Аз само едно не мога да разбера - защо искате да съкратите тм 7 до НДК?? Някой возил ли се е по Ботев със седмица - трамваите са пълни, дори след пускането на метрото. По-логично би било съкращаване на тм 1 до НДК.
Зашото от Борово до НДК движението е лвсно и бързо. Има точно 5 светофара, трасето е автономно а ако се сложат гумени колци горе-долу цялото ще е автономно. По това трасе е възможно, без особени проблеми, да се осъществи качество на обслужване приближаващо се до това на меторото. Трамваи на равен интервал (а не 30 минути няма и после идват 3), движат се бързо, не чакат по задръствания. Ако линията си е до гарата, трамваите ще се мотат по задръствания и светофари в участъка НДК - гарата. И съответно там ще се трупат закъснения както и самите трамваи. Кел файда от ремонт на трасето и нови мотриси ако обслужването ще е пак на същото жалко ниво.
Само заради това смятам че трябва линията да е радиална до НДК, ще имаме участък с високи показатели, който няма да се ползва пълноценно заради мотня в останалата част от маршрута.