Author Topic: ПТП и инциденти 2006-2017  (Read 1264517 times)

Offline hitar_potter

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2263
    • View Profile
Re: ПТП и инциденти 2006-2017
« Reply #7280 on: 14.09.2016, 11:15:14 »
Мигащо зелено е ЗЕЛЕНО!!!!
Навлизането в кръстовището на жълт сигнал (след зеления) НЕ Е нарушение - именно това е целта му!!!!
Тръгването на жълто след червен сигнал си абсолютно нарушение. Както и навлизането в кръстовище без да си се огледал дали е безопасно преминаването - без значение от сигнала.
Този път съм напълно съгласен с Пепи. Бих добавил само уточнението, че под това да е безопасно преминаването се включва и кръстовището да е свободно (да няма чакащи коли отпред, които да попречат преминаването му). Мисля, че няма какво да се каже повече по темата.
« Last Edit: 14.09.2016, 11:17:19 by hitar_potter »
... се пишат и абсолютни дреболии кой минал на червено, кой какво си е говорил по телефона и тем подобни.

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15523
    • View Profile
    • Email
Re: ПТП и инциденти 2006-2017
« Reply #7281 on: 14.09.2016, 11:25:22 »
Обаче когато някой набие спирачки на мигащо зелено отзад почват да се чуват свиркания и псувни :D То по-скоро предупреждава тези които идват по-отдалеч да не се силят.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline я л т а

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6228
  • МНОГОЗНАЙСТВОТО НЕ УЧИ НА УМ. Хераклит
    • View Profile
Re: ПТП и инциденти 2006-2017
« Reply #7282 on: 14.09.2016, 12:21:36 »
Обаче когато някой набие спирачки на мигащо зелено отзад почват да се чуват свиркания и псувни
Ами когато започне да мига зеленото, кой знае колко секунди ще мига ? Само някой който по 10 пъти минава на ден по трасето............... Друг е въпроса когато има цифров брояч, защото на всеки е ясно че след 1 следва нула и после жълто !
Как не може в цялата Държава да се приемат и въведат напълно еднакви светофарни индикации ? Във всеки отделен град има най различни хрумвания на властите, относно регулацията на движение.
Спрете си просташките мнения !

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15464
  • Невъзможното иска само малко повече време
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: ПТП и инциденти 2006-2017
« Reply #7283 on: 14.09.2016, 14:35:31 »
Ялта е прав. Би било добре при умните светофари да се поставят таймери, които да се включват 5 или 10 секунди преди края на зеленото независимо от "умните" светофари, които сами ще решават колко дълги да са фазите, когато системата заработи напълно.
« Last Edit: 14.09.2016, 20:18:32 by AGENT 006 »

Sofiatransport транспортна база данни

Най-подробната база данни и галерия за возилата от градския транспорт в София!

Offline dan

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1398
    • View Profile
Re: ПТП и инциденти 2006-2017
« Reply #7284 on: 14.09.2016, 15:12:17 »
Мигащо зелено е ЗЕЛЕНО!!!!
Навлизането в кръстовището на жълт сигнал (след зеления) НЕ Е нарушение - именно това е целта му!!!!
Тръгването на жълто след червен сигнал си абсолютно нарушение. Както и навлизането в кръстовище без да си се огледал дали е безопасно преминаването - без значение от сигнала.
По принцип е така. Може би не се изразих точно. Мисълта ми е, че на някои кръстовища мигането на зеленото + жълтото не са достатъчни за напълно преминаване и смятам, че не е редно на 100 метра от светофара да се засилиш, защото зеленото започва да мига. И да потеглянето на жълто е нарушение, но риск от това винаги има. За последното смятам, че трябва да има камери следящи спазването на сигнализацията.

Sent from mTalk for Windows 10

Offline pepi1997

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4182
  • 9060
    • View Profile
    • Email
Re: ПТП и инциденти 2006-2017
« Reply #7285 on: 14.09.2016, 19:26:37 »
Гледам, че не е отразена вчерашната катастрофа с тролей и мотоциклет на Цариградското.
http://eurocom.bg/news/article/katastrofa-mejdu-motociklet-i-troleibus-na-carigradsko-shose
Quote
Катастрофа между мотоциклет и тролейбус блокира движението на „Цариградско шосе" във вторник сутрин. Инцидентът е станал около 09:25 ч. в района на алея „Яворов". Тролеят, движещ се по линия номер 4, пътувал по посока центъра на София, когато ударил мотора.

