Author Topic: История на маршрутната мрежа  (Read 131771 times)

Offline bulgaria94

  • Начинаещ
  • *
  • Posts: 11
    • View Profile
    • Email
Re: История на маршрутната мрежа
« Reply #80 on: 29.07.2011, 23:33:49 »
Можете ли да ми кажете кои тролеи са спирали на колелото на гарата,понеже на 1 стара табела там пише 23,36 и 113 8)

Offline BB

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 748
    • View Profile
Re: История на маршрутната мрежа
« Reply #81 on: 30.07.2011, 00:31:53 »
Това ,което пише е много старо и са номера на автобуси ,някои от които и сега се движат ,що се отнася до тролеите там е обръщал тролей 32 ,който е бил с маршрут Централна гара -ЕАЗ ,като е минавал през ,,Коматевско шосе'' и после по ,,Никола Вапцаров'' ,както сега 134. :)

Offline kops

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 834
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Email
Re: История на маршрутната мрежа
« Reply #82 on: 30.07.2011, 20:21:28 »
Можете ли да ми кажете кои тролеи са спирали на колелото на гарата,понеже на 1 стара табела там пише 23,36 и 113 8)
Еми там тролеи не са обръщали но са спирали 8 и 28.
Never let your dreams down!

Offline DareDevil

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 360
    • View Profile
Re: История на маршрутната мрежа
« Reply #83 on: 27.08.2011, 15:37:20 »
Вижте на тази карта на моста на Панаира е отбелязана автобусна линия 132, но другаде не е...  :blink:  :neznam:  :blink:Сега видях, че 22 от Шести Септември е завивало по Източен и от там по Мария Луиза :)

http://www.elitecomplex.com/html/images/Plovdiv_big.jpg
« Last Edit: 27.08.2011, 15:53:10 by DareDevil »

Offline nasko84

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1112
    • View Profile
Re: История на маршрутната мрежа
« Reply #84 on: 27.08.2011, 15:53:22 »
печатна грешка

Offline lud_pi4

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 7479
  • За запазване историята на ГТП
    • View Profile
    • Email
Re: История на маршрутната мрежа
« Reply #85 on: 28.08.2011, 21:08:31 »
Да и в Тракия съществуват линии като 13, 30, 35, и 39. :D И според тази карта, 4-та е ходила до Сантинели, а тя не ходи там от най-малко 10-12 години.  :D  Да не говорим, че и 37 е отбелязано да минава през сточна. Тази карта е доста старичка, дано я няма на видно място в нета, че само ще обърква хората. :help:
« Last Edit: 28.08.2011, 21:10:07 by lud_pi4 »

Offline DareDevil

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 360
    • View Profile
Re: История на маршрутната мрежа
« Reply #86 on: 28.08.2011, 21:14:57 »
Еми 35 го спряха 98-ма година мисля. Доста старичка си е картата.
А някой помни ли, че в автобусите по 222, когато беше на Стрела ООД, отвътрешна страна на табелата имаше номер 333, даже и с маршрут, но понеже това съм го виждал отвън, нямаше как да прочета маршрута, при положение, че е обърнат.Дали не е било предвидено да пуснат и такава линия  :blink:

Offline kops

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 834
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Email
Re: История на маршрутната мрежа
« Reply #87 on: 28.08.2011, 21:33:05 »
Еми 35 го спряха 98-ма година мисля. Доста старичка си е картата.
А някой помни ли, че в автобусите по 222, когато беше на Стрела ООД, отвътрешна страна на табелата имаше номер 333, даже и с маршрут, но понеже това съм го виждал отвън, нямаше как да прочета маршрута, при положение, че е обърнат.Дали не е било предвидено да пуснат и такава линия  :blink:
Не мисля че е имало линия 333,а до 35 мисля че беше спряна към 2000-2001.
Never let your dreams down!

Offline DareDevil

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 360
    • View Profile
Re: История на маршрутната мрежа
« Reply #88 on: 28.08.2011, 21:57:26 »
Неее, 2000г пускат тролей 23, а помня, че 35 е спрян преди пускането на 23, а за 23 че е пуснат 2000г и спрян 2001-ва съм абсолютно сигурен, защото преди ден разрових цялата тема за Пловдив, където
беше постнато решение за спирането на линията.

