Author Topic: A204/304  (Read 169507 times)

Offline pepi1997

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4182
  • 9060
    • View Profile
    • Email
Re: A204/304
« Reply #280 on: 01.02.2011, 04:28:47 »

Днес се навършва точно 1 година от както 9075 тръгна от Борово в 4:28! :fan:. Шофьорите с номера 001 и 016 все още си работят на 204. Даже днес същият шофьор, който е бил 204/1 втора смяна пак е 204/1 втора смяна. Пожелавам на всички работещи по линията още много безаварийни километри и такова добро обслужване!

Offline KRAKOMOBILA

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5371
    • View Profile
Re: A204/304
« Reply #281 on: 01.02.2011, 09:17:21 »
Аз точно такова обслужване не пожелавам.
НЕ НА КИЧА ПО ПРЕВОЗНИТЕ СРЕДСТВА В ГТ!!!

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7425
    • View Profile
Re: A204/304
« Reply #282 on: 01.02.2011, 10:01:29 »
Това си е вече подигравка! Пепи се подиграва с гражданите на София!
Най-ценният ресурс на капитализма са тъпанарите

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 18618
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: A204/304
« Reply #283 on: 01.02.2011, 10:05:19 »
Да си пожелаем още 5 автобуса по линията делник и два празник.
Близо 3000 мои снимки от 2007 г. до днес.
https://www.flickr.com/photos/147931689@N02/

Offline Knoxville

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6338
    • View Profile
Re: A204/304
« Reply #284 on: 01.02.2011, 10:16:37 »
Това си е вече подигравка! Пепи се подиграва с гражданите на София!

Къде става въпрос за гражданите? Той пожелава на шофьорите добро обслужване..  :D


От тази промяна единствено облажиха пътуващите по 88.
« Last Edit: 01.02.2011, 10:19:30 by Knoxville »

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 18618
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: A204/304
« Reply #285 on: 01.02.2011, 10:21:41 »
А скоро и на тях може да и  резнат крилцата, ако по 88 тръгнат 3600, 3568 и т.н. :P Е поне не са икаруси.
Близо 3000 мои снимки от 2007 г. до днес.
https://www.flickr.com/photos/147931689@N02/

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 13996
    • View Profile
Re: A204/304
« Reply #286 on: 01.02.2011, 11:53:45 »
А скоро и на тях може да и  резнат крилцата, ако по 88 тръгнат 3600, 3568 и т.н. :P Е поне не са икаруси.
То вече има, вчера 3605 и още няколко Хюлиеза бяха по 88. Честно казано, предпочитам 32хх да са по 76, а не по 88, където се возят доста мангали.
За 204 е ясно, че обслужването е далеч от нормалното, за това са виновни и общината, и Карат.

Offline brenius

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 77
    • View Profile
Re: A204/304
« Reply #287 on: 01.02.2011, 13:16:42 »
Днес се навършва точно 1 година от както 9075 тръгна от Борово в 4:28!
И една година как аз и други хора от Борово се наложи да ходим пеша до 76 ... познайте защо ...

Offline Fantomas

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2893
    • View Profile
Re: A204/304
« Reply #288 on: 01.02.2011, 21:31:00 »
А скоро и на тях може да и  резнат крилцата, ако по 88 тръгнат 3600, 3568 и т.н. :P Е поне не са икаруси.

Предпочитам Икаруси пред тези бараки.  :)

Offline adi_bg

  • Писател
  • **
  • Posts: 40
    • View Profile
Re: A204/304
« Reply #289 on: 24.02.2011, 19:26:36 »
Преди време четох някъде че щяло да има "замерване"/наблюдение/ в периода 03-05 януари 2011. Аз пак ще се опитам да "изтупам" темата от праха.
Явно резултатите (ако е проведено такова измерване) няма да научим скоро, особено ако са в ущърб на фирмата превозвач. Да не говорим за подобрение на транспортната схема.
Всяка делнична сутрин между 7.30 и 8.00 ми се налага (може и не само на мен) понякога да чакам възможност да се кача на 2-ия или 3-ия автобус 204 защото са МАЛКИ и ПЪЛНИ още на 3-та спирка.
Направих свое изследване и установих, че по линиите 76, 213, 214, 305 (обслужващи Младост) и 309, 310 (обслужващи Люлин) които заедно с 204 обслужват НАЙ-ГОЛЕМИТЕ КВАРТАЛИ на София не се пускат малки автобуси.

В тази абсурдна държава какво ли е като хората, но все пак парадоските понякога направо ме втрисат - значи доставчикът (общината) предлага някаква услуга на клиента, за която той ПЛАЩА договорената цена (билет). Въпреки големия интерес от страна на клиента (пътника) услугата е КАЛПАВА и оправданието на доставчика е, че НЯМА ПАРИ!!!! От него не се искат пари, а се иска услуга(стока).
Това е все едно на пазара продавача да ви каже че всичките му ябълки са гнили, защото ТОЙ няма пари, въпреки че вие държите парите в ръката си и искате да си купите ябълки.
Разбира се общината не е търговско дружество, но все пак и услугата, която предлага не е безплатна, така че оправдания от сорта "Няма пари" са смехотворни и обидни. Сщо така и срамни за отговорните лица.

Нека община Искър се позамисли за проблема и го реши бързо и скоро а не да чака изборите да дойдат за да се размърдат.


Offline Knoxville

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6338
    • View Profile
Re: A204/304
« Reply #290 on: 24.02.2011, 19:36:55 »
305 е почти само с къси автобуси, 309 - изцяло.

Offline hitar_potter

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2263
    • View Profile
Re: A204/304
« Reply #291 on: 24.02.2011, 19:42:02 »
305 е почти само с къси автобуси
Абе, що ми се струва, че не е така? BMC-тата са по-скоро изключение, ми се струва
... се пишат и абсолютни дреболии кой минал на червено, кой какво си е говорил по телефона и тем подобни.

