Author Topic: Изграждането на участък "Обеля"-"Надежда"  (Read 516085 times)

Offline boleroto

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4048
    • View Profile
    • Email
Снимки от Ломско:
1) Естакадата

2) Снижаването за МС Обеля

3) КМ под естакадата

4) Естакадата през бъдещия парк

5) Новия мост над Какач


6) МС Ломско шосе - три комплекта колони ще държат централната конструкция за коловозния джоб и по два за перонните секции


7) Вестибюла на станцията



8) Джоб за спирка преди моста

9) Разчистване на сградите около метростанцията, за изпълнение на платната на Ломско




10) Рампата на Бели Дунав



11) Изходи за паркинга преди Силянов


12) Изходна рампа за Силянов

13) Ломско шосе

14) Авариен изход между станции 3/4

15) МС Кан Кубрат




Offline dongizi

  • Начинаещ
  • *
  • Posts: 3
    • View Profile
    • Email
Прекрасни снимки, благодаря.
Има две снимки, на които се вижда нещо като изход за подлез, но е много тесен.
Ако е за стълбища е ужасно – не можеш да се разминеш. Имам един съсед, който сигурно и сам няма да може да мине.
 :)

Offline giorev

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4121
    • View Profile
    • Email
Според автора на снимките, това са вход/изход към подземния паркинг  ;)
Само скоропостижното закриване на Столичен Автотранспорт ЕАД би гарантирало на софиянци ежедневно комфортно и безаварийно пътуване с автобус в градски условия, което априори би увеличило дялът на превозите на обществения транспорт и би повлияло положително на трафика в столицата!

Offline zulum

  • Писател
  • **
  • Posts: 47
    • View Profile
    • Email
Ето и обещаните снимки.

Първо от северния край на асфалторания участък. Вижда се хидроизолацията, положена вчера върху станцията. От тази страна тротоара все още е със стария си асфалт. От другата страна почти всичко е готово.









На следващите снимки се виждат въпросните стърчащи шахти, како и скосения тротоар на заден план. Това дава прествава за крайното ниво на асфалта. Снимал съм и едни разхождащи се хорица за онагледяване на мащаба  :D






Offline LG_

  • Строител
  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 3504
  • for a better infrastructure
    • ICQ Messenger - 354966774
    • View Profile
    • Email
Мерси за снимките!
Тези капаци ми изглеждат да не са хванати по никакъв начин към тялото на шахтата.
Ако спориш с идиот, вероятността той да прави абсолютно същото е много голяма.(Марк Твен)

Quote from: geogregor
Underground trains already resemble more of the cattle transports than transportation system for humans.
Actually cattle could never be transported in such awful conditions due to animal welfare regulations. But no one gives a damn about how Londoners travel!

Offline giorev

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4121
    • View Profile
    • Email
Е как, гривната е влязла в шахтата, но нали щяха да подновяват всички капаци с нови, ето такива - http://www.aco.bg/download/BG_ACO-Bulgaria_PDF/ACO_Multitop_Brochure.pdf ?!? Или сега слагаме от другите, догодина ще ги сменяме с новите...
Не ми е ясно, защо упорито отказват да пробват от тези капаци - http://www.rubolt.com/main_frame.htm , хората даже се жалваха по ТВ, явно предпочитат да финансират малцинствата.
« Last Edit: 08.04.2011, 16:00:24 by giorev »
Само скоропостижното закриване на Столичен Автотранспорт ЕАД би гарантирало на софиянци ежедневно комфортно и безаварийно пътуване с автобус в градски условия, което априори би увеличило дялът на превозите на обществения транспорт и би повлияло положително на трафика в столицата!

Offline zulum

  • Писател
  • **
  • Posts: 47
    • View Profile
    • Email
Е, разбира се, че след година-две ще ги сменят. Нали трябва да се усвояват едни пари  8)

Те преди 3 години май пак ги сменяха.

И искам да питам нещо по тези снимки. На новоизградените тротоари могат да се видят изкопани дупки, покрити временно с палета. Те за какво са, за дървета или за нещо друго?

Offline zulum

  • Писател
  • **
  • Posts: 47
    • View Profile
    • Email
@ LG - май наистина са просто сложени отгоре. На някои места бяха леко отместени.

Offline monte carlo

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1514
    • View Profile
Нищо чудно, ще ги вдигат още.
Ние знаем, че те лъжат.
Те си знаят, че лъжат.
Те знаят, че ние знаем, че лъжат.
Ние знаем, че те знаят, че ние знаем, че те лъжат.
И все пак те продължават да лъжат.

