Проблемът е, че в България много лесно дават книжки, няма никакви по-специални изисквания и ограничения по отношение на младите шофьори, да не говорим, че изкаралите "курса" и изпита извън София я са виждали трамвай на картинка, я не. В резултат редовно се чудите как да преместите паркирани в габарита на трамвая коли. На всичкото отгоре в такива случаи милиционерчетата приемат хипотезата, че трамваят е виновен, удряйки спряла или паркирала бракма. Дори повечето от тези зеленчовци имат само категория Б - следователно хал хабер си нямат как се спира 30 и кусур тона трамвай. Но да оставим трамвая - масово коли карат хора, които просто не могат да карат. Едно време курсовете си бяха сериозни, между три и шест месеца, имаше и вътрешен изпит преди този пред КАТ. Затова да го направят първата година каране само с придружител над 25 години и пълна книжка, сетне пак на изпит, после можеш сам, но с ограничения, поне още една година, след което още един изпит, за за станеш пълноправен шофьор. А идете вижте как се изкарва книжка в Скандинавия. Ама нали сме в ЕС, та хората са принудени да ни признават дори купените книжки.