Author Topic: Карти и билети за пътуване в ГТ / Таксуване  (Read 484704 times)

Offline conecto

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4462
    • ICQ Messenger - 303555835
    • View Profile
    • Email
Quote from: burtan
Това не изисква допълнителна субсидия и билетите ще запазят цените си.

То оставаше и 10 ст. отгоре да искат заради знака на ЕС  

Offline KRAKOMOBILA

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5371
    • View Profile
Quote from: difian
Това е някой голям простак.За него цената трябва да стане още по-голяма,за да се възстанови съсипаната табела.Маршрутките станаха 1,5 и намяше толкова протести и продължават да се ползват,а там гратисът е невъзможен.Според вас те предлагат ли по-качествена услуга от СКГТ?
Приятелю,помисили.Маршрутките са 1,50-но са частни,а СКГТ е общинска фирма.За нея плащаме и чрез данъците си,добре нека сметнем,че билета за СКГТ е 70 ст.Това означава,че СКГТ ти предлагат сигурен,БЪРЗ и УДОБЕН транспорт.Това далеч не е така,за сигурност не знам какво да кажа,но нито е бърз нито е удобен.Или ще оправят всичко да е като на бял свят трамвайте да се движат с 70-75 а не с 15-20 и като вдигне 25 ватмана да се кефи,се едно кара с 130,същото важи и тролейбусите,не са чак толкова бавни но няма как..Зимата като се качиш в превозното средство вътре се разхождат бели мечки,като се поогледаш единственото място където температурата е над 0 е при ватмана\шофьора,така,че се замисли за какво даваш 70 стотинки  
НЕ НА КИЧА ПО ПРЕВОЗНИТЕ СРЕДСТВА В ГТ!!!

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 13996
    • View Profile
Само не разбирам защо слагаш всички превозни средства под общ знаменател!Има си много добре отоплени трамваи,тролеи и рейсове, а метрото няма равно като бързина и качество! Скоростта на ГТ зависи много от задръстванията по софийските улици - ако повече хора предпочетат да използват ГТ, вместо личните си МПСта, тогава ГТ ще е редовен, отоплен, ще има пари и за нови автобуси!

Offline KRAKOMOBILA

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5371
    • View Profile
Quote from: ozzy
Само не разбирам защо слагаш всички превозни средства под общ знаменател!Има си много добре отоплени трамваи,тролеи и рейсове, а метрото няма равно като бързина и качество! Скоростта на ГТ зависи много от задръстванията по софийските улици - ако повече хора предпочетат да използват ГТ, вместо личните си МПСта, тогава ГТ ще е редовен, отоплен, ще има пари и за нови автобуси!
Не мисля.Ако всички използват ГТ повече ще пълниме джобовете на министри и всички около тях...
НЕ НА КИЧА ПО ПРЕВОЗНИТЕ СРЕДСТВА В ГТ!!!

Offline conecto

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4462
    • ICQ Messenger - 303555835
    • View Profile
    • Email
И в студен Икарус, и в топло Conecto билетът струва 70 ст. А за трамваите- българските ако развиваха такива скорости, щяха да се разпаднат или да проглушат ватмана.

Offline KRAKOMOBILA

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5371
    • View Profile
Quote from: conecto
И в студен Икарус, и в топло Conecto билетът струва 70 ст. А за трамваите- българските ако развиваха такива скорости, щяха да се разпаднат или да проглушат ватмана.
За това говоря  
НЕ НА КИЧА ПО ПРЕВОЗНИТЕ СРЕДСТВА В ГТ!!!

