Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - slavybg

Pages: [1] 2 3 ... 5
1
Такава естакада би била полезна ако се направи не на семинараията, а на Вапцаров и Атанас Дуков.  Атанас Дуков да се свърже с Ибсен. Ето затворен ринга. А на семинарията да се направи нормално кръстовище на две нива.
Дори само да се свържат Дуков и Ибсен ще е достатъчно за момента.
И аз мисля, че това е най-разумното решение.

2
Понеже една профанска хейтърска дописка предизвика сериозна дискусия, я пренасям в специализираната тема.
За мен има резон в реда на изграждане на кръстовищата на 2 нива в южната част на града. Но слабо място в ОУП е допирането на двата ринга - т.е. на Кутев-Каблешков с Ибсен. Знаем "ефекта" от допирането в другата половина на града - Сточна гара. Затова се моля да изпаднат в сериозни отчуждителни проблеми с пробива "София ленд", което да принуди СО да се върне към тунела под Южния парк.

Напълно съм съгласен с теб и а дано стане както казваш.

3
На Македония трасето е меко казано отчайващо. Аз без да разбирам виждам че няма 1 педя релса която да не потънала изкривена или нещо такова. А за мен най-шокиращото е че като засили малко повече инекона и зад него се вдига пушилка все едно е камаз на прашен път а не трамвай.

4
Има как да стане плавно. Някога дворецът е бил без стълби отпред и входа е бил точно на нивото на тротара, въпреки това стълби към хотел България не е имало.

5
Според мен вече се работи и сигурно е измислен алернативен проект на 13 килоетровия тунел, но се правят на ударени заради ОВОС-а. Нали Плевнелиев беше казал, че цялата магистрала има общ ОВОС и ако се пременят плановете за трасето през Кресна, той ще отпадне и ще трябва да се прави наново, което ще забави другите лотове. Затова си мисля, че сега поддържат тезата за тоя тунел за да се построят лотове 1,2 и 4 по сегашния ОВОС, а като са готови, ще променят проекта за Кресна, вече с нов такъв, само за този участък. Това разбира се, са някакви мой си съждения, който може и да нямат нищо общо с реалността.

6
Аз само едно не мога да разбера - защо искате да съкратите тм 7 до НДК?? Някой возил ли се е по Ботев със седмица - трамваите са пълни, дори след пускането на метрото. По-логично би било съкращаване на тм 1 до НДК.

Зашото от Борово до НДК движението е лвсно и бързо. Има точно 5 светофара, трасето е автономно а ако се сложат гумени колци горе-долу цялото ще е автономно. По това трасе е възможно, без особени проблеми, да се осъществи качество на обслужване приближаващо се до това на меторото. Трамваи на равен интервал (а не 30 минути няма и после идват 3), движат се бързо, не чакат по задръствания. Ако линията си е до гарата, трамваите ще се мотат по задръствания и светофари в участъка НДК - гарата. И съответно там ще се трупат закъснения както и самите трамваи. Кел файда от ремонт на трасето и нови мотриси ако обслужването ще е пак на същото жалко ниво.
Само заради това смятам че трябва линията да е радиална до НДК, ще имаме участък с високи показатели, който няма да се ползва пълноценно заради мотня в останалата част от маршрута.

7
да направят колело на Аптека.
Къде по-точно? В градината ли? Ако в обществената поръчка бяха поръчани пенделни трамваи, можеше да се реализира такава линия. Но поръчката е с врати само от едната страна.
Вариант с едноколовозно трасе по Патриарха и връщане по Скобелев изглежда невъзможен поради острия ляв завой на Петте кьошета.
Вариант с Т-образно обръщало на Витоша/Скобелев (подобно на Руското посолство и Кораб планина) би бил възможен, ако новите трамваи имат заден пулт за управление. Но тогава би се усложнило преминаването на трамваите по маршрутите откъм Петте кьошета.

Ето два надраскани набързо варианта. Ще трябва да се поизсекат малко дървета, но е нищо фрапиращо.

На мнение съм че винаги може да се намери решение. Ако в общината решат подобно нещо все ще измислят нещо.

