Author Topic: ČKD Tatra T4D-C/B4D-C (1009мм)  (Read 499033 times)

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8983
    • View Profile
Re: ČKD Tatra T4D-C/B4D-C (1009мм)
« Reply #2240 on: 26.11.2024, 11:54:49 »
Все едно модернизацията на БГ таралясниците за да станат годни за сложен профил означава смяна на почти цялото оборудване и надали има кой да я изпълни.  :rolleyes: T4D с ускорител трудно понасят лоша поддръжка и постоянни спирания и потегляния и към момента на отпадане на 2 вече не бяха подходящи за сложен профил.  :rolleyes:

Offline RADOCVET

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 11379
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Re: ČKD Tatra T4D-C/B4D-C (1009мм)
« Reply #2241 on: 26.11.2024, 13:19:25 »
... С отпадането на 2 T4D вместо да подсилят 14 със състави, се пенсионираха на 8-ца.

To и за Люлин имаше известно време забрана за български трамваи.
Може да нема ред, ама требе да се спазва!

Offline T_4

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2962
    • View Profile
Re: ČKD Tatra T4D-C/B4D-C (1009мм)
« Reply #2242 on: 27.11.2024, 02:04:26 »
Съставите да, но единичните T4D и T6A2 не отговаряха нито по вместимост, нито по интервал на движение на пътникопотока по 14... С отпадането на 2 T4D вместо да подсилят 14 със състави, се пенсионираха на 8-ца.
Основната причина да се регистрирам в официалния форум на СКГТ беше, за да се оплаквам от интервала на 14. Тогава мантрата беше, че се дублира с други редовни линии и обслужва самостоятелен участък от три спирки, следователно няма нужда от подсилване. За по-младите участници припомням, че в периода 2002-2007 година ТМ14 беше втората най-нередовна линия с интервали 15 минути делник и 18 празник (19 водеше класацията с 18/19 и 22 мин съответно). Това направо звучи нереално предвид интервалите по редица линии в момента.

Донякъде в кръга на шегата, T4D косвено паднаха жертва на разширението на метрото - при скъсяването на ТМ2 до пл. "Журналист" Т4D преминаха на ТМ8, изпяха/изплякаха си лебедовата песен по бул. "Стамболийски" в периода 2007-2009 година и при отпадането на съставите от ТМ9 (и последвалото обединение с ТМ10) окончателно бяха затрити.
 
« Last Edit: 27.11.2024, 02:16:25 by T_4 »
Не на безсмислените линии като ТМ23!
За оптимизация на разписанията:
http://forum.gtsofia.info/index.php?topic=428.msg100091775#msg100091775