Author Topic: Karsan Jest Electric (1010-1039, 2501-2505)  (Read 14929 times)

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15464
  • Невъзможното иска само малко повече време
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: Karsan Jest Electric
« Reply #80 on: 24.05.2023, 20:09:24 »
На мен никой не ми е казвал, че тези без залепените номера не са доставени в „Земляне“, предположих, че просто не си дават зор, защото нямат непременна нужда от всички. Във всеки случай 1033, още без номера, беше пред НИМ на 13-ти май, така че има причина да се смята, че всички са в „Земляне“.

Sofiatransport транспортна база данни

Най-подробната база данни и галерия за возилата от градския транспорт в София!

Offline mitakis

  • над нещата
  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 4193
    • View Profile
Re: Karsan Jest Electric (1010-1039, 2501-2505)
« Reply #81 on: 05.06.2023, 22:25:26 »
10-15 бройки все още си стоят при дистрибутора в ЛЮлин.
Трудно е да направиш нещо както трябва, вместо как да е.

Offline poly911

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1269
    • View Profile
    • Email
Re: Karsan Jest Electric (1010-1039, 2501-2505)
« Reply #82 on: 05.06.2023, 22:49:35 »
Защото не е довършена зарядната станция в гаража

Offline Petko21

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7022
  • Техника
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 646173605
    • View Profile
    • Моите снимки
Re: Karsan Jest Electric (1010-1039, 2501-2505)
« Reply #83 on: 11.07.2023, 10:47:07 »
Тази сутрин в 09:15 - 1025 беше качен на репатриращ камион и отпътува от бул. Н. Мушанов към бул. Вардар.

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15464
  • Невъзможното иска само малко повече време
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: Karsan Jest Electric (1010-1039, 2501-2505)
« Reply #84 on: 22.07.2023, 19:02:08 »
До момента никога по наряд по 42А не са били писани 1012, 1015, 1016, 1017, 1018, 1019, 1020, 1021, 1024, 1026, 1028, 1029, 1032, 1033, 1035, 1036, 1037 и 1039 и тъй като линията беше закрита от 20-ти юли от същия ден всички 30 от серията 1010-1039 са извън движение.
« Last Edit: 22.07.2023, 20:03:41 by AGENT 006 »

Sofiatransport транспортна база данни

Най-подробната база данни и галерия за возилата от градския транспорт в София!

Offline TRAMS SOFIA

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3557
    • View Profile
Re: Karsan Jest Electric (1010-1039, 2501-2505)
« Reply #85 on: 22.07.2023, 22:09:27 »
Ще правят пътя за Клисура и ще има 49 до Автостанция Банкя и 49А с карсани, до Клисура .
Колкото по-малко е сърцето , толкова повече злоба носи.

Offline Petko21

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7022
  • Техника
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 646173605
    • View Profile
    • Моите снимки
Re: Karsan Jest Electric (1010-1039, 2501-2505)
« Reply #86 on: 05.08.2023, 22:03:32 »
1011 и 1025 дали се върнаха в Земляне след ремонтите?

Offline Kukicha

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1306
  • 3306/1119 ✝(2003-2022)✝
    • View Profile
    • Email
Re: Karsan Jest Electric (1010-1039, 2501-2505)
« Reply #87 on: 06.08.2023, 15:19:11 »
1025 днес е на 107.

Offline Tisho

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 609
    • View Profile
Re: Karsan Jest Electric (1010-1039, 2501-2505)
« Reply #88 on: 31.10.2023, 00:04:27 »
Днес за първи път пътувах с такъв - 1035 по 804.

Много приятни возила - надявам се поне за начало нощните линии да се обслужват от такива рейсчета, ако пътникопотокът е слаб.  :fan:
Освен за допълнителни/довозващи линии, такива малки електробуси биха били много добра смяна на ужасните междуградски микробуси, с които се извършват превози в някои общини (Перник, Брезник, Трън например) с населени места под 150-200 жители.
Предвид лошата инфраструктура, естествено, нямам предвид да са задължително нископодови. Но с изграждането на електростанции, биха се спестили повече емисии.
В 0135 СН - уникалният автобус на Варна!
Фен на швейцарските автобуси MAN 10.190 HOCL / Lauber, MAN SG280H, SL200, NL202, NG272, Lion's City, MB O305/G/Heuliez, Conecto/G, Citaro/G, нови возила, електробуси, тролеи, трамваи, метро и влакове.

Почивай в мир, Тони!

Ама О405 са много грознииии

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15464
  • Невъзможното иска само малко повече време
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: Karsan Jest Electric (1010-1039, 2501-2505)
« Reply #89 on: 26.12.2023, 12:03:17 »
Според справката, която направих току що, още непреминавали пуск на линия с пътници, поне според нарядите, са 1018, 1019 и 1026, всички останали 27 в „Земляне“ са били на линия.

Sofiatransport транспортна база данни

Най-подробната база данни и галерия за возилата от градския транспорт в София!

