Author Topic: Обществена поръчка за 20 чисто нови трамваи  (Read 35007 times)

Offline putnik

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 810
    • View Profile
    • Email
Дано ги пуснат по ремонтираната линия на ТМ7. Те ще я пуснат, би било нелогично да не се използват тези трамваи за модернизирано трасе.

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16500
    • View Profile
    • Email
Стопроцентово ще се използват по бул.България след края на реконструкцията. Нататък има два варианта: по сегашния ТМ7 или по ТМ7 с променен маршрут, за да поеме и другия нов участък - Семинарията-Дървеница. При втория вариант трябва и трасето по Графа да се реновира, така че бих заложил на класическата седмица.

Offline Petko21

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7022
  • Техника
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 646173605
    • View Profile
    • Моите снимки
Е 20 трамвая не са голям брой, така че като нищо могат да ги пуснат с маршрут Дървеница до Журналист. Така няма да е необходимо да пускат и други типове вагони по линията.  Че даже могат да останат няколко мотриси за някоя и друга линия. А по 7 след ремонта на трасето по България, ще са прекрасна гледка.  Но където и да ги пуснат пак ще е хубаво, че в трамвайния ни парк ще има чисто нови нископодови мотриси.  :)

Offline Fantomas

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2893
    • View Profile
До Журналист няма смисъл според мен, тъй като мястото е далеч от идеалния център и от други възлови места с градски транспорт. По-добре ще е да са на 7, като въртят на Централна гара. До Месарницата няма смисъл да се ходи, а и от гарата до надлеза, че и под него релсовия път е в отвратително състояние. А за линия Борово - Дървеница 20 трамвая няма как да стигнат.

Offline RADOCVET

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 11379
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Според мен има как. При сегашните разписания линията би имала курс около 120-130 мин, като силно се надявам ремонта по България и новото трасе след семинарията да допринесат за намаляване на времето за пътуване. Да речем че се движи на 10 мин.  (според мен няма нужда на по-често, защото от Борово до НДК трябва да има втора линия, а към Дървеница не вявам пътникопотока да голям). Това означава, че са необходими 12-14 коли. При налични 20 не би имало проблем.
Може да нема ред, ама требе да се спазва!

Offline hitar_potter

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2263
    • View Profile
В белите страни нископодовите трамваи се движат, редувайки се с високоподови. Така се осигурява транспорт на трудно подвижни хора по повече линии.
... се пишат и абсолютни дреболии кой минал на червено, кой какво си е говорил по телефона и тем подобни.

Offline tm0

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3952
    • View Profile
Добре, стига да се ремонтират всички трамвайни маршрути по график. Линия 5 е доказателство колко трудно е да се поддържа редовно извозване с различни модели трамваи. Ако продължават да свалят средната скорост на трамваите с тези разтегнати разписания, това няма да е проблем.
------------------------

Offline hitar_potter

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2263
    • View Profile
Защо да е трудно? Татрите не би следвало да отстъпват на новите по отношение на ускорение и скорост.
... се пишат и абсолютни дреболии кой минал на червено, кой какво си е говорил по телефона и тем подобни.

Offline georgi64

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1641
    • View Profile
Е трамваите се уредиха с хубави машини ,А ние с тролеите какво да кажем май  ще трябва да си караме жълтите   :(

Offline София 70

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 9842
    • View Profile
Така ли? Ти къде ги видя тези хубави машини ?
Само да те подсетя , че ти караш Икарус от 1987 година производство , а аз българска каруца от 1981 година .

Offline georgi64

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1641
    • View Profile
Така ли? Ти къде ги видя тези хубави машини ?
Само да те подсетя , че ти караш Икарус от 1987 година производство , а аз българска каруца от 1981 година .

е да 20 са малко. И има време до като ги докарат. Ама ако е вярно търга мина от раз. А тролйеният го почват 3 ли 4 пъти ли и аз не знам загубих им броят. И може накрая и да не го приключат. :(

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16500
    • View Profile
    • Email
Този спор е напълно безсмислен. Доставените нови тролеи и трамваи (ако считаме Инеконите за такива) са многократно по-малки от нуждите на Столичен електротранспорт.

