Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - borosport

Pages: [1] 2 3 ... 187
1
 Винаги съм се чудел на Е-79 при Ботевград за колко ли време могат да разкарат тировете и труженичките и да затворят пътя за аварийно кацане. Дали някой е подготвял такъв план за действие? Абе дано не се налага да се ползва, че ще е страшно :)

2
 Сега, че журналята са тъпи е ясно, но я ми кажете този двулентов тунел не е ли още по-тъпа идея?

3
Освен това подбалканският път е по-кратък отколкото през Стара Загора, и по-красив-почти целият път е през планината. Поне катко пътувам с влак до морето обикновено избирам подбалканската линия, а и по-бързо се стига оттам. 418 срещу 456 км.или нещо подобно беше. По шосе не го знам как е, но пътя се вижда, върви на места до линията, някъде се пресичат с надлези и изглежда доста добре и с обновена настилка.
През лятото когато има много трафик от Стара Загора до Бургас ползвам подбалканския. Пътя след ремонта е по-добре от магистрала. Вярно, че малко ми се увеличава разстоянието, но пък няма трафик и гледката е хубава. Иначе Иво подбалканския е по-къс, но ограниченията са други и при спазване няма как да стигнеш по-бързо, освен ако няма някакъв ужасен трафик между Стара загора и Бургас.

4
Добре де във въпросните репортажи не се ли спомена, че въпросните аварийни писти са правени единствено за ползване от военни. Следователно не би трябвало на тях да кацат каквито и да е граждански самолети, да не говорим, че с нашата малка територия ако се наложи аварийно кацане може да се изберат няколко летища на сравнително малко разстояние.

5
Идеята е местата да се увеличат някъде до към 20 000 и както споменахте да се зонират. Печалбите са доста добри, като се има предвид, че разходите са най-вече за продавачите на талони. Паяците са 10-ина, а баничарките със скобите не ги знам колко точно са, но основния разход е за заплати. Сега трябва още 10 нови паяка да купят на лизинг. В сайта на ЦГМ трябва да има обявена поръчка.

6
 Добре, че вдигнаха бетонените стени, дано и огражденията са здрави, защото ще има доста летящи след отварянето. Преди караха като луди, а беше зле пътя, сега може някой да кацне на нечий балкон. Добре, че доживях истински ремонт на този мост. сега е ред на 4-ти километър и разклона за летището, където положението е трагично. Пред няколко дни бяха оголили арматурата на една от колоните там и на следващия ден я замазаха.

7
Автобуси / Re: Mercedes-Benz O 305(G)/Heuliez
« on: 30.09.2010, 11:13:56 »
 Квота ли?!?! Абе как може общинско дружество на хранилка в СО квоти да си определя. Един път да се разкарат гробниците, че да им секне далаверката на някои дребни душици. Квоти ще ми определят. Това са обществени пари и се прави обществена поръчка с читави изисквания и неустойки и рекламации до дупка при мърлячество. Квота ще ми слагат тия смешници. Кога най-накрая ще изринат всичката пасмина от градския?!

8
Разни / Re: Футбол
« on: 29.09.2010, 10:54:36 »
Този май ще конкурира Пената с глупости. Дано обаче и по успехи да го догони :)

9
Първоначално мислеха да кърпят асфалта отгоре, но явно видяха, че просто не е останал здрав асфалт, за да бъде кърпен. Паветата отдолу също са много зле и определено там не е място за такава настилка. След пренареждането си вероятно ще станат още по-зле (вече добри павьори не останаха). Никой ли в общината досега не разбра, че тази улица се нуждае от спешен и цялостен ремонт?
Една колежка в СО се бори където има павета под асфалта те да се пренареждат. Проблема е, че не се спазват изискванията и вместо читав баласт под паветата слагат някаква тиня и при дъжд отводняването няма как да стане. По принцип при спазване на технологията водата се оттича между паветата, а сега става ужас. Колкото до отводнителните шахти там "Софийска вода" се правят на ударени и не искат да чистят.

