Author Topic: BMC Belde 220/250-SLF  (Read 458720 times)

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15464
  • Невъзможното иска само малко повече време
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: BMC Belde 220/250-SLF
« Reply #1580 on: 28.11.2021, 23:17:59 »
Всъщност пропуснах една подробност. От трите автобуса, които заминаха за Габрово на 31-ви януари 2020 г. и се върнаха през юни възстановиха в движение само 3707. 3700 и 3716 никога не тръгнаха отново като 3700 много бързо остана без застраховка и може дори вече да не съществува.

Sofiatransport транспортна база данни

Най-подробната база данни и галерия за возилата от градския транспорт в София!

Offline zirka

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1329
  • www.GTBURGAS.eu
    • View Profile
    • Email
Re: BMC Belde 220/250-SLF
« Reply #1581 on: 08.01.2022, 19:28:47 »
Вчера към 15 часа в Бургас премина едно бяло BMC - SLF. Понеже е в града и е трудно да се определи посоката... но по -вероятно да е тръгнал на север...
Последно с пловдивските, които бяха останали в ''Слатина'', някой беше писал, че белият е бил разграбен... ако изобщо може да се предполага за подобно нещо...
WWW.FORUM.GTBURGAS.EU

Offline mitakis

  • над нещата
  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 4193
    • View Profile
Re: BMC Belde 220/250-SLF
« Reply #1582 on: 08.01.2022, 19:37:32 »
Военните имат три броя бивши софийски бели SLF - от частника МТК. Ето един, сниман в Търново https://forum.gtsofia.info/index.php?topic=208.msg100248023#msg100248023
А може и МТК да са продали още някое БМЦ по вашите ширини ;).
« Last Edit: 08.01.2022, 19:52:14 by mitakis »
Трудно е да направиш нещо както трябва, вместо как да е.

Offline София 100

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3776
    • View Profile
    • Email
Re: BMC Belde 220/250-SLF
« Reply #1583 on: 25.01.2022, 12:18:26 »
2730 по вече несъществуващата линия №284(закрита в края на м.10 2010г. ), заснет през 05.2009г. от Takayuki TERAI.
Направеното днес е недостатъчно за утре.

Offline did_ko

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3734
  • гигантски радиоактивен термит - мутант
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Email
Re: BMC Belde 220/250-SLF
« Reply #1584 on: 29.01.2022, 13:35:28 »
Вчера към 15 часа в Бургас премина едно бяло BMC - SLF. Понеже е в града и е трудно да се определи посоката... но по -вероятно да е тръгнал на север...
Инвентарен номер 7035 - вчера към 17 часа с трима души в автобуса замина в северна посока. От тук (7035          CА 6098 МА    BA118452   NMC250LKBLB100009) излиза, че е закупен от военните.
Мразя да пиша и говоря за автобусите с марка "Чавдар" в минало свършено време.

Насилственото натъпкване на пътници в BRT  линиите е транспортен геноцид спрямо населението в Бургас

В ГТ Бургас НЕ ДОСТИГАТ АВТОБУСИ

Ако някои пост не ви харесва - можете да натиснете бутона "Информирай модератор".

Offline tauri

  • Превозвач
  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2190
    • View Profile
Re: BMC Belde 220/250-SLF
« Reply #1585 on: 29.01.2022, 19:34:36 »
Да отдавна е закупен от военните не ми се мисли каква далавера се е заформила.
The Grand Tour

Offline TRAMS SOFIA

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3557
    • View Profile
Re: BMC Belde 220/250-SLF
« Reply #1586 on: 29.01.2022, 21:09:04 »
2721 издава злокобен такъв тътен , че в мировяне навътре из уличките се чува че идва :laugh:
Колкото по-малко е сърцето , толкова повече злоба носи.

Offline TRAMS SOFIA

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3557
    • View Profile
Re: BMC Belde 220/250-SLF
« Reply #1587 on: 16.02.2022, 18:11:54 »
2748 - брак
Колкото по-малко е сърцето , толкова повече злоба носи.

Offline 04Boris22

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1741
  • 2055
    • View Profile
    • Email
Re: BMC Belde 220/250-SLF
« Reply #1588 on: 16.02.2022, 22:37:57 »
2748 - брак
Бих казал най-голямата барака на Малашевци си отива. Евала им правя :D

Когато за последно му се возих на 17.12, каросерията му се лашкаше в завоите :crazy:
« Last Edit: 10.04.2022, 10:09:28 by 04Boris22 »
над 8000 мои снимки във Flickr:
https://www.flickr.com/photos/198506535@N07/

Фен на всички дизелови автобуси!

