1
Архивирани теми / Re: Аварии на возилата 2007-2017
« on: 16.06.2010, 23:44:54 »
ТБ 1426 се повредил точно пред вратата на гаража, но понеже всички аварийни са били излязли да прибират други, е стоял и си е чакал реда за прибиране.
This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.
София: Два тролея са аварирали в близост до Ректората заради мълния
16 юни 2010 | 19:31 | Агенция "Фокус"
Два тролея са аварирали в близост до Ректората на Софийския университет "Св. Климент Охридски" заради мълния, съобщиха от Столична община. Екипите на Гражданка защита и столичния електротранспорт работят по отстраняване на повреда на тролейбусна линия № 4 в кв .” Дружба”. Аварията е възникнала вследствие на падане на дърво по време на бурята. В момента автобус 404 се движи по променен маршрут.
София: Паднало дърво спря движението на тролейбусите по линия 11 в посока „Дружба”
16 юни 2010 | 18:31 | Агенция "Фокус"
София. Спряно е движението на тролейбусите по линия 11 в столичния квартал „Дружба”1. Това съобщиха за Агенция „Фокус” от Центъра за градска мобилност.
В района на ул. „Димитър Списаревски”, на спирка пред блок 155 в момента има паднало дърво. Няма движение по 11-та тролейбусна линия в посока „Дружба” 1. В момента тролейбусите там са отклонени по маршрута на линия 4 – към „Дружба” 2.
Движението на трамваите се осъществява нормално.
Закъсненията в движението на колите на столичния градски транспорт е от 4 до 8 минути.
Мен ми е интересно, тези Фиати дали попринцип са били некачествени като избаротка, или не са могли да ги поддържат и за това са се скапали? Дали причината е била в поддръжката или самият автобус си е бил направен с ниско качество.Проблема им беше в огромните гуми които имаха, а и в многото им години.
Могат да се намерят доста примери, на дизелови превозни средства, надживели електрически-например автобусите Мерцедес/Хюлиез О 305 Г над 30 години и още се ползват, а тролейбусите Шкода, ДАК, ЗиУ, МТБ и др. са се ползвали поне с 10 години по-малко.Специално за тролейбусите Шкода не си прав, със сигурност са се ползвали повече от 30 години.
Ооо, още миналата седмица, ама не сме се сетили за нея, хубава е . А всъщност само 5 ли може да показва?Може всички цифри да показва.
Откъде е взета, какви са и характеристиките и как я управляват!?Саморъчно е направена.
Днес загледах 1426. Това, което свети отпреде през деня не се вижда. До него стои и табела. Не видях дали на 2 или 4 беше днес.Понеже не са използвани яркосветещи светодиоди, а най-обикновенни и дребни (такива имах), затова не се вижда през деня и поради тази причина през деня се ползва нормална табела. В следващия вариант мисля да е със яркосветещи светодиоди, за да може да се вижда и през деня.
1426 е хубаво да се снима, защото този тролей му е крайно време да ходи на ремонт.Късно е вече, днес се подготвя, утре отива на ремонт в Левски, а шофьорите най-вероятно временно ще са на 1206, че пък той е без шофьори.
1426 е пълен обор. Незабавно трябва да иде на ремонт.Той и баща ми това иска, но понеже се чакали новите тролеи и ОР-то за него било спряно, защото щели да го бракуват.
1426, все пак разпитай за 1219, за който има инфо, че е изгорял.1219 - е бил ударен от трамвай по средата и е бил разделен на две части. Не се знае коя година е станало, но се знае че е станало при пресичането на 20-ката при "Червено знаме" и затова е бил бракуван, защото не е било възможно да се възстанови.
Със сигурност 1426 не е от тях. Вчера и днес (мисля) е бил на 2-ка. За сега от събота е със един шофьор за неопределено време.1426 ще го спрат (брак) ли най накрая?Ще ходи на ремонт в Левски, само чакат договор.
Днес от моста на жк Левски видях, че в ТБ депо Левски има два тролея!
1426 ще го спрат (брак) ли най накрая?Ще ходи на ремонт в Левски, само чакат договор. Освен че е изгнил, има проблеми и с кабелите отиващи към тяговия двигател.
1426 ще го спрат (брак) ли най накрая? "1426" ти понеже си искърец та може да кажеш нещо!В гараж Искър съм работи само 3 месеца през 1997 година. Това което съм писал за 1522, 1518, 1519, 1517, 1426 беше по мое време и затова го знам. Баща ми е на 1426, а аз не съм се интересувал от тролеи от 2000-та година. На него му казали че имало негова снимка в този сайт и след като я видяхме, аз реших да видя във форума какво пише и затова реших да се включа с няколко мнения по темата.
1426 видях днес в сервиза, ударен е тия дни, но не знам кога точно, отзад капака е свален и нагънат леко навътре, няма ги макарите, а въжетата са до задната лява гума, затиснати...Тогава е бил ударен от автобус мерцедес движещ се по линия 204 на колелото на Дружба 2, докато тролея е бил в почивка. Шофьора на автобуса е казал: "Съжалявам, не те видях." Как е могъл да не види тролей не е ясно.
Имаш ли представа за бракувани тролеи Икаруси?През 90-те години имаше няколко Икаруса които бяха закарани за претопяване. Имаше един 13хх (тъмно син) който си спомням че през първата половина стоеше разграбен в Искър. След това 1218 вече беше казано че се запали при миене от шофьора му с маркуч пак през 90-те години. Към края на 90-те години помня че бяха докарали един от Надежда (мисля че беше 29хх) за разфасоване и претопяване.