7 и 27 тръгват съответно от МС Хан Кубрат и надлеза, едната минава по М. Луиза, другата по Ботев, стигат до пл. Македония и се връщат съответно по Ботев и по М. Луиза наобратно. Сменя се стрелката откъм Петте кьошета на единичния коловоз, защото не се очаква скоро да започне реконструкцията на Скобелев. Не се пуска пендел по бул. България, защото същевременно ще подбиват и релсовия път там. 7тм ще прави връзка със 7 и 27 на Македония и ще има Карсани, които да обслужват Иван Вазов до НДК, като ще въртят през Витошка, Петте и Скобелев. Шестицата ще стига до Бъкстон. Първоначалното предложение предвиждаше 7тм да върти на Петте, да няма обслужване към Иван Вазов, а 6 да върти на гарата, което щеше да е супер куцо изпълнение.