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15464
  • Невъзможното иска само малко повече време
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: BMC Belde 220/250-SLF
« Reply #1589 on: 16.02.2022, 22:59:58 »
Ситуацията никак не е добра. Звучи доста неразумно и дори неосъществимо точно за този момент на драстично повишаване на цените на горивата и електроенергията, но Столична община трябва да мисли за големи поръчки за нови возила. Не само за да се елиминират остатъците от мъчещите се стари съчленени автобуси и за старите Мерцедеси и ВМС-та, но Ютонг-ите са бездънна яма, от която трябва да се отървем по най-бързия начин. Няма да е евтино, но докато още има нещо в тях да се мисли за постепенното им елиминиране в полза на продажба за втора употреба. Би било невероятна чест Столична община да си признае огромната грешка с тях по точно този начин, но всъщност е и единственият начин градският ни транспорт да оцелее. По-добре да се разкарат сега с малко пристягане и привеждане във вид и да не се чака и мисли, защото оттук нататък само ще затъваме още и още с тях. Операторите могат да са пред фалит, но общината никога няма да го допусне, също както и на национално ниво заеми се теглят с лекота и без всякаква стратегия, така че и общината не би фалирала ако продължава да „прегръща“ тези автобуси. Това обаче не е оправдание за копаене на дупки в морето с такива като тях, които ни заробват все повече с всеки изминал ден. Трябва да се търси незабавно решение за оптимизация и казах какво смятам, че е най-доброто според мен. А междувременно Просити са също толкова неуспешни, ако не и по-неуспешни от Ютонг-ите според мнения от „Малашевци“.
« Last Edit: 16.02.2022, 23:09:09 by AGENT 006 »

Sofiatransport транспортна база данни

Най-подробната база данни и галерия за возилата от градския транспорт в София!

Offline bagercho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3646
    • View Profile
Re: BMC Belde 220/250-SLF
« Reply #1590 on: 17.02.2022, 00:17:49 »
Хехе, не си от вчера в този форум, как очакваш да се премахнат Ютонг, просто защото много харчели? Първите БМЦта и те бяха грешка, която бяхме отписали още преди 10 години, но СО очевидно ще изчака и последното останало да се разпадне от самосебе си, за да го спре, както става със всичко до сега. Гербаджийската попара ще си я сърбаме много след тяхното изчезване от политическия небосклон, което от своя страна ще бъде скоро, но наследството, което ще ни оставят....

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15464
  • Невъзможното иска само малко повече време
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: BMC Belde 220/250-SLF
« Reply #1591 on: 17.02.2022, 06:33:44 »
Хехе, не си от вчера в този форум, как очакваш да се премахнат Ютонг, просто защото много харчели?
Да, звучи като крайно непопулярно решение, което никога не би се случило, но е единственият начин да се прекъсне „сърбането на чужди попари“, както сам го нарече. Огромна грешка е да приемаме всяка чужда грешка като задължение да я търпим за десетилетия напред. Загубите няма да нараснат повече, защото така или иначе по начало са били неизчислимо големи и да ги експлоатираме до дупка с още неизчислими загуби звучи много по-зле, отколкото да ги продадем на някой, който би ги искал тук и сега, да дадем много пари за сносен подвижен състав на тяхно място, но да спрем изтичането на средства. Хайде това управление все още е онова, което ги купи, но ГЕРБ са в залеза си, така че на следващите местни избори е напълно възможно да видим други победители. София и България нямат бъдеще ако приемат завещаното загробване на средства като непроменима реалност. Крайно време е да се сложи точката в един момент и истинските промени идват само по този начин, с радикални и непопулярни мерки, но това е единственият начин. Ако се намерят хора, на които да им стиска да прилагат подобни мерки за по-малко от десет години, дори в постпандемията България може да дръпне много напред. Пак политизирам, извинявам се за пореден път, но пак смятам, че си е напълно на място.
« Last Edit: 17.02.2022, 06:52:26 by AGENT 006 »

Sofiatransport транспортна база данни

Най-подробната база данни и галерия за возилата от градския транспорт в София!

Offline Chezare

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1259
    • View Profile
Re: BMC Belde 220/250-SLF
« Reply #1592 on: 17.02.2022, 11:33:25 »
Ютонгите са 110 бройки... Как очакваш да се махнат 110 модерни автобуса, макар и да са некачествени... Защо не ги използваме колкото можем?