Offline Balkanton

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2209
    • View Profile
    • http://www.flickr.com/photos/39030307@N07/
Re: История на маршрутната мрежа
« Reply #89 on: 06.09.2011, 18:06:08 »
Кратка история на пловдивския ГТ: http://zaprehoda.blog.bg/biznes/2011/01/15/kak-belite-plovdivski-trolei-stanaha-sini.668204

Offline DareDevil

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 360
    • View Profile
Re: История на маршрутната мрежа
« Reply #90 on: 01.04.2012, 01:08:56 »
Преди няколко дни пътувах с А12 и ми направи впечатление, че на павираната улица пред гара Филипово е имало старо тролейбусно обръщало, малко преди карловсия надлез, от северната страна на улицата, което в момента е заградено с ограда от тел.  :) Интересно е и защо са махнали КМ по улица Филипово, след като тази улица  преминава през средата на квартала и е по-удобно за живущите там, а не да ходят до спирката на Победа...


И някой знае ли дали тролейбусното трасе по бул.Копривщица запад, след обръщалото на ул.Младежка, е било изградено напълно и след това мрежата е била свалена и  дали е продължавало надясно по бул.Марица юг?Също така трасето по бул. Шести Септември през прелеза към Гребната,дали е било изградено?А и знаете ли за други проекти за разширяване на тролейбусната мрежа, които не са се реализирали? :)
« Last Edit: 01.04.2012, 01:37:51 by DareDevil »

Offline lud_pi4

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 7479
  • За запазване историята на ГТП
    • View Profile
    • Email
Re: История на маршрутната мрежа
« Reply #91 on: 01.04.2012, 01:59:45 »
Преди няколко дни пътувах с А12 и ми направи впечатление, че на павираната улица пред гара Филипово е имало старо тролейбусно обръщало, малко преди карловсия надлез, от северната страна на улицата, което в момента е заградено с ограда от тел.  :) Интересно е и защо са махнали КМ по улица Филипово, след като тази улица  преминава през средата на квартала и е по-удобно за живущите там, а не да ходят до спирката на Победа...

От северната страна никога не е имало обръщало, а от южната страна е бившият гараж и сервизи, и складове, а от северната страна има само ККМ за влакове, кадето е имало и товарна гара, подобна на сточна, която също е закрита.  ;)
« Last Edit: 01.04.2012, 02:02:15 by lud_pi4 »

Offline Beer

  • Ограничени права
  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1356
    • View Profile
Re: История на маршрутната мрежа
« Reply #92 on: 01.04.2012, 03:43:15 »
И някой знае ли дали тролейбусното трасе по бул.Копривщица запад, след обръщалото на ул.Младежка, е било изградено напълно и след това мрежата е била свалена и  дали е продължавало надясно по бул.Марица юг?Също така трасето по бул. Шести Септември през прелеза към Гребната,дали е било изградено?А и знаете ли за други проекти за разширяване на тролейбусната мрежа, които не са се реализирали? :)

От гара Тракия на север по протежето на релсите има недовършена мрежа (само стълбовете са положени,улица Цар Симеон->Княз Борис->бул. Освобождение).Замисъла явно е бил цяла Тракия да е с тролейбуси.По бул. Мария Луиза мрежата също не е довършена.
Трасето за което говориш е недовършено,не демонтирано.

Offline DareDevil

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 360
    • View Profile
Re: История на маршрутната мрежа
« Reply #93 on: 01.04.2012, 11:12:33 »

От северната страна никога не е имало обръщало, а от южната страна е бившият гараж и сервизи, и складове, а от северната страна има само ККМ за влакове, кадето е имало и товарна гара, подобна на сточна, която също е закрита.  ;)
Има стълбове, разположени в кръг и по тях остатъци от елементи.Преди е имало някакъв склад там, а сега всичко е разчистено.

Offline Братко

  • Начинаещ
  • *
  • Posts: 6
    • View Profile
Re: История на маршрутната мрежа
« Reply #94 on: 24.04.2012, 00:24:54 »
С наще заговорихме за връзката Модър-Царевец,и те се сетиха,че навремето,преди да стане "Глухия прелез" от там са минавали 7,37 и май 17 също,сега ми е чудно,като отворят пак възела,който ще е подлез,дали ще пуснат нещо от там пак??? Сега се сещам,че навремето 70те-80-те,хората които са живеели покрай Тец-а,същите които сега ползват 1 и 25,са ходили към 20-30 минути пеш,за да стигнат до Ален мак,кадето е била най близката спирка,и там на канала са  въртяли забележете 12 и 25,такаче доста са се изменили маршрутите,особено на 12,7,17,37,някои ако се сеща за историики разказани от по възрастните му родители,за маршрутите на тогавашния транспорт,може да пише.

