Author Topic: Higer KLQ6125GEV3 (5001-5015, 5031-5064)  (Read 98347 times)

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15523
    • View Profile
    • Email
Re: Higer KLQ6125GEV3 (5001-5015, 5031-5064)
« Reply #300 on: 09.02.2022, 19:38:19 »
И 4 ката беше с къси автобуси много рядко пускаха Икарус там.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline IKAR

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6046
    • View Profile
    • Email
Re: Higer KLQ6125GEV3 (5001-5015, 5031-5064)
« Reply #301 on: 09.02.2022, 19:43:53 »
Това беше сетне, през 90те. Иначе старата четворка, която закриха през 86та също беше с големи. Иначе, за да им мине мерака, аз бих отпрал китайската кочина точно за летището....
« Last Edit: 09.02.2022, 19:45:55 by IKAR »
По рейс и по жена не се тича!

Offline Dani_98

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 292
    • View Profile
Re: Higer KLQ6125GEV3 (5001-5015, 5031-5064)
« Reply #302 on: 09.02.2022, 19:58:53 »
Дълъг автобус е невъзможно да се движи по 64 заради завоите горе на Витоша особено в района на Боянската църква

Offline RADOCVET

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 11379
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Re: Higer KLQ6125GEV3 (5001-5015, 5031-5064)
« Reply #303 on: 09.02.2022, 20:06:41 »
По маршрута на 64 няма места, по които да не може да мине съчленен автобус заради особеностите на пътя. Има места с паркирали авомобили, около които е трудно минаването, но то не е свързано с невъзможност.

Попътувайте малко по света и ще видите през какви трудно достъпни места се провират съчленени автобуси без никакви проблеми.
Може да нема ред, ама требе да се спазва!

Offline TRAMS SOFIA

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3557
    • View Profile
Re: Higer KLQ6125GEV3 (5001-5015, 5031-5064)
« Reply #304 on: 09.02.2022, 20:55:24 »
Обръщалото в Ман Ли също позволява завъртането на дълъг.


Въжмоно. Аз доколкото знам, по 45 никога не е имало дълъг, а по 60 с новия маршрут по наряд се пишеха все къси автобуси. Но дори и да има възможност за дълъг, е малко вероятно да го пуснат на 60. Тб 11 им е най-удобно, пък и ремонтната база на Хайгер е базирана в Искър.
Няколко пъти поред ,преди СЕ да поеме 60 си имаше дълги конекта и манове и си минаваха без проблем
Колкото по-малко е сърцето , толкова повече злоба носи.

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8983
    • View Profile
Re: Higer KLQ6125GEV3 (5001-5015, 5031-5064)
« Reply #305 on: 09.02.2022, 21:34:32 »
По 84 имаше нощни съчленени коли O345G от Дружба за Loud Festival през 2012г. и нямаше проблеми. :)
« Last Edit: 10.02.2022, 13:53:20 by V.Peichev »

Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18072
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Re: Higer KLQ6125GEV3 (5001-5015, 5031-5064)
« Reply #306 on: 09.02.2022, 21:56:56 »
...
Попътувайте малко по света и ще видите през какви трудно достъпни места се провират съчленени автобуси без никакви проблеми.
Нашите водачи не са като тамошните... ;)

Съгласен съм със Станкос, трябва да се пробват на истински линии. Търсим превозни средства за линиите и натоварването, което имаме, или търсим за превозното средство линия, по която да издеяни половин курс!?
« Last Edit: 09.02.2022, 21:58:41 by difian »

Offline Sofia

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4572
  • R.I.P. 1511 (1985-2015)
    • View Profile
Re: Higer KLQ6125GEV3 (5001-5015, 5031-5064)
« Reply #307 on: 09.02.2022, 23:00:26 »
Струва ми се не случайно са го докарали тук за тестове и вероятността да се сдобием с такива е много голяма!
Чериът Моторс е българска фирма, нормално първо да го докарат тук. Не значи, че нашите са тръгнали да купуват.

Offline bagercho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3646
    • View Profile
Re: Higer KLQ6125GEV3 (5001-5015, 5031-5064)
« Reply #308 on: 10.02.2022, 04:03:39 »
Точно, защото са българска има голяма вероятност да се сдобием скоро и със съчленени, и както получиха зелена светлина да пласират солидно количество къси, макар изобщо да не ни бяха необходими, така би станало и със съчленените. Но е малко мътна работата с тях, дали всъщност не са просто регионално представителство на Хайгер, защото Хайер си продават този продукт и като техен. А и българо-израелска фирма май е по-точно да се каже...