10
 Абсолютно вярно мнение. Аз винаги съм се учудвал на международния път Е 79 в участъка след Монтана. Около Димово става страшно. Двулентовия път почва едно виене по едни стръмни завои, през центъра на Димово наистина са павета, предполагам нарочно са ги оставили за да ограничават скоростта сигурно. Интересното е, че ако алтернативният път през Арчар не беше разбит ужасно в един участък от околко 20-30 км. то той е по-добър. Освен, че е по-къс, няма такива остри участъци. Като габарит е еднакъв с Е 79. Въобще трябват си 2*2 ленти на Е 79. Иначе около Видин си кипи работа. Преместват ЖП гарата, правят се естакади, влака вече е само до Дунавци.

11
 Златоград - Термес наистина е забранено за камиони, защото в гръцко е ужасно тясно. Разминаванията са доста проблемни. Гърците уж разширяват.

12
Лошото при Тойотите е, че долният модел е правен в завода на Тойота в Турция и за съжаление има разлика в качеството, май и в цената пак в ущърб на "европейското" :)

13
Разни / Re: Фаст фууд
« on: 25.04.2010, 18:14:04 »
 С две  ръце гласувам за Бъргър Кинг. Не знам в Испания как е но тук си е много добре. Месата се изпичат, а не се пържат. Сандвичите са огромни в сравнение с тези на Макдоналдс примерно. Минус е цената.

14
 Не знам какво ви харесва Сердика повече, при положение, че бизнес частта отвън е като соц предприятие. Няма кино, никакви забавления изобщо. Насочена си е само към пазаруване. Да не говорим, че е идиотизъм да е забранен левият завой от Черковна и да се налага да се обикаля през една миниатюрна уличка. В хипермаркета Карфур още не съм влизал и не мисля да го направя поне още седмица, но като гледам отзивите май не си и струва. Най-голямата верига за търговия на дребно, втори в света и тука го караме по нешенски с нашенските доставчици. Иначе като големина Сердика и Дъ Мол са еднакви по големина, но да не забравяме, че Карфур има кино и боулинг и ако вместо тях имаше магазини щеше да е доста по-голям. Да не говорим, че бизнес комплекса е в пъти по-голям. За мен остъкления покрив над "манджа стрийт" ще е минус през лятото при липса на адекватна климатизация, гледката към Витоша е плюс, а като цяло достъпа с кола е по-добър от този на Сердика.

15
 В Дружба магазините са се побъркали. Киселото мляко в Европа е по 9(девет!) стотинки :)
 Иначе снощи зарята беше страшна. Помислих си, че сме Нова година. Иначе днес паяци сновяха днес непрекъснато и нямаше празен курс :) покрай МолЪТ :)

16
Няма такова нещо. Само неусвоените пари след изтичането на споразумението с ИСПА трябва да се върнат. Но вече стана ясно че удължение ще има, както за Люлин, така и за Дунав мост и ж.п. линията Пловдив-Свиленград
Добре де защо навсякъде тръбят, че трябвало всичко да се връща? Ама и аз съм виновен, че им се връзвам все още :)

17
Кое не е ясно? sadesign обясни всичко много точно и аз разбрах от първият път. Какво спорите, кой с какъв двигател бил, кои били на метан и тн. Изцяло на метан са 3663, 3664, 3654 и 3668, които имат бутилки и в предната част и в ремаркето.

Вчера като ходих на работа, сутринта пътувах с 3664 и много ми хареса, много е тих и много хубаво вози. Като цяло тези 4-те изцяло метанови са станали супер.
Айде само да не ми се караш, ясно! Както се вижда от постовете по-долу става дума за друго, а не за каквото си мислехме по-нагоре. Иначе жалко е, че са старите двигатели тъй като те отдавна са си изпяли песента ама поне няма да чадят толкова, колкото досега.

18
 При Техномаркет проблема е с другата верига, тяхна собственост - Домо ли бяха не се сещам. Те отиват на кино и половината магазини ще ги закриват и реконструират. Някаква ново име чух ама не си спомянм точно. Самите техномаркети май са си добре.

19
 Те им режат пръстите за да крадат по-лесно ти за чупене на пътници говориш. Иначе боя е с учебен характер в случая и е полезен.

20
 Лошото е, че ако турците е са готови до края на 2010 държавата ще трябва да плати всичко и каквито и неустойки да наложи на строителя няма да покрият и мала част.

Pages: [1] 2 3 ... 187