Лъжа ли се или преди много години имаше тролейбуси по Карловско? Иначе идеята за тролеи до ТЕЦ Север и с. Труд не е лоша предвид съсоянието на пътя. Всъщност върви ли още маршрутка до селото или се е оказало нерентабилно? Проблемът е, че Труд е в община Марица, както Браниполе и Белащица, които са по продълженито на Кукленско шосе, са в община Родопи.

Offline nasko84

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1112
    • View Profile
Re: История на маршрутната мрежа
« Reply #95 on: 24.04.2012, 09:24:59 »
Състоянието на бул. Васил Левски /Карловско шосе/ е трагично, ужасно разбито е от Карловския надлез до края на града, и прилича на дупчено сирене ... от края на града до магистралата също не е сменяна настилката, тъй като рехабилитирания участък беше гр. Баня - магистрала Тракия ;)

Към теца мисля няма толкова пътници, докато ако всичко което е нататък върви и до Труд може и да има повече превозени пътници.
Бях преди месец в Труд и улицата, по която минава М5 е в още по-ужасяващо положение ... единственото здраво място там е изкуствена неравност ... не заслужава да се пуска по нея каквото и да е, всяко нещо минаващо постоянно оттам ще се разбие ...

Offline Братко

  • Начинаещ
  • *
  • Posts: 6
    • View Profile
Re: История на маршрутната мрежа
« Reply #96 on: 24.04.2012, 14:45:47 »
След Труд не ми се вижда разумно да се продължава градския транспорт, камо ли тролейбус. Но една редовна линия на тролейбус до селото  ще подбие маршутката и ще намали курсовете на извънградските линии посока Строево и Хисаря. Не се изразих правилно - състоянието е ужасно, но хубавото на Карловско до магистралата е, че е четирилентов път, което благоприятства поставянетона контактна мрежа. Там има възможност за добро ускорение на тролея, така че не ми се струва кощунство да се въстанови линията поне до ТЕЦ-а. Пловивчани вече отвикнаха да гледат тролейбуси, така че малко трудно биха се доверили на една нова линия, особено ако я дублира автобус.

Offline nasko84

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1112
    • View Profile
Re: История на маршрутната мрежа
« Reply #97 on: 24.04.2012, 16:14:31 »
така като чета във форума, в ГТ нямат пари за гуми, плащат на 60% така че такива големи инвестиции е абсурдно да направят ;) а и те тези линии да си изпълняват на 100% пак ще е добре, но нямат нужният състав. Считам за значително по-добре 1 линия да се изпълнява от 8 коли, отколкото 4 с по 2 коли или 8 линии с по 1 кола ...
Аз не вярвам този вид транспорт да оцелее дълго, просто ще му е нужно истинско чудо да се съвземе, а чудеса не стават  :P
Онзи ден писаха тук, завалял дъжд и се прибрали, не ми се вярва в София да се прибират при дъжд ...

Offline kops

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 834
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Email
Re: История на маршрутната мрежа
« Reply #98 on: 28.07.2012, 20:41:01 »
Днес разговарях с един шофьор на тролейбус който работи в градски транспорт от 1982г.И ми каза нещо интересно за тб линия която до сега не съм чувал.17 или 117 ми каза той със следния маршрут:Обръщал е на кръстовището на Н.Вапцаров и Коматевско шосе за което той твърдеше че е имало кръгово движение,камела,II градска и завод П.Ченгелов (Флавия-ЕАЗ) и обратно.За не разбралите ще кача и снимка но искам да ви попитам дали някой си спомня за нея или да е чувал за тази линия и дали е възможно да се бърка с 32? Също така ми каза че 8 и 28 са обръщали(почивали) на ТК Марица.Може би това го знаят много от вас но мен ме изненада защото си мислих че са почивали на гарата.
Never let your dreams down!

Offline DareDevil

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 360
    • View Profile
Re: История на маршрутната мрежа
« Reply #99 on: 28.07.2012, 22:02:53 »
Възможно е да е имало такава линия с номер 117.17 преди е минавала по Ал. Стамболийски, защо не 117 да е по Никола Вапцаров. :) Само че е интересно защо не е обръщала на колелото на Ал. Стамболийски  :neznam: ?