Едва ли на тези шофьори им е особено приятно минаването през „Ломско шосе“, просто нямат други варианти. Връзката с „Петър Панайотов“ е задължителна, но освен нея си мисля, че би било добре да устроят тунелен прелез на
„Сергей Румянцев“, за да не се налага на всички тези камиони да въртят до надлеза. Има достатъчно потенциал за оптимизиране на кръстовището на „Рожен“ и „Илиянско шосе“, за да се насочат камионите оттам, след което по „Сергей Румянцев“ и към местоназначенията си без да задръстват надлеза. Трамвайното трасе да се измести, да не е в центъра, да е от северната страна, двата коловоза, споделени с автобусното, на бившия ЗАГ „Динамик“ светофар,
тук се изяжда малко от ширината на локалното платно, за да се даде място за перон на спирката на 26 и 27 на мястото на белия бус, която сега е
тук и би задръствала движението и по този начин много проблеми ще се разрешат. Няма изобилие от свободен сервитут, но с адекватно планиране може да се постигне един не лош резултат. Не знам кой го е измислил на времето по този начин с това безсмислено обръщало на гимназията „Никола Корчев“, вместо да са продължили бул. „Илиянци“ до кръстовището с „Рожен“, „Скопие“ и „Княгиня Мария Луиза“ и там да имаше кръгово вместо светофар. Със сигурност е бил някой с недобре развито мислене в перспектива относно разрастването на автомобилния трафик. Така или иначе е имало проект за „Сливница“ по образец на „Цариградско шосе“, можело е да планират камионите да преминават оттам и след това по „Габрово“ и „Скопие“, вместо всичко да се изсипва на „Ломско шосе“.