Offline Tatra

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4463
    • ICQ Messenger - 229817817
    • View Profile
    • Email
Re: Higer KLQ6125GEV3 (5001-5015, 5031-5064)
« Reply #309 on: 10.02.2022, 11:57:57 »
По 60 по новия маршрут Земляне пускаха по наряд събота и неделя дълги. На 84 няма никакъв проблем за дълги, даже мисля, че Малашевци бяха пускали. Според мен ще го пускат на тб 11 или 84/184.
ТРАМВАЙНО ДЕПО "БАНИШОРА"
Трамвайна мотриса инв. ном.: 936
линия номер: 6

Offline HST

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 386
    • View Profile
Re: Higer KLQ6125GEV3 (5001-5015, 5031-5064)
« Reply #310 on: 01.03.2022, 20:44:38 »
Нещо за Електробусна линия 3 да сте чули? От Централна гара щяла да бъде, уж от 7-ми март...

Offline Tatra

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4463
    • ICQ Messenger - 229817817
    • View Profile
    • Email
Re: Higer KLQ6125GEV3 (5001-5015, 5031-5064)
« Reply #311 on: 01.03.2022, 23:44:05 »
Ще има някакъв ремонт по Хр. Ботев и сигурно ще има заместваща линия предполагам. Може би 3тм?
ТРАМВАЙНО ДЕПО "БАНИШОРА"
Трамвайна мотриса инв. ном.: 936
линия номер: 6

Offline Pesho1991

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1059
    • View Profile
Re: Higer KLQ6125GEV3 (5001-5015, 5031-5064)
« Reply #312 on: 02.03.2022, 20:12:38 »
Някой знае ли какво става с тестовия съчленен? Да не ги забравиха? Защото стои вече май повече от 2 седмици в Искър и нищо.

Offline Sixkiller

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3183
    • View Profile
Re: Higer KLQ6125GEV3 (5001-5015, 5031-5064)
« Reply #313 on: 03.03.2022, 04:53:43 »
Някой знае ли какво става с тестовия съчленен? Да не ги забравиха? Защото стои вече май повече от 2 седмици в Искър и нищо.

Добър въпрос! От чисто любопитство веднага се сещам да попитам и колко време може да стои един миксер на дадено място без да се мести и без да е нужно да се зарежда - в случаи като този със съчленения, колко време може да изкара стоейки на едно място без да е нужно да се дозарежда, така че да успее да потегли и да стигне сам поне до зарядната?
В България си е най-хубаво и супер и всичко ни е страхотно. Единственото по-хубаво е България едно време, ама и сега си е най! ;)

Парно в салона само с печат в пътния лист.

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8983
    • View Profile
Re: Higer KLQ6125GEV3 (5001-5015, 5031-5064)
« Reply #314 on: 03.03.2022, 17:04:05 »
По 60 трудно се запълваха седящите места на съчленените автобуси в пик и пускането им беше явно разхищение аналогично на 77 и 108.   :rolleyes:

Offline Dimitar155

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 783
    • View Profile
    • Email
Re: Higer KLQ6125GEV3 (5001-5015, 5031-5064)
« Reply #315 on: 05.04.2022, 20:07:45 »
Някой знае ли какво става с тестовия съчленен? Да не ги забравиха? Защото стои вече май повече от 2 седмици в Искър и нищо.
Направил е поне едно тестово кръгче.

Offline Dimitar155

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 783
    • View Profile
    • Email
Re: Higer KLQ6125GEV3 (5001-5015, 5031-5064)
« Reply #316 on: 15.05.2022, 20:59:52 »
Зеления съчленен Хайгер също се е пораздвижил из Дружба.


Offline tauri

  • Превозвач
  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2190
    • View Profile
Re: Higer KLQ6125GEV3 (5001-5015, 5031-5064)
« Reply #317 on: 15.05.2022, 21:08:22 »
Толкова ли някой титан от тая фирма Чериът мотърс не задейства системата за гресиране. Само пари искат за боклуците си. Скърцането на кръга на чисто нов автобус издава непрофесионализъм, а може би и дефект.
The Grand Tour

Offline fafan

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7004
    • View Profile
    • Email
Re: Higer KLQ6125GEV3 (5001-5015, 5031-5064)
« Reply #318 on: 15.05.2022, 22:11:40 »
Тракането и тропането наистина са подозрително силни за нов автобус...

Offline bagercho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3646
    • View Profile
Re: Higer KLQ6125GEV3 (5001-5015, 5031-5064)
« Reply #319 on: 15.05.2022, 22:52:27 »
Чериът моторс не е нищо повече от един дистрибутор. Отговорен за производството и качеството на сглобката е Хайгер. Автобусът е тестова бройка, и дано наистина препратят бележка към производителя за това.