 да се закрие, а ТМ4 да тръгва от Княжево, синхронизиран с ТМ11. От кръстовището на булевардите "К. Величков" и "А. Стамболийски" се стига за приблизително равно време до Илиянци и Орландовци (през Ботев и гарата). В общия участък ТМ4 и ТМ11 ще дават интервал, близък до сегашния ТМ5 и няма смисъл последния да вози въздух.

Ако все пак ТМ5 остане, а ТМ10 обикаля през гарата, предполагам, че моделите ПС ще се разпределени както следва:
ТМ4 - Инекон
ТМ5 - единични джойстици
ТМ 10 - Т6А2 с педали
Не на безсмислените линии като ТМ23!
За оптимизация на разписанията:
http://forum.gtsofia.info/index.php?topic=428.msg100091775#msg100091775

Offline stankos

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4176
    • View Profile
Надявах се началото на този ремонт да се обвърже с пуска на МД 3 до Горна баня, което да облекчи отчасти А260 за да поеме по-голямото натоварване от Тм 5 по Цар Борис 3. Предполагам, че няма да са малко хората ползващи 4 по Стамболийски избягващи прекачване на автобус макар пътуването да е малко по-дълго, а също предполагам, че и доста хора от Овча купел и Красна поляна ще я ползват.

Offline Tatra

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4463
    • ICQ Messenger - 229817817
    • View Profile
    • Email
Не разбрахте ли, че няма сега да се прави участъкът по ул. Алабин... И че по тм 5 ще се движи Инекон, какви са тези джойстици..
ТРАМВАЙНО ДЕПО "БАНИШОРА"
Трамвайна мотриса инв. ном.: 936
линия номер: 6

Offline stankos

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4176
    • View Profile
Някой ще внесе ли яснота и актуализира етапите на ремонта!

Offline qwerty95

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1911
    • View Profile
    • Email
Надявах се началото на този ремонт да се обвърже с пуска на МД 3 до Горна баня, което да облекчи отчасти А260 за да поеме по-голямото натоварване от Тм 5 по Цар Борис 3. Предполагам, че няма да са малко хората ползващи 4 по Стамболийски избягващи прекачване на автобус макар пътуването да е малко по-дълго, а също предполагам, че и доста хора от Овча купел и Красна поляна ще я ползват.

Ама разбира се, че ще се ползва тоя маршрут на четворката по Стамболийски наляво по Константин Величков. Та тя четворката си вървеше постоянно по тоя маршрут 30-40 години. Не само ще се ползва, ами трябва да има нещо, което върви по такъв маршрут за постоянно.

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16500
    • View Profile
    • Email
Предполагам, че няма да са малко хората ползващи 4 по Стамболийски избягващи прекачване на автобус макар пътуването да е малко по-дълго, а също предполагам, че и доста хора от Овча купел и Красна поляна ще я ползват.
От Никола Петков са 22 минути до Македония по ЦБ3 и точно толкова до Константин Величков. Значи обиколката на ТМ4 ще е с 10 минути отгоре. Нищо работа за хора без работа, предпочитащи да си седнат удобно и дълго да се возят. По същите причини колеги (и то - с работа) от Надежда се возят с метрото през Обеля за Младост, за да не си нарушават рахата на МС Сердика. Барем да бяха продължили ТМ4 до Княжево и да отпадне ТМ5. Тъкмо пенсионерите ще пълнят спокойно княжевска водица. След като А 5-ТМ върти на Павлово, няма смисъл от ходенето на трамвай до Бъкстон.
Спирането на А63 по спирките по ЦБ3 е лошо решение, още повече в идващите топли летни почивни дни. Той поема малко пътници на ТМ5, тъй като покрива маршрута му само от Бъкстон до Лагера, а ще създаде неудобство на доста повече излетници към Златните мостове.
« Last Edit: 04.04.2021, 17:44:01 by blagun »

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8983
    • View Profile
Освен това 63 е сравнително рядък и се обслужва от автобуси с висок под, малко място за правостоящи и тесни врати, които не могат да осигурят бързо слизане и качване на пътниците по спирките. :rolleyes: 260 е натоварен и няма да може да поеме много допълнителни пътници от ТМ5. :rolleyes:

Offline mlk

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4297
    • ICQ Messenger - 110536592
    • View Profile
    • Email
5тм не е до Павлово, а до О.Купел, където върти без да почива