Offline pepi1997

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4182
  • 9060
    • View Profile
    • Email
Re: A204/304
« Reply #292 on: 24.02.2011, 19:57:33 »
Общината дължи на 11,5 (ЕДИНАДЕСЕТ И ПОЛОВИНА) милиона на Карат-С! Как искате Карат да закупи още съчленени автобуси?! Едно съчленено нископодово Конекто е ~400 хиляди!
За тези 11 млн. лв могат да бъдат закупени 27 Conecto LF G.

Offline Nicky

  • Ограничени права
  • Маниак
  • ******
  • Posts: 593
    • View Profile
Re: A204/304
« Reply #293 on: 24.02.2011, 20:04:25 »
Общината дължи на 11,5 (ЕДИНАДЕСЕТ И ПОЛОВИНА) милиона на Карат-С!

Източник на информацията?

Offline Стаменов

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 777
  • <Ikarus 280> 3412... 1986-2009
    • View Profile
    • http://www.2tpower.com/forum/index.php
Re: A204/304
« Reply #294 on: 24.02.2011, 20:07:01 »
Общината дължи на 11,5 (ЕДИНАДЕСЕТ И ПОЛОВИНА) милиона на Карат-С!

Източник на информацията?

нечия шофьорска кабина...

Offline Knoxville

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6338
    • View Profile
Re: A204/304
« Reply #295 on: 24.02.2011, 20:15:17 »
305 е почти само с къси автобуси
Абе, що ми се струва, че не е така? BMC-тата са по-скоро изключение, ми се струва

Днес видях само един Мерцедес, вчера дори един не видях, онзи ден също и така.. :)

Offline vesko76

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4651
  • Van Hool & Citaro G - fan
    • View Profile
Re: A204/304
« Reply #296 on: 24.02.2011, 20:24:51 »
А309 е изцяло с къси автобуси, но там и пътникопотокът не е чак толкова голям, колкото на А204.

Ако в КАРАТ С си правеха една сметка като хората, нямаше да закупуват турски мерцедес Конекно, които ще им излязат отзад, като почнат да се чупят, сега просто са нови и затова още не са си показали дефектите. Та ако бяха проявили малко мисъл, то щяха да закупят читави Мерцедес Цитаро (и то не произведено в Полша, а в Германия) или МАН Lion's city, вярно, за доста повече пари, но във времето тази инвестиция би се възвърнала в пъти повече отколкото евтините конекто.
Колко дължи общината е съвсем друг въпрос, но една претендираща да е сериозна фирма, трябва ВИНАГи да разполага с резерви, при възникване на извънредни ситуации!

Offline velinio

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 993
  • |MCMXLVIII|
    • ICQ Messenger - 194251613
    • View Profile
    • Музикалната ми плейлиста
Re: A204/304
« Reply #297 on: 24.02.2011, 20:27:34 »
Общината дължи на 11,5 (ЕДИНАДЕСЕТ И ПОЛОВИНА) милиона на Карат-С! Как искате Карат да закупи още съчленени автобуси?! Едно съчленено нископодово Конекто е ~400 хиляди!
За тези 11 млн. лв могат да бъдат закупени 27 Conecto LF G.
Да, дължи тя, 100 милиона... ;D И за какво по-точно ги дължи тия пари?

Offline Стаменов

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 777
  • <Ikarus 280> 3412... 1986-2009
    • View Profile
    • http://www.2tpower.com/forum/index.php
Re: A204/304
« Reply #298 on: 24.02.2011, 20:31:48 »
Не,тя сигурно дължи,както дължи и на Автотранспорт,въпросът е в цифрата.А че на Карат се плаща престъпно много за км.пробег,тва е друг въпрос...

Offline giorev

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4121
    • View Profile
    • Email
Re: A204/304
« Reply #299 on: 24.02.2011, 20:38:17 »
А309 е изцяло с къси автобуси, но там и пътникопотокът не е чак толкова голям, колкото на А204.
Ако в КАРАТ С си правеха една сметка като хората, нямаше да закупуват турски мерцедес Конекно, които ще им излязат отзад, като почнат да се чупят, сега просто са нови и затова още не са си показали дефектите. Та ако бяха проявили малко мисъл, то щяха да закупят читави Мерцедес Цитаро (и то не произведено в Полша, а в Германия) или МАН Lion's city, вярно, за доста повече пари, но във времето тази инвестиция би се възвърнала в пъти повече отколкото евтините конекто.
Колко дължи общината е съвсем друг въпрос, но една претендираща да е сериозна фирма, трябва ВИНАГи да разполага с резерви, при възникване на извънредни ситуации!
Това е в следствие на тъпо написаните конкурси за по пет години и с нови автобуси. Хайде сега помисли ако спечелиш такъв конкурс какво ще купиш - нещо ново и евтино, което все ще изкара някак 5 години, защото след това вероятно няма да ти трябва - КОЧ Мерцедес, БМС, Кобра, Кинглонг .... и т.н. Дори да спечелиш следващия конкурс за същата линия пак ще трябва да купуващ нови автобуси, е защо тогава да купуваш такива с ресурс над 10 години в експлоатация?
Аз пък имам наблюдение, че към момента има доста съчленени на А309, ще видим как ще е като спрат Чавдар-ите, но пък Люлин има и метро.
« Last Edit: 24.02.2011, 20:43:45 by giorev »
Само скоропостижното закриване на Столичен Автотранспорт ЕАД би гарантирало на софиянци ежедневно комфортно и безаварийно пътуване с автобус в градски условия, което априори би увеличило дялът на превозите на обществения транспорт и би повлияло положително на трафика в столицата!