Author Topic: PESA Swing 122NaSF/2 (2301-2367)  (Read 534268 times)

Offline maniak

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4625
  • Оптимист
    • ICQ Messenger - 278834436
    • View Profile
    • http://www.flickr.com/photos/47270324@N08/
    • Email
Re: PESA Swing 122NaSF/2 (2301-2367)
« Reply #540 on: 16.01.2014, 19:52:02 »
Уеуе, колко ми била капризна днешната младеж. Възхваляват се 7хх и 8хх серии, а на една Песа що кусури и намерихте... Тцтц. Ясно е, че Песа не е Алстом, Бомбардие или Шкода. Нооо, още по-малко е някоя от нашите кошници или пък някой постсъветски кютюк. Така че, аз не виждам причина за недоволство.

Що се касае до мнението на Агента, далеч не е толкова добре да се ползват много типове превозни средства от различни производители. Това води до разоряване на предприятията при поддръжката им.

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15464
  • Невъзможното иска само малко повече време
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: PESA Swing 122NaSF/2 (2301-2367)
« Reply #541 on: 16.01.2014, 19:59:10 »
Това беше само тъп пример от с много ниско ниво на квалификация знам, просто исках да онагледя разсъждението си.
« Last Edit: 16.01.2014, 20:55:27 by AGENT 006 »

Sofiatransport транспортна база данни

Най-подробната база данни и галерия за возилата от градския транспорт в София!

Offline 2828

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2374
  • 506
    • View Profile
    • Email
Re: PESA Swing 122NaSF/2 (2301-2367)
« Reply #542 on: 16.01.2014, 20:46:23 »
Ясно е, че песите са по-добри от БГ трамваите. И знам че би трябвало да е забранено да се оправя проблем от хора, различни от поляците. Притеснения преди да дойдат поне аз имах. Нямах предвид да ги върнат завинаги, а поляците да оправят проблемите. Щом не са минали проби в Полша(което е доста странно) трябва да се оправят тези трамваи. Преди да тръгнат на линия трябва да имат проби(каквито в София имаше, но явно не са били достатъчни) и на тях ватманите и техниците да бъдат научени. Не съм ги сравнявал със софия 100, а с Кончар и Щадлер. БГ трамваите ги харесвам по носталгични причини. @Mihailo Би трябвало да имат прикачни преходи - 2025 изтегли 2301. @Радоцвет: И динозаврите не са се развалили завинаги, но се развалят често. Надявам се песите да се оправят скоро и да не създават проблеми. А си помислих че песите са некачествени, защото Jote беше написал, че половината не излизали.

Offline btr95

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2700
    • View Profile
    • Email
Re: PESA Swing 122NaSF/2 (2301-2367)
« Reply #543 on: 16.01.2014, 21:11:32 »
Че Песата е шумна откъм ходова част, шумна е, разположението на седалките е тъпо направено, въпреки това съм много доволен от возенето, както и от ватманите на 2302 и 2304
Тм депо:Банишора
Тм мотриса: 713
Тм линия: 4

Offline CNN

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1153
    • View Profile
Re: PESA Swing 122NaSF/2 (2301-2367)
« Reply #544 on: 16.01.2014, 21:59:48 »
Прикачните на Песите са сменят с български прикачни.

Offline atlantic

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 85
  • Ватман завинаги
    • View Profile
Re: PESA Swing 122NaSF/2 (2301-2367)
« Reply #545 on: 16.01.2014, 23:00:53 »
Вместо да се радваме, че имаме нови трамваи, ние ревем като вдовици.
90% от проблемите са заради некачественото трасе и се учудвам, че поляците не са изискали да се ремонтира трасето преди да ги пуснат.

