Някъде из журналистическите разследвания се мотаеше статия със заглавие "Реалната цена на трамвая в София е 20 стотинки". Там на длъж и шир се описваха редицата схеми за източване на СКГТ, поради което, за да покрият загубите от собствените си кражби вдигат цената на билета. Освен това местните данъци и такси включват и дял за облагодетелстване на транспорта и инфраструктурата. А какво се получава? Билет, по - скъп от Насъщния! И после СКГТ реве като вдовица, че навсякъде има стикери за бойкот на скъпия билет. Според мен трябва кметът и СОС спешно да преразгледат цените на билетите и картите и да вземат решение за тяхното понижаване до нормалната и ИСТИНСКА цена на услугата. Тогава, повярвайте, чудото ще се случи. Масовият пътник ще си купи превозен документ и постепенно биологичният вид "Гратисчия" ще изчезне от речника на софийския грАДСКИ транспорт. Относно закупуването на нови возила, то това е изцяло задължение на СО, която храни куп безполезни твари(чиновници), чиято задача е да провеждат търгове за доставки. Също така, за да излезе СКГТ на печалба ще трябва всички "пиявици" в Борда на директорите да бъдат незабавно изритани от там. Да се въведе независим строг одит на всяка стотинка от активите на компанията, както и СО под лупа да следи всякакви доставки на горива и части.