Offline boris

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 114
    • View Profile
    • Email
Citizen, ще направиш ли някоя и друга снимка да видим как изглежда кръстовището на Бели Дунав?

Offline Chilio

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 550
    • View Profile
Едва ли ще бързат толкова да го правят по регулация, след като са го направили сега така. Според мен минимум 15-20 години в този вид не му мърдат, а за това време настилката си изпява песента.
Ако до 10 години не се извърши отчуждаването то отпада. ...
Принципно бъркаш терминологията. За да се осъществи ОУП и ПУП биха били необходими отчуждения. ОУП и ПУП не отпадат след определен срок, независимо кога се осъществят. Също така собствениците на бараките не могат да правят нищо на тяхно място, защото ОУП не позовлява. Това кога ще се осъществи планираното е друг въпрос. Когато има финансиране, тогава се обявява отчуждаване. Самата заповед за отчуждаване, ако не влезе в сила със съответните обезщетявания и реализиране на общественоважния обект, заради който е обявена, може да отпадне след години. Но в момента заради липса на средства и заповед за отчуждаване няма. Така че заложеното в ОУП разширяване на булеварда няма как да отпадне, освен ако не се гласува изменение на ОУП.

Offline citizen

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 249
    • View Profile
    • Email
Citizen, ще направиш ли някоя и друга снимка да видим как изглежда кръстовището на Бели Дунав?

Здравей!
Извинявам се, че сега виждам поста. Сутринта ще видя да щракна набърже. В общи линии завършват подлеза до Чедото, почнаха рова към Била и задълбават тунела по-надълбоко. Утре ще се види. :)
« Last Edit: 11.04.2011, 07:54:39 by citizen »

Offline citizen

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 249
    • View Profile
    • Email
Пропуснах само, че под Шампионите са свалени платната вече. Между другото доколкото имам спомен Шампионите са от "две части" в предната сграда, именно с идеята за отсек от линията, но пък трябва да залепят шосето за новото блокче. Което не би следвало да е проблем. :D


Offline citizen

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 249
    • View Profile
    • Email
...

Offline simpes

  • Начинаещ
  • *
  • Posts: 24
    • View Profile
Здравейте :) От няколко месеца следя строителството на връзката между Метродиаметър 1 и Метродиаметър 2 в Обеля. В поселдните дни ми се струва, че точно на завоя от Обеля към Люлин трасето на метродиаметър 2 слиза на земята и ще затвори тотално кръстовището, за да се свърже със метростанция Обеля. Въпросът ми е, Къде ще е бъдещата автостанция Обеля, строи ли се в момента и това кръстовище ще се използва ли от коли и автобуси?

Offline citizen

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 249
    • View Profile
    • Email
Благодаря за снимките Citizen  :fan:
Иначе писанията за ПУП, ОУП и МУП ме изтощиха :rolleyes:

Няма проблем, продължават да махат платна към Силянов от северната страна на Ломското. Иначе почнаха и бетон да наливат в рова от другата страна на Била, та са наместили и металните...греди между стените?
Тръби сменяват тия дни, а между другото май си намериха и река из ония дни.

За ПУП, ОУП и т.н. незнам защо не се направи отделна тема, вместо да се осира тази. Благун: Има - в "Софийска инфраструктура" и всички дискусии по въпроса заминаха там
« Last Edit: 12.04.2011, 22:58:57 by blagun »

Offline citizen

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 249
    • View Profile
    • Email
 :fan:

Offline citizen

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 249
    • View Profile
    • Email

Offline Tergo

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1633
    • View Profile
Отдавна не сме имали снимки от МС "Хан Кубрат", а видях, че тя вече напълно е покрита. Следователно отдолу и пероните вече са изцяло изляти. Непокрито остава продължението на тунела веднага след станцията в посока на стартовия котлован.
И остатъка на тунела на площада при "Хр. Силянов"  в посока на МС "Надежда" (пред бензиностанцията - старото колело на 7-мицата) също вече е покрит, но не е заровен още.
За съжаление нямах с какво да щракна, та да имаме и снимки. ;)
А от другия форум съобщават, че къртичето най-сетне е заровило муцунката в стената по пътя към ЦУМ.  :fan:
(Хм, това май беше за другата тема, ама нейсе.)
« Last Edit: 23.04.2011, 22:19:27 by Tergo »
Трети метродиаметър - подземен, с параметри на кл. метро !   Не на фалшивия "полуметротрамвай" !
                                                     Не на LRT : системата - убиец  !
                                

Offline boleroto

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4048
    • View Profile
    • Email
Като се върна в София ще направя няколко снимки - набелязал съм си места хихихих
На Кан Кубрат аз пусках снимки от малко преди да я затворят.