Водачът на превозното средство на две колела е пострадал, но е контактен. Откаран е за преглед в „Пирогов”
Според свидетели момчето е добре. Много хора са се отзовали и с личен автомобил са го откарали в болница, защото линейката се е забавила 20 минути. Пострадалото момче има много наранявания.

Екипи на "Пътна полиция" установяват причините за инцидента.

Тролеят мисля, че беше 1805 и имаше 2 счупени странични стъкла.

Offline dan

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1398
    • View Profile
Re: ПТП и инциденти 2006-2017
« Reply #7286 on: 14.09.2016, 21:15:49 »
Писаха, но офтопика за светофарите е в повече.

Sent from mTalk for Windows 10

Offline lion_sofiq

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2458
    • View Profile
Re: ПТП и инциденти 2006-2017
« Reply #7287 on: 17.09.2016, 20:03:15 »
3278 по 88 с леко ПТП с бетоновоз на бул. "Христофор Колумб", малко преди пътния възел с "Цариградско шосе" в посока Зоопарка. На мястото пристигнаха полицейска патрулка и линеен.

Online mitakis

  • над нещата
  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 4193
    • View Profile
Re: ПТП и инциденти 2006-2017
« Reply #7288 on: 28.09.2016, 19:56:38 »
3138 с удар в задницата, прибраха го с аварийна.
Трудно е да направиш нещо както трябва, вместо как да е.

Offline kom6ito

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 873
  • Citaro
    • View Profile
Re: ПТП и инциденти 2006-2017
« Reply #7289 on: 30.09.2016, 20:44:13 »
Днес, малко преди 10 часа на един от острите завои към в.з.Бункера някакъв тежкар, тежащ около 40кг е центрирал автобуса, след като не е могъл да вземе завоя поради скоростта си. Майка ми е била в автобуса и каза, че  аудито е карало все едно е нямало завой, след което се е държал арогантно с шофьора на автобуса, който видимо се е притеснил. Не мога да кажа кой е бил автобуса, но по мои сметки трябва да е бил 9106.

Offline 2657

  • Писател
  • **
  • Posts: 49
    • View Profile
    • Email
Re: ПТП и инциденти 2006-2017
« Reply #7290 on: 01.10.2016, 19:12:57 »
Днес към 15.00ч. двама около 17 годишни са нападнали и били ПО ВРЕМЕ НА ДВИЖЕНИЕ  водача на тролейбус 1659 по ТБ 5 малко след Руски Паметник посока надлез Надежда (отворили са вратата на кабината и единия е почнал да го удря,а другия е ритал вратата за да не може шофьора да излезе и да се защитава) !Резултата водача е със счупена зъбна протеза,лека рана на лицето,охлузване на едната ръка и счупена врата на кабината ! Водача е оказал отпор и келешите са задържани ! Причината за нападението е понеже не е отворил 4-та врата на Руски Паметник (а вратите са на разрешение ) !
ЕСТЕСТВЕНО НИКОЙ ОТ ПЪТНИЦИТЕ НЕ Е ВЗЕЛ ОТНОШЕНИЕ И НЯМА СВИДЕТЕЛИ !
ДОБРЕ ЧЕ НЕ Е СТАНАЛО ПРОИЗШЕСТВИЕ !

Любопитно ми е какво е вашето мнение за случая !

Дали ще кажете че водача е виновен,задето момчетата не са знаели да си отворят вратата?

Дали ще продължават някой от вас да твърдят че в градския транспорт не трябва да има кабини ?

P.S. Куриозното е че сутринта някакъв възрастен мъж е отворил вратата на кабината и е ударил с пазарска чанта по главата водача първа смяна на същия този тролейбус !
 
НАРОДА ИЗПЕРКВА ТОТАЛНО  :help:   :eek:  :help:

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15464
  • Невъзможното иска само малко повече време
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: ПТП и инциденти 2006-2017
« Reply #7291 on: 01.10.2016, 19:44:01 »
Да бе, нямало свидетели. А може и наистина да не е имало, но в друг смисъл, че в днешно време прекалено много нередни неща се приемат за нормални и не им се обръща внимание. Без съмнение е истина, че визията за това на какво как трябва да се реагира в днешно време и на какво трябва да се обръща внимание е много сериозно объркана. Относно кабините те не могат да бъдат бронебойни. Дори и харесваните сред шофьорите кабини на икарусите, които предлагат максимално голяма сигурност не могат напълно да попречат на злонамерени действия спрямо шофьора. Цялостното ми мнение след като казваш защо шофьорът е бил нападнат, е че това е един типичен следотпускарски инцидент причинен от сериозен психически дискомфорт свързан с края на лятното "безгрижие".