Offline lok45111

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 490
    • View Profile
    • Email
Някъде из журналистическите разследвания се мотаеше статия със заглавие "Реалната цена на трамвая в София е 20 стотинки". Там на длъж и шир се описваха редицата схеми за източване на СКГТ, поради което, за да покрият загубите от собствените си кражби вдигат цената на билета. Освен това местните данъци и такси включват и дял за облагодетелстване на транспорта и инфраструктурата. А какво се получава? Билет, по - скъп от Насъщния! И после СКГТ реве като вдовица, че навсякъде има стикери за бойкот на скъпия билет. Според мен трябва кметът и СОС спешно да преразгледат цените на билетите и картите и да вземат решение за тяхното понижаване до нормалната и ИСТИНСКА цена на услугата. Тогава, повярвайте, чудото ще се случи. Масовият пътник ще си купи превозен документ и постепенно биологичният вид "Гратисчия" ще изчезне от речника на софийския грАДСКИ транспорт. Относно закупуването на нови возила, то това е изцяло задължение на СО, която храни куп безполезни твари(чиновници), чиято задача е да провеждат търгове за доставки. Също така, за да излезе СКГТ на печалба ще трябва всички "пиявици" в Борда на директорите да бъдат незабавно изритани от там. Да се въведе независим строг одит на всяка стотинка от активите на компанията, както и СО под лупа да следи всякакви доставки на горива и части.

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 13996
    • View Profile
Каквото и да стане, винаги ще има гратисчии, повярвай ми
А и силно се съмнявам реалната цена да е 20 ст.

Offline lok45111

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 490
    • View Profile
    • Email
Напълно вярно е за реалната цена. Останалите приходи на СКГТ са главно от общинските субсидии и рекламата. Още нещо - градският транспорт навсякъде по Европа НЕ Е НА ПЕЧАЛБА ОТ ПЪТНИЦИ, а от рекламите!!!

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11150
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
Quote from: lok45111
Някъде из журналистическите разследвания се мотаеше статия със заглавие "Реалната цена на трамвая в София е 20 стотинки". Там на длъж и шир се описваха редицата схеми за източване на СКГТ, поради което, за да покрият загубите от собствените си кражби вдигат цената на билета. Освен това местните данъци и такси включват и дял за облагодетелстване на транспорта и инфраструктурата. А какво се получава? Билет, по - скъп от Насъщния! И после СКГТ реве като вдовица, че навсякъде има стикери за бойкот на скъпия билет. Според мен трябва кметът и СОС спешно да преразгледат цените на билетите и картите и да вземат решение за тяхното понижаване до нормалната и ИСТИНСКА цена на услугата. Тогава, повярвайте, чудото ще се случи. Масовият пътник ще си купи превозен документ и постепенно биологичният вид "Гратисчия" ще изчезне от речника на софийския грАДСКИ транспорт. Относно закупуването на нови возила, то това е изцяло задължение на СО, която храни куп безполезни твари(чиновници), чиято задача е да провеждат търгове за доставки. Също така, за да излезе СКГТ на печалба ще трябва всички "пиявици" в Борда на директорите да бъдат незабавно изритани от там. Да се въведе независим строг одит на всяка стотинка от активите на компанията, както и СО под лупа да следи всякакви доставки на горива и части.
и един мармот завива шоколада в станиол    това е абсолютно вярно което си написал, но все пак живеем в България и това няма да го бъде, манталитета на управляващите е такъв-да се крадне и ако нещо падне да се купи нещо за обществото-например-обикновения гражданин би се зарадвал на новите автобуси БМЦ без да се замисля дали е можело да се купи Ситаро вместо тия комбайни и така се печелят избори, точенето продължава- кервана си върви. Така е било, сега е така, така и ще бъде  

Offline tiristor

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6443
  • За пускане на БГ-1300 по линии 4 и 11!
    • View Profile
    • Email
Quote from: lok45111
Напълно вярно е за реалната цена. Останалите приходи на СКГТ са главно от общинските субсидии и рекламата. Още нещо - градският транспорт навсякъде по Европа НЕ Е НА ПЕЧАЛБА ОТ ПЪТНИЦИ, а от рекламите!!!
Така мисля и аз, и по-точно не рекламата на компанията, а предоставянето на рекламна площ на други фирми. В една тема вече коментирахме, че в София трябва да има повече рекламни возила, тъй като това са сигурните приходи.

