Author Topic: Доставка на 50 нови съчленени нископодови тролейбусa  (Read 270244 times)

Offline viktorlc

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7049
  • www.bgtransport.org
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Сдружение "Градски транспорт и инфраструктура"
    • Email
Това е абсолютно същото предварително обявление като предишното от пролетта на миналата година.

http://forum.gtsofia.info/index.php?topic=610.msg213858#msg213858
« Last Edit: 11.01.2012, 22:20:33 by viktorlc »
храна за мозък - http://www.banitza.net/

Offline viktorlc

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7049
  • www.bgtransport.org
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Сдружение "Градски транспорт и инфраструктура"
    • Email
Днес във вестник "Строителство градът" вече се спряга март месец като време за обявяване на конкурса. Спирконавеси няма да се изграждат, а парите за тях ще се ползват по друг компонент (около 1,5 млн. лева).

http://stroitelstvo.info/print/showissue.php?issue=20120123&page=017.pdf
храна за мозък - http://www.banitza.net/

Offline T1000

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2002
  • Ferrari S.p.A.
    • View Profile
    • www.diecast-utopia.com
Quote
"Столичен електротранспорт" обяви обществена поръчка за 50 нови съчленени тролейбуси, съобщиха от дружеството.

 Индикативната стойност е 27,5 млн. евро. Поръчката е част от Проекта за интегриран столичен градски транспорт, финансиран по ОП "Регионално развитие", съобщи БТА.
 
Срокът за подаването на офертите е 20 април. Кандидатите трябва да внесат гаранция за участието си в конкурса в размер на 250 хиляди евро, гаранция за изпълнение на договора в размер на три процента от стойността на договора. Комисията ще преценява подадените оферти по икономически най-изгодната оферта, като с най-голяма тежест - 70 процента, ще е общата цена за доставка на 50-те тролейбуса, по 10 процента ще носят оценката на техническите качества на превозните средства, срокът за доставка и предложените гаранционни условия.
 
От кандидатите за доставка на нископодовите тролейбуси се иска те да са снабдени с допълнителна тягова система - генератор с дизелово гориво или бензин, който да осигури алтернативно придвижване на превозното средство. Освен това има изискване тролейбусите да са с климатична система, като тя трябва да осигурява до 15 градуса температура в салона при минус 25 градуса извън превозното средство.
 
Основните цветове, в които може да са превозните средства са син, жълт, бял и черен. Тролейбусите трябва да имат капацитет не по-малък от 160 пътници, като най-малко 40 трябва да са местата за седящи.

С доставката на тези превозни средства ще бъде обновен напълно тролейбусният състав в София. В столицата от две години се движат 30 нови нископодови тролейбуси "Шкода", които бяха доставени със средства от заем от ЕБВР.

Да видим кои марки имат изненадващо сходни предложения с търсеното от нас  :angel:
I'll be back®

Offline KRAKOMOBILA

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 5371
    • View Profile
40 седящи места... за жалост дори ужасно изглеждащия Skoda 31tr отговаря на това изискване... Силно се надявам Skoda 25tr или още по-добре 27tr да спечелят.
НЕ НА КИЧА ПО ПРЕВОЗНИТЕ СРЕДСТВА В ГТ!!!

Offline JloKyM

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1020
    • View Profile
    • http://skyscrapercity.com
Мечтая си за 27tr :)

Offline Sofia

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4572
  • R.I.P. 1511 (1985-2015)
    • View Profile
Аз също много се надявам на 27Тр. Продължават обаче да пишат глупости. Как с 50 тролея ще се подмени напълно тролейбусния състав, при положение, че Икарусите в движение към момента са 109?! Осемте австрийци също бих ги зачислил там, защото какво обновяване представляват 24-годишни возила?

Offline Stahlgewitter

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1687
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Email
Това за мен означава само едно- съкращаване на колите на линия и/или съкращаване на линии. Упорито навсякъде се говори за 100% подмяна, в същото време е ясно, че ресурса на Икарусите изтича, а освен за 50 броя нови тролеи, за друга доставка не се говори. Много е възможно някои линии да си отидат, като 8 например.

Offline Sofia

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4572
  • R.I.P. 1511 (1985-2015)
    • View Profile
ТБ8 се обслужва от 4-5 коли, и да я закрият, че и ТБ4 да закрият, пак няма да са достатъчно. Все пак говорим за съкращаване на повече от 50. Би било обаче абсолютно малоумие да се закриват ТБ линии, при положение, че автопаркът далеч не е в толкова отчайващо състояния, че да не може да ги обслужва. Тоест, бракуването на всички Икаруси е неоправдано. Кое е по-важно, да има адекватна услуга, или да се фъчкат, че са подменили целия автопарк, при положение, че половината е не подменен, а премахнат?

