А за по-къс междинен вагон на Русич, разбира се, не можем и да мечтаем - да са мислили, когато са определяли дължината на скъсените станции: знаеха какъв ще бъде доминиращия модел - защо не предвидиха дори минимална възможност за развитие?
Tergo, нямам предвид по-къс междинен вагон, а двусекционните вагони да се разчленят и между секциите им да се вмъкне трета секция с тяхната дължина.
Иначе съм много "за" модернизацията в Чехия на номерните. Както и съм убеден, че след пускането на двете разклонения, както и на участъка до Хладилника, ще се окаже, че Метрополитен е подценил увеличението на пътникопотока.
За номерните се чудех дали е възможно, ако се преформатират в 5-вагонни композиции, дали могат да обслужват само късия маршрут (Сливница-БПС), но ми се струва, че ще са недостатъчни. Доколкото си спомням, имаме 12 (порпавете ме, ако греша) 4-вагонни композиции от номерни, което означава, че могат да бъдат съставени 8 5-вагонни композиции. Но пък ще останат 8 челни вагона напълно неизползваеми...