Между Онкологията и моста "Въртопо", освен метрото, ще минава и голям булевард от 2 платна по две ленти плюс излизащото метро по средата. Там едва ли би могло да се мисли за автостанция за 67,68,69,70,123. На Въртопо като че ли се вързват нещата - естествено не на главната улица, а по ул. Пловдивско поле (успоредната на реката), зад старческия дом. Новостроящият се блок до МС Въртопо наистина ще е успореден на новия булевард, но както се казва - да са гледали новодомците, къде купуват жилище - човек като продължи мислено моста, вижда очертанията на новия булевард (да го наречем бул.Сахаров). Захождането на бистришките автобуси ще е от ТУ вдясно от сега действащия светофар, а на тръгване - ул. Пловдивско поле-бул.Ляпчев-вляво по бул.Кл.Охридски (от 9-ти блок).
Единственото, което ме съмнява, че е останал неотчужден парцел за автостанция. Затова се спрях на автогара Юг, която (все още) не е реституирана. А може през 2007 всички да тръгват от автогара Юг, а след пускането на Въртопо - А68,69, 70 и 123 да се насочат оттам, а А67 и 71 да си останат от Интерпред. Съвсем естествено бистришките автобуси би трябвало да имат бърз статут и да спират само на ТУ и на разклона за Студентски град.
Това за къс трамвай Онкологията-Дървеница не ми харесва, тъй като ТМ2 е довозващ до метрото не само за Дървеница, а и за северната част на Студ.град и Дианабад. В по-далечно бъдеще би могло да се мисли за удължаването му в Студентския град (по бул. Кл.Охридски след сегашното обръщало живеят малко хора, а са предимно складове и бизнес-сгради).
А413 вероятно ще се разреди до предишното си състояние (реди закриването на ТМ2), но мисля, че ще остане. Маршрутът на А4 ще става все по-припокриващ се с метрото, единственият смисъл да го продължат до Интерпред е да се реализира директна връзка на Младост-3 и Горубляне с метрото,иначе за другите части от Младост А88 и 413 ще се справят и без него. При всички положения това ще е временно, а след като метрото стъпи в Младост, може А4 да се закрие, а А1, 3 и 6 да тръгват от метростанциите през Горубляне.
Дали и А102 да се свърже с метрото, е спорно - нали ТМ2 ще довозва хората около Зоопарка? Все пак, след като А88 ще е по Драган Цанков, а А94 ще се разреди радикално, редно е А102 да си запази маршрута.