Offline 2513

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3215
    • Skype Me™!
    • View Profile
Или може да комбинират линии!

Offline martin4o

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2236
    • View Profile
    • Email
В делничен ден на линия са 95 тролейбуса. С новите 50, 30-те Шкоди, 8-те Мана, 3-те Кобри и Икарцедесите, които вероятно ще бъдат помилвани, ще докараме бройката от возила в движение, която ни е необходима. Разбира се, и след доставката ще оцелее все някой Икарус.

Offline bonbon

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1989
    • View Profile
А знае ли се кои линии ще се покрият при тази доставка на 50 нови тролейбуси?

Offline Stahlgewitter

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1687
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Email
Не се знае, но заподозрените са 1,2 и 9- с най-голямо натоварване  са спрямо останалите.
В проекта за интегриран градски транспорт фигурират трасетата към младост, Бъкстон, Банишора и Левски, което ме навежда на мисълта, че са вдигнали мерника на люлинското направление. 50 съчленени за 1,2 и 9, 30 соло за 4, 5 и 11. 6,7 и 8 в историята и Люлин ще го оставят на довозване с новите линии 5ХХ до метрото.
« Last Edit: 26.02.2012, 20:17:14 by Stahlgewitter »

Offline hitar_potter

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2263
    • View Profile
Според мен ще е глупаво да се бракуват масово икаруси. Има още ресурс в тях и ще е по-ценно да има повече тролейбусни линии. А както и скача нафтата...
... се пишат и абсолютни дреболии кой минал на червено, кой какво си е говорил по телефона и тем подобни.

Offline Fantomas

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2893
    • View Profile
И аз съм на това мнение! Нека да не бракуват всичките Икарус-и, ами да открият нови линии и да мислят за заместване на автобусни такива с тролеи. Искам 306 да стане тролей.  :P

А за новите тролейбуси - дано наистина да са 27tr!  :)

Offline KRAKOMOBILA

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 5371
    • View Profile
Икарусите спокойно могат да заместят Зиу-тата в провинциалните градове. Враца могат да започнат първи.
НЕ НА КИЧА ПО ПРЕВОЗНИТЕ СРЕДСТВА В ГТ!!!

Offline sofianec

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1145
    • View Profile
Аз пък си мечтая за това:



Като го сравнявам с шума на Шкодите:

&t=50

направо си е разлика от небето до земята.

Offline hitar_potter

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2263
    • View Profile
Икарусите спокойно могат да заместят Зиу-тата в провинциалните градове. Враца могат да започнат първи.
  :laugh:
... се пишат и абсолютни дреболии кой минал на червено, кой какво си е говорил по телефона и тем подобни.

Offline etnies

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7084
  • Нощен Експрес
    • View Profile
    • Email
Не се знае, но заподозрените са 1,2 и 9- с най-голямо натоварване  са спрямо останалите.
В проекта за интегриран градски транспорт фигурират трасетата към младост, Бъкстон, Банишора и Левски, което ме навежда на мисълта, че са вдигнали мерника на люлинското направление. 50 съчленени за 1,2 и 9, 30 соло за 4, 5 и 11. 6,7 и 8 в историята и Люлин ще го оставят на довозване с новите линии 5ХХ до метрото.

Не знам откъде ви хрумват подобни щуротии, че се закриват 6 и 7, при положение, че в Люлин тролейбусната мрежа ще се разширява. Икарцедесите в общината ги водят "нови"

Offline viktorlc

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7049
  • www.bgtransport.org
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Сдружение "Градски транспорт и инфраструктура"
    • Email
Аз не знам защо продължавате да вярвате на разни пропагандни статии. Пределно е ясно, че трябва да останат Икарусите. Още повече никой не е заявил официално, че те ще се бракуват. Вече беше доказано, че шеста и седма линия остават с Икаруси, а планираните нови отсечки ще трябва все пак да се обслужват от нещо. На първо време да вземат да пратят по-запазените в Омуртаг. Ако се бракуват всички Икаруси, то със сигурност ще трябва да се закупят минимум 30 бройки втора ръка тролеи от някъде, или пък още толкова нови, за да се обслужват 6-та и 7-ма линия, както и новите отсечки.
храна за мозък - http://www.banitza.net/

Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18072
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Това е ала коментарите на бб, как не е мръднал асфалта в София по улиците, които той лично асфалтира, а всички знаем дупките по Сливница и Данаил Николаев, гнусната случка с Цариградско, където дефакто само се говори и всичко потъна в забравата. Та репликата със 100% е евтин популизъм, на които ние като запознати и мислещи се дразним, но още 10-20 пъти повотрено в различни публикации, както ни втръсна вече и ето електорат да продължат далаверите във властта на тези, а не на онези...  ;)