Те хубаво емв32 стават за рязане ама да съм казвал че агрегати от него трябва да се ползват. Говоря за свързване на контролера (и евентуално реостатна сп), за да може локомотивът и неговите тягови агрегати да се управлява от кабината на емв. Слага се ключ за вкл/изкл компресори, пантографи - това и останало са нисковолтови вериги. Нито контакторите, нито трансформатора, нито двигателите, нито изправители трябва да работи от самия емв. Трябва да работи кранмашинистът. Даже не е и толкова работа в СМЕ. Локомотив, вагони и, наречете го служебен вагон ако искате. Не претендирам че съм голям разбирач, но мисля че имам техническата култура да правя такова предложение. Ще бъде ограничен да бъде само с локомотив 44, но тези машини имат капацитета все още, реновират се, може и реостатната спирачка да заработи в такъв състав - със съпротивленията на локомотива (не на емв). И имаше някакви слухове, че новите вагони могат да бъдат теглени само от 44...
Мисля, че остарял пжпс може да се използва допоследно - с премахната силнотокова електротехника. Немоторните могат да станат най обикновени вагони.
Благодаря за изказаните мнения. Наивно беше от моя страна да говоря за СМЕ. Виждал съм многократно смартрон и 44 в един състав и с вдигнати пантографи, но това не СМЕ, моя грешка.
Разбира се в аварийни ситуации ще е по трудно да се реагира от кабината на емв – я скъсани кабел, я пушилка, я изолиране на пневматично реле със спирателен кран, предпазители, бушони и тн.