Offline bagercho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3646
    • View Profile
Re: BMC Belde 220/250-SLF
« Reply #1593 on: 17.02.2022, 14:34:15 »
Хехе, не си от вчера в този форум, как очакваш да се премахнат Ютонг, просто защото много харчели?
Да, звучи като крайно непопулярно решение, което никога не би се случило, но е единственият начин да се прекъсне „сърбането на чужди попари“, както сам го нарече. Огромна грешка е да приемаме всяка чужда грешка като задължение да я търпим за десетилетия напред. Загубите няма да нараснат повече, защото така или иначе по начало са били неизчислимо големи и да ги експлоатираме до дупка с още неизчислими загуби звучи много по-зле, отколкото да ги продадем на някой, който би ги искал тук и сега, да дадем много пари за сносен подвижен състав на тяхно място, но да спрем изтичането на средства. Хайде това управление все още е онова, което ги купи, но ГЕРБ са в залеза си, така че на следващите местни избори е напълно възможно да видим други победители. София и България нямат бъдеще ако приемат завещаното загробване на средства като непроменима реалност. Крайно време е да се сложи точката в един момент и истинските промени идват само по този начин, с радикални и непопулярни мерки, но това е единственият начин. Ако се намерят хора, на които да им стиска да прилагат подобни мерки за по-малко от десет години, дори в постпандемията България може да дръпне много напред. Пак политизирам, извинявам се за пореден път, но пак смятам, че си е напълно на място.
Ами ти сам го казваш. Ютонг са една трета от автопарка на автобусния транспорт, а освен тях, Мановете и БМЦ Просити, всичко друго е оставено на доизживяване. Няма как. Остава единствено да се надяваме при ново управление на София от догодина, и следващи търгове за нови автобуси да не се допуска тази грешка отново, но просто Киро още не си е показал рогата, и не го знаем за кой ще лобира и в полза на кого ще работи...

Offline RADOCVET

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 11379
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Re: BMC Belde 220/250-SLF
« Reply #1594 on: 17.02.2022, 14:37:32 »
Ютонгите не ги мислете. Китайците са взели мерки да не изкарат дълго. Проблемът е че ще бъдат вложени много труд и ресурс докато наистина се спрат всички.
Може да нема ред, ама требе да се спазва!

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15464
  • Невъзможното иска само малко повече време
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: BMC Belde 220/250-SLF
« Reply #1595 on: 17.02.2022, 15:37:53 »
всичко друго е оставено на доизживяване.
Ами всичко останало физически е на доизживяване за автобуси от втората половина на 90-те години до днес и е за откровен брак.
Ютонгите са 110 бройки... Как очакваш да се махнат 110 модерни автобуса, макар и да са некачествени... Защо не ги използваме колкото можем?
Винаги е било така. Безкрайно лесно е да си купиш нещо некачествено, твърдейки, че всъщност не е така и след това да трябва да инвестираш повече и повече, но предвид огромните им горивни норми, колкото по-бързо ги разкараме, толкова повече ще спестим, защото така или иначе са малотрайни и ако не загубите до момента, то можем да си спестим огромните загуби в бъдеще. Аз не ги виждам на повече от 12 години с много зор, на 10 години 2026 г. вече трябва да сме ги премахнали напълно.
« Last Edit: 17.02.2022, 18:36:03 by AGENT 006 »

Sofiatransport транспортна база данни

Най-подробната база данни и галерия за возилата от градския транспорт в София!

Offline cyberdude

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 704
    • View Profile
    • Email
Re: BMC Belde 220/250-SLF
« Reply #1596 on: 17.02.2022, 15:45:32 »
Шанс за махането на Ютонгите (след 3-4) години а и на всички остарели автобуси са различните програми за подобрение качеството на въздуха.
Въобще, трябва да е ясно, че дизели оттук нататък няма никакъв шанс да се купят, защото никой няма да даде пари за такива.

Offline RADOCVET

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 11379
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Re: BMC Belde 220/250-SLF
« Reply #1597 on: 17.02.2022, 16:18:25 »
Ако никой = ЕК/ЕС, да. Иначе всяка Община е свободна да си харчи парите за каквото намери за добре.
Ютонгите и след 10 години трудно ще се спрат, защото понастоящем има 80 къси и 70 дълги за подмяна, а след 4 години още поне 60 къси от линиите на МТК.
Може да нема ред, ама требе да се спазва!

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 13996
    • View Profile
Re: BMC Belde 220/250-SLF
« Reply #1598 on: 17.02.2022, 16:24:33 »
Шанс за махането на Ютонгите (след 3-4) години а и на всички остарели автобуси са различните програми за подобрение качеството на въздуха.
Въобще, трябва да е ясно, че дизели оттук нататък няма никакъв шанс да се купят, защото никой няма да даде пари за такива.
Общината може да отдели пари, има бюджет. Не е необходимо всичко да се купува по европрограми, а и няма как толкова скоро изцяло да се откажем от дизела. Но преждевременна продажба или брак на Ютонгите ми се струва малко вероятна. Старите БМЦ-та също бяха изначално зле, но въпреки това вече карат 18 година.

Offline cyberdude

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 704
    • View Profile
    • Email
Re: BMC Belde 220/250-SLF
« Reply #1599 on: 17.02.2022, 16:38:14 »
Скептичен съм, че и със общински пари ще могат да се купуват дизели, тъй като това с много голяма вероятност ще е нарушение на Програмата за подобрение на чистотата на въздуха и други програми и съответно могат да бъдат отрязани всякакви европейски/бюджетни пари по други програми. Не мисля, че след като в Западна Европа големите градове се затварят за дизелови автомобили и се говори за спиране на продажбите им до 2030, при нас някой тепърва ще купува такива неща с обществени пари.
Всичко това без да коментирам дали самата община (след ГЕРБ) ще иска да купува дизели - за мен много малко вероятно.