8
Да оправят трасето по България, да оградят часста от България до Аптека с гумени колци и да направят колело на Аптека. Като пуснат и новите трамваи ще стане слънце (май 20 дори ще дойдат повече от колкото са нужни за такава линия). Така тази линия ще е добре обслужена, вместо мотрисите да се мотат по Ботав и Мария  Луиза и нататъка и пак да има закъсенения по цялото трасе. А и така по единичния коловоз ще минават само 1-ца и 7-ца при идване от/отиване към депото.

9
Най-комичното с демонтирането на линията беше че не я махнаха на 2-те места където пречи на някого - прелезите на Пионер и Хладилника. В гъстата гора много пречи линията, но там където хиляди хора си дрънчат колите всеки ден, явно не.

10
Някой знае ли от какъв зое оправят линийте на Черни Връх между канала и Хемус и то оправят и основата? Нали 6-цата си заминава завинаги, и то съвсем скоро?

11
Говореше се че пред центъра по хигиена ще има обръщало за идващите от борово и иван вазов, а идващите от центъра ще въртят на старото колело на 72 при военна. единственото коенето не ми е ясно е къде ще нощуват тия тролеи. при прекъсване на моста, трасетата на 2,8 и 9 остават изолирани от останалата тролейна мрежа. значи ще трябва или да нощуват по улиците или да карат на агрегат някакво растояние за стигнат изолиранта част до остатъка от мрежата. и двата варианта ми се струват  еднакво малко вероятни.

12
Ни най-малко не искам да се въртим в кръг, просто мислех че не си ме разбрал.
Значи на първо място мисля че трябва да е по средата, защото така трасето ще е наистина авотномно, понеже ще е изолирано от двете платна. Като е от едната страна ще има прекалено лесен достъп до него и няма да могат да карат така спокойно. И да е отстрани има как да се загради но не е същото.
Второ, така ще се добави 3-та лента, която може на този етап да не е чак наложителна, но някой ден (дай боже) като направят каблешков тя ще е доста необходима. Не че с трасе отстрани е невъзможно, но няма да стане скоро.
Построяването на подлез ще разкара пешеходците от кръстовището и ще подобри пропусквателната способност.
При поставяне на трсето от страни ще трябва то да е така по цялото протежение на булеварда (ако приемем че трамвая ОК - 4-ти км ще го има) за да няма пресичане на пътното едното пътно платно от трамваи.
Колкото до актуалността на тази регулация, тя е същата и в сайта на софпроект, където има целия ОУП. Демек бу трябвало да е актуално.
Защо мислиш, че така ще е чак толкова по-скъпо? Подлеза ще е скъп ок, но това е. Третата лента все ще струва пари без значение кога и при какво разположение ще се прави.

13
То че не пречи, не пречи, ама каква е файдата?

14
Благуне, нещо не се разбираме. Както казах аз не гледам ОУП или ПУП а регулация. Ето скрийн от сайта за да видиш какво имам предвид. Доколкото разбирам това са строителни граници. И на схемата се вижда че хотела не пречи на 2 платна с трамваи по средата.

Аз по тази регулация съдя.

15
Аз не твърдя че габаритът ще стане по-малък. Просто се чудя защо сега де мъчат с някакви очуждения, като някой ден като дойде време да се прави булевардът ще трябва да отчуждават пак за да го докарат както е запланувано.
Аз имам предвид регулационния план (не знам дали е част от оуп) като казвам "по план".

16
Толкова ли не могат да направят тоя 1 километър както е по регулация със по 3 ленти в посока и автономно трасе между платната? Какъв точно е смисъла сега да се прави нещо, което противоречи на общия план за този булевард?

17
http://btvnews.bg/gallery/metrostantsiya-lozenets-pred-zavrshvane.html

малко снимки от станцията, от сайта на Btv

18
Става въпрос за крстовището на военна болница.

19
това е нищо. позлвам я постоянно и мога да ви кажа че на 10-ки места по трасето, под линията, има локви и когато трамвая мине отгоре цялата линия барабар с траверсите потъва поне 5 см. в следствие на това потъване от страни на траверстите извира втечнена кал, така че се виждат лесно тези места. а даже на едно място от под траверстие пръскаше кал по спирката и като нищо е окъпало някой нищо не подозиращ човечец.

20
там хич няма да е зле да сложат една жълта сетлина да мига. всеки около мен който е минавал казва че е бил на ръба да го изпусне. а аз в събота минах през него, като пътник, и един не много голям камион пред нас, бая зор видя да се усуче.

Pages: [1] 2 3 ... 5