Мдааа... доста съм се возил в този трамвай.Той си има и история...
Не искам никой да ми вярва , но страничните табели съм ги правил аз .Също предната и задната , но те са затрити отдавна.746 беше първия вагон в депо Банишора , който имаше нарисувани табели. Вторият е 460 , който беше и последния с рисувани табели от Банишорските. Та 746 имаше и много интересна кръпка отзад.Чавдар -този , който го караше - втора смяна ( първа го караше Гинка , която отиде да работи в Гара Искър) , та нашия незнайно как имал задна среща с камион , който му разпрал задницата.Чавдар грижливо прибрал парчето ламарина , за да покаже как е станала работата , но вместо доказателство това парче послужило за кръпка.Стана чудесна кръпка.Както казваше неговата приятелка Снежана(която караше 460) - "все едно съм си сложила ръката върху ламарината , китосали са я и са я боядисали" .Сравнението беше за майсторлъка с който е направена кръпката.
Преди да отиде на последен основен ремонт 746 претърпя лек удар отпред .Чавдар реши , че ще го боядиса нестандартно и направи една много странна фигура отпред , която беше направена с бежова боя - бяха боядисвали на Ц.Хали помещението където бяха диспечерите ,ватманската стая и билетните касиерки . Бараката последно беше оцветена в бежово и жълт
746 и 460 освен , че имаха нарисувани табели , също така имаха и шаблони с номерата на вагоните на задните стъкла на кабината и капаците на апаратите на вратите . Сега 802 има инв.№ на капаците на апаратите , а от самозалепващо фолио съм изрязал инв.№ над вратата на кабината , както и инв.№ на предницата и задницата на 802.Голямата табела отпред също е мое дело B)