Offline София 70

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 9842
    • View Profile
Quote from: tiristor
Така мисля и аз, и по-точно не рекламата на компанията, а предоставянето на рекламна площ на други фирми. В една тема вече коментирахме, че в София трябва да има повече рекламни возила, тъй като това са сигурните приходи.
Те вече са повече от половината - значи натам са тръгнали.

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11150
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
няма какво да се лъжем-градския транспорт е източван системно и мащабно  !

Offline tiristor

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6443
  • За пускане на БГ-1300 по линии 4 и 11!
    • View Profile
    • Email
Лошото е, че приходите, колкото и да не са много, не се използват така, както трябва.

Offline lok45111

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 490
    • View Profile
    • Email
Отдаването на рекламни площи върху превозните средства на други фирми или лица е именно един от печелившите ходове. Още повече, че рекламните агенции започнаха да работят с качествени материали и фолиа и рекламите стоят наистина хубаво. Освен това по този начин в хазната на СКГТ влизат много пари, които ако бъдат контролирани къде отиват, ще свършат доста работа. Относно сегашната простотия с билетчето - 70/80 ст. са абсолютна диващина и стимулират гратисчийството. Реално ако билета е 40 ст. редовността на пътниците ще скочи с поне 50% спрямо сегашната цифра.

Offline София 70

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 9842
    • View Profile
Quote from: lok45111
Реално ако билета е 40 ст. редовността на пътниците ще скочи с поне 50% спрямо сегашната цифра.
Значи няма да има никаква промяна - наполовина по-евтин билет - 50% по-редовни.
« Last Edit: 14.04.2007, 18:56:32 by София 70 »

paco2729

  • Guest
Извинявам се,но неможе билета за градския транспорт на СОФИЯ да е 70/80 ст. при положение,че вътре в превозното средство е толкова мръсно ако вали най редовно седалките са мокри,а пък да не говориме за зимата когато дори в някои превозни средства и парно не се пуска.Тва просто с тия билети с тези космически цени е подигравка с хората затова аз винаги съм смятал както в останалите градове по България има вутре кондуктор които все пак поне малко следи редовността на путниците и билета не етолкожа скъп (60 ст.)....    
 На какво основание поскъпнаха билетите за ГТ в СОФИЯ...Може би на хубавия ни транспорт или пък на хубавите ни пътища,защото за не се сештам за такова основание...
« Last Edit: 06.08.2007, 23:05:59 by difian »

Offline 701

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2996
    • View Profile
Колкото повече поскъпва билета толкова повече нередовни ще има  И справо. Животът стана толкова скъп, хората няма какво да ядът, а те вдигат цените и качеството на услугата почти не се е повишило. Така, че при това положение е напълно нормално да има гратисчии. Контролите са си същите неграмотни *******. Така, че за кво си говориме
lo chupen todos a los que no les guste 701

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 13996
    • View Profile
Quote from: 701
Колкото повече поскъпва билета толкова повече нередовни ще има  И справо. Животът стана толкова скъп, хората няма какво да ядът, а те вдигат цените и качеството на услугата почти не се е повишило. Така, че при това положение е напълно нормално да има гратисчии. Контролите са си същите неграмотни *******. Така, че за кво си говориме
В София има работа за всички, като цяло стандартът е по-висок от този в провинцията - цената на билета не е оправдание да не се купува

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11150
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
Quote
410 000 лева са събрани от глоби на нередовни пътници от началото на годината в София. Това съобщи за Агенция “Фокус” Красимира Сапунджиева, директор на центъра за реализация на приходите в Столичната компания за градски транспорт. Сумата от 410 000 лева е събрана от платени глоби от пътниците, срещу които се издава билет за нередовен пътник. Не е ясна обаче сумата на издадените актове на гратисчии, тъй като наказателните постановления се плащат в Агенцията за държавни вземания и се превеждат директно по сметката на Столична община.
мисля че ще е добра идея с тези 400 000 лева да се купи 1 нов автобус (сумата е предостатъчна-ще има и екстри) и да го облепят "Закупен със средства от глоби на нередовни пътници"