Разбрах те прекрасно.
Но е немислимо: двусекционният вагон е
невъзможно да се разчлени! Чисто конструктивно.
Това означава промяна на конструкцията на вагона: електрическа част, силова част, корпус, ходова част - защото точно под сегашната свръзка е талигата, а тя е носеща и т.н.
Това изисква чисто ново проектиране на модификацията и съответно всеки един междинен вагон да замине за завода-производител, за да му бъде извършена промяната. Ако въобще е възможно да се постигне пълна съвместимост.
Май е по-лесно да се проектира нов модел Русич с 3-секционен междинен вагон.
Но, кой ще плати? Чисто икономически това е неоправдано: за няколко влака да се прави цялостно препроектиране на модификацията.
Това едва ли щяха да го направят още първия ден, когато започнаха да проектират нашата модификация, та сега ли?
Дори погледнато от гледна точка на документацията - това означава чисто нов модел влак, а не модификация - промените са прекалено много.
Многократно по-перспективно (и лесно) беше
НИЕ да съобразим скъсяването на станциите, съобразено с избрания нетрадиционен за стандартите на станциите влак. Искаше се само още няколко метра повече, за да се побере още един цял двусекционен вагон.
(Но, това е стара история, пък и не е за тая тема)