Offline fizik

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 790
    • View Profile
    • Email
Ще се докарат, дано, 20 нови трамвая - това хубаво. Ще се докара и оборудване за тяхната поддръжка - това още по-хубаво. Следват обаче един-два въпроса. Къде ще се дислоцира въпросното оборудване? Към кое депо ще се водят новите мотриси? И най-важното според мен: на плац ли ще киснат въпросните мотриси след като ги доставят, или ще се настанят на закрито? Вече мисля е крайно време да се оттърсим от наложеното по соца безпокривно съхранение на всякакъв род техника. Не очаквам тези трамваи да издържат дълго време да бъдат съхранявани на открито при нашия климат.
Може и да живея в Берлинско предградие, но ми пука за Софийския транспорт. Т.е. съм точно обратното на Фъндъчката - може и да живее в София, ама хич не и пука за Софийския транспорт

Offline freepigeon

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2276
    • View Profile
    • Email
  метростанцийй

Нито е по темата нито е редно но не издържам - неграмотността бележи невиждани и непредполагани върхове!! В думата метростанция няма нито едно Й а ти с цели две си образувал множественото ѝ число!  :fan:  :fan:  :fan:  :fan:

Ще се докарат, дано, 20 нови трамвая - това хубаво. Ще се докара и оборудване за тяхната поддръжка - това още по-хубаво. Следват обаче един-два въпроса. Къде ще се дислоцира въпросното оборудване? Към кое депо ще се водят новите мотриси? И най-важното според мен: на плац ли ще киснат въпросните мотриси след като ги доставят, или ще се настанят на закрито? Вече мисля е крайно време да се оттърсим от наложеното по соца безпокривно съхранение на всякакъв род техника. Не очаквам тези трамваи да издържат дълго време да бъдат съхранявани на открито при нашия климат.

Абсолютно съм съгласен с теб, и нека да добавя че това е и момента да се започне едно прилично почистване на трамваите в салоните им, въпреки контингента който често превозват.

Offline Tatra

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4463
    • ICQ Messenger - 229817817
    • View Profile
    • Email
Quote
София купува 20 нови трамвая с климатици
12 септември 2012, 11:49

След решение на Столичен общински съвет, общинското дружество „Столичен електротранспорт” (което е част от “Център за градска

С 20 нови трамваи, подобни на този на снимката в полския град Познан, ще се сдобие София най-късно до 2 години.
мобилност”) ще купи за нуждите на столичната трамвайна мрежа 20 нови нископодови трамвая с климатици, научи Нови Искър онлайн от компанията.

Няколко от тези нови трамвайни мотриси е предвидено да се движат и по натоварената трамвайна линия № 12, ползвана и от хиляди жители на град Нови Искър.

От фирмата съобщиха още, че са обявили и публикували на 05.09.2012 г. специална обществена поръчка, като обявената в нея максимална цена за всички 20 нови трамваи, за техните износващи части и 10-дневното обучение на ватманите е 50 млн. евро. Според текста на поръчката новите трамваи и частите за тях, трябва да бъдат доставени в София най-късно до 31.12.2014 г.

Климатиците в новите трамваи ще се включват автоматично при достигане на температура на времето от плюс 25 до плюс 27 градуса. Отделно новите трамваи ще имат и две вентилационни системи – във ватманската кабина и за пътниците.

Новите ткрамваи трябва да са съоръжени с поне 40 седящи места, да са с устойчива на вандализъм тапицерия, да имат електронна система за таксуване, свързана с GPS приемници.

Оферти на фирмите, които искат да доставят трамваите, ще бъдат приемани в „Столичен електротранспорт” до 23.10.2012 г.
Явно ще пуснат 12 до Дървеница.
« Last Edit: 30.04.2013, 19:25:19 by difian »
ТРАМВАЙНО ДЕПО "БАНИШОРА"
Трамвайна мотриса инв. ном.: 936
линия номер: 6

Offline bonbon

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1989
    • View Profile

Явно ще пуснат 12 до Дървеница.

Дано не, защото трамваите ще се съсипят в подлез Надежда

Offline София 70

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 9842
    • View Profile
А статията е много прЯсна - от 12 септември!
« Last Edit: 29.04.2013, 00:27:08 by difian »

Offline NULL

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 981
  • Keep Walking
    • View Profile
    • Email
...
Новите ткрамваи трябва да са съоръжени с поне 40 седящи места, да са с устойчива на вандализъм тапицерия, да имат електронна система за таксуване, свързана с GPS приемници.
...

Много интересно какви ли са тия "ткрамваи"  :laugh: , с устойчива на вандализам тапицерия?   :D

Иначе аз като гледам колко бързо се изцапаха седалките в реновираните трамваи - май ще е по-добре новите да си стоят облепени в найлона...  :crazy:
If you change nothing, nothing will change.

Полезно: Почивни дни 2019 | Обменни бюра София | Фиксинг на БНБ

Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18072
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
В тролейбусите Шкода е такава и общо взето даже май и не личи да са много мръсни... ;)

Offline CNN

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1153
    • View Profile
И къде са "хилядите жители на град Нови Искър", като 11 и 12 линия возят въздух до Илиенцин от както преместиха автобус 27.