Sofiatransport транспортна база данни

Най-подробната база данни и галерия за возилата от градския транспорт в София!

Offline dan

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1398
    • View Profile
Re: ПТП и инциденти 2006-2017
« Reply #7292 on: 01.10.2016, 19:50:36 »
Дори и да не осигуряват 100% защита, цялостните кабини са нужни предвид, че има вандали и биячи. Също трябва да има и паник бутон и да идва Контрол по транспорта поне.

Sent from mTalk for Windows 10

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15464
  • Невъзможното иска само малко повече време
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: ПТП и инциденти 2006-2017
« Reply #7293 on: 01.10.2016, 20:05:16 »
Шкодите имат кабини с плътно остъкление. Друг е въпроса, че водачите не ги заключват отвътре докато са в движение с пътници, а не знам и дали това е предвидено като възможност. Отвън имат ключалки, но за отвътре не знам.

Sofiatransport транспортна база данни

Най-подробната база данни и галерия за возилата от градския транспорт в София!

Offline Sofia

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4572
  • R.I.P. 1511 (1985-2015)
    • View Profile
Re: ПТП и инциденти 2006-2017
« Reply #7294 on: 01.10.2016, 20:07:08 »
Според мен при задействане на паник бутон трябва на място да пристигне направо полиция, а не контрол по транспорта. Щом водачът е задействал паник бутона, значи нещо сериозно се случва и бързата реакция на полицията е много важна за изхода от ситуацията.

Що се отнася до този случай, за съжаление поредното доказателство, че народът е оскотял и издивял и че бъдеще за тази държава няма.

Offline The Freshmaker

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3771
  • TM 303
    • View Profile
Re: ПТП и инциденти 2006-2017
« Reply #7295 on: 01.10.2016, 21:14:06 »
За видеонаблюдение в ГТ се говори от 10 години сигурно. Натискането на паник бутона е почти толкова ефективно, колкото да се оплачеш на комшийката с ролки в косата от третия етаж. Думи нямам - просто усещането за безнаказаност се превръща в един от нетърпимите проблеми в това бегло подобие на държава.
А всъщност София можеше да бъде един прекрасен град, ако имаше друго управление и ако 70 процента от населението му беше друго...

Offline mihailo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5263
    • View Profile
    • Email
Re: ПТП и инциденти 2006-2017
« Reply #7296 on: 01.10.2016, 22:22:17 »
Задействането на паник бутон води като последствие малоумно телефонно повикване от някоя мляскаща семки флегматична диспечерка, заспало питаща: "Колега, за кво го натиснахте тоя бутон ся?"

Offline lion_sofiq

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2458
    • View Profile
Re: ПТП и инциденти 2006-2017
« Reply #7297 on: 01.10.2016, 22:57:36 »
Лек автомобил се бе ударил в задната част на 3109 по 305 на ул. "Свето Преображение" в ж.к. "Младост" около 20 часа.  По автобуса нямаше видими щети и същият успя да тръгна към гаража на самоход.
« Last Edit: 02.10.2016, 00:50:58 by lion_sofiq »

Offline Sofia

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4572
  • R.I.P. 1511 (1985-2015)
    • View Profile
Re: ПТП и инциденти 2006-2017
« Reply #7298 on: 02.10.2016, 02:12:16 »
Задействането на паник бутон води като последствие малоумно телефонно повикване от някоя мляскаща семки флегматична диспечерка, заспало питаща: "Колега, за кво го натиснахте тоя бутон ся?"
Това е пълно малоумие. Ако водачът е в състояние да отговори на диспечерката, значи е в състояние да набере и сам 112 ако се налага. Щом има задействан паник бутон, значи водачът по една или друга причина не може сам да извика полиция, съответно всяко забавяне може да има сериозни последствия. При натиснат паник бутон диспечерката трябва да реагира и незабавно да уведоми полицията, а чак след това да се опита да се свърже с водача.

Offline mihailo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5263
    • View Profile
    • Email
Re: ПТП и инциденти 2006-2017
« Reply #7299 on: 02.10.2016, 02:23:05 »
Полиция, пожарна, линейка... вика се само ако водача каже, че трябва. Ако не са го очистили до тогава.