Жената, която караше 2622 премина в гараж "Искър", защото нямало да й дадат Шкода в "Надежда" и преди това да се случи някъде октомври месем ми беше казала, че по думите на гаражните 2622 бил над средното ниво относно състоянието си и ще остане, така че ако се бракува той ще е повече от пределно ясно, че се бракува здрава и годна за още поне 5 години техника, но има един абсурд, който прави бракуването на годни тролеи логично действие, а това е именно необяснимата ненавист към икарусите и факта, че се готви "скорошна" нова обществена поръчка за пълно изтребление на икарусите. Всичко това довежда до огромно желание да се бракуват първо добрите и явно незаслужаващите това тролеи, за да останат таралясниците като 2702, 2712 и 2113, да се манипулира отношението на пътниците към икарусите още повече, пък после да се бракуват години след като това е трябвало да се случи, пред пълен разпад, погребващи напълно славата и величието на модела и марката, извисяващи ремонтите на база "Левски" и всичко това защо, може би за да може да се орежат още повече разписанията, но тово да бъде прикрито зад лъскавата визия на шкодите и климатизираните и комфортни салони.