Offline Bl3iz3

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 147
    • View Profile
Re: Karsan Jest Electric (1010-1039, 2501-2505)
« Reply #90 on: 10.06.2024, 12:01:55 »
Електронни табели на всички допълнителни линии в стил на тези на Karsan Jets Electric :)





Aлбумът в Flickr акаунтът ми със тези табели

Offline RADOCVET

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 11378
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Re: Karsan Jest Electric (1010-1039, 2501-2505)
« Reply #91 on: 10.06.2024, 12:32:10 »
Тук коментираме подвижния състав. За табели има друга тема. А тези скриншоти за какво са?
Може да нема ред, ама требе да се спазва!

Offline SashoGrigorov

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 280
    • View Profile
    • Email
Re: Karsan Jest Electric (1010-1039, 2501-2505)
« Reply #92 on: 22.07.2024, 20:56:13 »
Вече втора седмицата Карсаните на 801 се движат с неработещи табели след промяната на маршрута им в Манастирски ливади.


Offline stankos

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4176
    • View Profile
Re: Karsan Jest Electric (1010-1039, 2501-2505)
« Reply #93 on: 23.07.2024, 08:20:43 »
Марио вероятно е зает с осигуряването на още двуетажни милионници за СА.

Offline blagun

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16500
    • View Profile
    • Email
Re: Karsan Jest Electric (1010-1039, 2501-2505)
« Reply #94 on: 23.07.2024, 10:48:58 »
Вече втора седмицата Карсаните на 801 се движат с неработещи табели след промяната на маршрута им в Манастирски ливади.
Явно ги е срам от съчинения временен маршрут, който не ходи до обръщалото на тролеите и автобусите. След ремонта те пак ще тръгват оттам, но по Луи Айер, не по Боян Петров.
Така че Марио няма смисъл да се напъва и да отклонява вниманието си от двуетажниците. :devil:

Offline Niko.G

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 594
    • View Profile
Re: Karsan Jest Electric (1010-1039, 2501-2505)
« Reply #95 on: 23.07.2024, 13:29:52 »
Марио вероятно е зает с осигуряването на още двуетажни милионници за СА.

Обаче като вземе да прави табели, що се бил занимавал с глупости...
SUMC - Desordem e Regresso.


Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18068
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Re: Karsan Jest Electric (1010-1039, 2501-2505)
« Reply #96 on: 23.07.2024, 13:55:52 »
Марио вероятно е зает с осигуряването на още двуетажни милионници за СА.

Обаче като вземе да прави табели, що се бил занимавал с глупости...
Кой освен Емо Шиваров, водачите и возещите се по кабините, повтарящи дословно думите им, е бил против съвременното аудио-визуално оповестяване във всички превозни средства? Единствено се надигнахме с въвеждането на акустично замърсяване с ненужни съобщения от рода на "не забравяйте да дишате" и т.н., които са излишни... Иначе има смисъл в типизацията и максималната автоматизация на информационните системи в превозните средства... Въпросът е какво стана с всичко и къде е сега Марио да си довърши нещата?!

Offline Niko.G

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 594
    • View Profile
Re: Karsan Jest Electric (1010-1039, 2501-2505)
« Reply #97 on: 23.07.2024, 20:29:42 »
Марио вероятно е зает с осигуряването на още двуетажни милионници за СА.

Обаче като вземе да прави табели, що се бил занимавал с глупости...
Кой освен Емо Шиваров, водачите и возещите се по кабините, повтарящи дословно думите им, е бил против съвременното аудио-визуално оповестяване във всички превозни средства? Единствено се надигнахме с въвеждането на акустично замърсяване с ненужни съобщения от рода на "не забравяйте да дишате" и т.н., които са излишни... Иначе има смисъл в типизацията и максималната автоматизация на информационните системи в превозните средства... Въпросът е какво стана с всичко и къде е сега Марио да си довърши нещата?!

Срещал съм тук и такива мнения.
SUMC - Desordem e Regresso.


Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18068
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Re: Karsan Jest Electric (1010-1039, 2501-2505)
« Reply #98 on: 23.07.2024, 22:35:04 »
Е да де - от возещите се по кабините, дето повтарят тезите на водачите - пътниците са чума и ни пречат, единствено задължение на водача е да кичи превозното средство с глупости и смяната на табели е ненужно - те пътниците са добитък и не ги гледат…

Offline mgt

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 562
    • View Profile
Re: Karsan Jest Electric (1010-1039, 2501-2505)
« Reply #99 on: 23.07.2024, 23:35:31 »
.. Въпросът е какво стана с всичко и къде е сега Марио да си довърши нещата?!
Интересен въпрос. Уж е назначен към СА като експерт, техник + всички други титли, подържа, ремонтира и
обновява визуално и гласово информацията в наземният транспорт. Е да, ама не. Ето сега след старта на ремонта на Опълченска, дали има и един тролейбус, който да се движи с правилната дестинация в посока и с работещи гласови съобщения?Пълен мазаляк. Уж имаше изготвени стандарти, уж всичко било вече наред.
Според мен трябва се пусне една поръчка за поддръжка и своевременна актуализация на абсолютно всички информационни системи, маршрути, гласово оповестяване, без ограничения и симпатизиране на марки и модели. Едва ли е толкова трудно. Навсякъде другаде може, тук не.става .