Стори ми се, че беше на ръка и синееше, но не го видях отблизо!
Мен по-скоро ме дразнят две неща и това не е тоя автобус, а инерцията на хората да използват новата линия! Струва ми се, че вече има лекичко увеличаване на пътниците, но още не са се усетили! Но засичането на 86 с автобуси в почти същата посока е много дразнещо! От Почивка към Аспарухово 17А и 86 през 5 минути разстояние! Освен това, хората са си взели карти за 17А и си се качват заради тях вътре - трябва някаква промоция да има за да изпробват тролея - напр. картите на за 12 и 17а да важат 1-2 месеца и за 86 и т.н. Другото, което ме дразни е 2-ката! Тоя паразит само обира пътници за 88 и 86 и освен това може спокойно според мен да се замени с нов трулей който там за краткото разстояние без КМ да кара на резерва!
Но като цяло е крайно време да се помисли за разширяване на КМ през Варненчик и Цар Освободител!
Намерих без да искам онзи ден от последните избори за кмет на сегашния кмет (тогава кандидат) един блог, в който говори за надземно метро до кварталите!
Къде по-лесно е да слагаш стълбове и да градиш КМ отколкото надземно метро и това даже не го правим! Супер е идиотско е като си помислиш 50 години да хабиш нафта по един и същи маршрут, на която има акциз и да храниш бюджета на държавата с всеки литър вместо да изградиш КМ!
На ТТ са много големи бараки повечето автобуси! Имам предвид вътре обстановката -- почти са го докарали да е гадно като на старите икаруси! Мръсно, тъмно, прашасало, задушно и т.н. По-добре да участва общината по някоя и друга ервопрограма и да изкрадят КМ за повече тролеи и със сегашните автобуси ще мине и без ТТ!