Offline KRAKOMOBILA

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5371
    • View Profile
Re: PESA Swing 122NaSF/2 (2301-2367)
« Reply #546 on: 16.01.2014, 23:07:10 »
Поляците не могат да изискват подобно нещо защото не те дават пари за ремонт на трасетата. Обаче пък могат да откажат да дадът гаранция за ходовата част на трамваите заради тези трасета.
НЕ НА КИЧА ПО ПРЕВОЗНИТЕ СРЕДСТВА В ГТ!!!

Offline 2828

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2374
  • 506
    • View Profile
    • Email
Re: PESA Swing 122NaSF/2 (2301-2367)
« Reply #547 on: 16.01.2014, 23:19:27 »
Еми да продължават да ги пускат до Пета градска...

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15464
  • Невъзможното иска само малко повече време
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: PESA Swing 122NaSF/2 (2301-2367)
« Reply #548 on: 17.01.2014, 07:41:50 »
Това е доста интересно. Песите са предвидени специално за 7, а освен булевард "България" по този маршрут се минава и през V-та градска и гарата, но не се отваря никаква дума, че трасето оттам също е ужасно.

Sofiatransport транспортна база данни

Най-подробната база данни и галерия за возилата от градския транспорт в София!

Offline Ilian

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1023
    • View Profile
    • Сервиз за лаптопи
Re: PESA Swing 122NaSF/2 (2301-2367)
« Reply #549 on: 17.01.2014, 08:16:26 »
Всъщност бяха предвидени за бул. България и Дървеница.

Offline The Freshmaker

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3771
  • TM 303
    • View Profile
Re: PESA Swing 122NaSF/2 (2301-2367)
« Reply #550 on: 17.01.2014, 10:30:08 »
Всъщност бяха предвидени за бул. България и Дървеница.

Т.е. за две трасета, едното от които не съществува, а другото засега така и не е реновирано.  :D Така че определено не поляците са тези, които са виновни за състоянието на нашите трасета и произтичащите от това проблеми с трамваите. Както впрочем те не са виновни и за това, че сме си купили точно 20 бройки Песа, а не сме направили необходимото, за да се сдобием с нещо по-добро - както правилно отбелязва малко по-назад в темата emm_1968...
А всъщност София можеше да бъде един прекрасен град, ако имаше друго управление и ако 70 процента от населението му беше друго...

Offline mrclyde85

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 100
    • View Profile
    • Email
Re: PESA Swing 122NaSF/2 (2301-2367)
« Reply #551 on: 17.01.2014, 10:31:25 »
Сега остава да ги прецакат. Старото си е старо, но да прецакаш чисто нови трамваи е направо най-големия яд. Аз съм се чудил как ще ги пуснат по линия 7, дори и след като е ремонтират трасето по бул. България след като има чуастъци на бул. Витоша и Ботев неремонтирани.

Offline RADOCVET

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 11379
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Re: PESA Swing 122NaSF/2 (2301-2367)
« Reply #552 on: 17.01.2014, 10:42:25 »
Няма участък по Ботев, който да не е ремонтиран в последните 15 години. Интересното е че Общината има намерение да се ремонтира трасето при 20то училище , но надали ще съвпадне с ремонта по България.
Може да нема ред, ама требе да се спазва!

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 18618
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: PESA Swing 122NaSF/2 (2301-2367)
« Reply #553 on: 17.01.2014, 11:13:36 »
Трамваите са адски шумни и разположението на седалките при талигите е отвратително. Така както са накриво когато минаваш се удряш в краката на хората. Явно и авариите са чести. Кончарът ми харесваше много повече. Щадлерите в Грац също.

Сериозно ли говориш? Разположението на седалките в кончара беше отвратително по целия салон и се надявах в песите да е много по-добро и наистина е отлично. При седалките над талигите ако хората са културни и не си разпростират краката няма да има никакви проблеми. За мен песата превъзхожда кончара във всяко едно отношение с изключение може би на външния вид.

Съвсем тихи са, като правихме форумното пътуване си говорехме на съвсем нормален тон и се чувахме идеално, нивото на шум е съвсем ниско. Екстра са си трамваите.

