Изберете най-достойната Снимка на месеца!
А има ли яснота какво ще се случи с T6B5 след като дойдат новите?
Идеите на управляващите са високоподовите CKD да бъдат пратени в чужбина и преправени с нископодова платформа.
Е как ще стане с нашите единични мотриси? Ако бяха двойно съчленени като Т6-700 или като базелските преди реконструкцията, ще им вмъкнат по средата нископодова секция. На нашите ремаркета ли ще им правят?
Доколкото разбрах, от два ще направят един, с добавена нископодова секция. За мен това е доста неразумна инвестиция...
В Ташкент нямаше адекватна поддръжка и местните власти нямаха желание да развиват трамвайната система, Vario LF.S бяха нови съвсем прилични вагони с 36% нисък под. В София по-скоро ще има нещо подобно на експлоатираните в Бърно, Пълзен, Острава и т.н. модернизации.
VarioLFR.E, VarioLFR.S, VarioLF2R.E, VarioLF2R.S, T3R.SLF, T3R.PLF са модернизации на Т3.
За мен продължава решението в Лайпциг с техните T4D-M да е най-подходящото за нашите T6.