Е нормално е да не си чул никакъв шум от трамвая, след като аз не млъкнах и заглушавах абсолютно всичко :P
Иначе сериозно - аз не хващам за някакъв сериозен шум от самите трамваи. По Христо Ботев се чува, но това е от релсовия път и Т6А2 се чуват като тръгнат от Петте кьошета към Македония. Аз съм доста раздразнителен на тема шум, но в Песите изобщо нищо не ме е дразнило. Примерно дразни ме шумът на работещи климатици в шкодите.
« Last Edit: 17.01.2014, 11:17:22 by emo »
Близо 3000 мои снимки от 2007 г. до днес.
https://www.flickr.com/photos/147931689@N02/

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15464
  • Невъзможното иска само малко повече време
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: PESA Swing 122NaSF/2 (2301-2367)
« Reply #554 on: 17.01.2014, 13:25:47 »
И аз съм сагласен с това. Не съм виждал, а камоли да съм се качвал в кончара, но съм гледал снимки и снимки на песите и песите определено ми харесват повече като оформление на салона. Изключително много се дразня на висящите дръжки като в метрото, защото както видяхте и в понеделник съм със слушалки и това е винаги и няма да ми е приятно да се пазя от висящи дръжки, а в песите хем има такива, хем са доста по-дискретни от тези, които съм видал от снимките на кончара. Седалките на талигите в песите са идеални, когато пътуваш с компания и искаш де си приказваш с някого по време на пътуването, имат достатъчно разстояние помежду си, за да не си пречат срещуположните пътници, има място да си сложиш багаж в краката и пак да не пречиш. Напълно съгласен съм с Емо, че е въпрос на култура, а и така или иначе пътеката е по-широка от тази при всички нови автобуси и тролеи, които са с четири реда седалки. А и на вид наистина песите ми харесват повече.
« Last Edit: 17.01.2014, 13:28:22 by AGENT 006 »

Sofiatransport транспортна база данни

Най-подробната база данни и галерия за возилата от градския транспорт в София!

Offline 2828

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2374
  • 506
    • View Profile
    • Email
Re: PESA Swing 122NaSF/2 (2301-2367)
« Reply #555 on: 18.01.2014, 23:34:43 »
Вчера в 2301 и днес в 2303 вратите се отваряха с копчетата от пътниците. Браво на ватманите, че го правят както в западна Европа, за да влиза по-малко студен въздух.

Offline abs111

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2993
    • View Profile
Re: PESA Swing 122NaSF/2 (2301-2367)
« Reply #556 on: 18.01.2014, 23:45:04 »
А пътниците "стоплят" ли,че трябва да натискат въпросните копчета?

Offline 2828

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2374
  • 506
    • View Profile
    • Email
Re: PESA Swing 122NaSF/2 (2301-2367)
« Reply #557 on: 18.01.2014, 23:48:29 »
Не особено. Доста се очудиха, даже една жена отиде до вратата, на която аз натиснах копчето, за да слезе.

Offline emm_1968

  • Trams Doctor
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5262
    • View Profile
Re: PESA Swing 122NaSF/2 (2301-2367)
« Reply #558 on: 18.01.2014, 23:55:00 »
Тъй нареченото "отваряне по заявка" няма традиции у нас. Макар, че повече от 20 години има возила с такава възможност ...
Символите на нашия град са Витоша, кестените и трамваите.

С такива любители на МГТ врагове не му трябват.

Offline mihailo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5263
    • View Profile
    • Email
Re: PESA Swing 122NaSF/2 (2301-2367)
« Reply #559 on: 18.01.2014, 23:58:22 »
Много подходящо в случая е да се направи едно 30-45 секундно видео, въртящо се постоянно на мониторите в салона, където се обяснява как се използва тази функция. Така и ще се приучат да се използва това и евентуално полека-лека за една година при Песите, Инеконите и Динозаврите да се премине на този принцип. Все пак и трите модела са с работеща функция разрешение врати. Шкодите също :)