Author Topic: Магистралите в България - обща тема  (Read 417890 times)

Offline borosport

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3804
  • Hate users!!!
    • ICQ Messenger - 304771719
    • View Profile
    • Email
Г-н Бороспорт, дори и да нямаше корупционни скандали, дори и еврофондовете да не бяха спрени,...

Колкото до Румъния, Букурещ - Констанца е единственото, с което могат да се похвалят от години. Изобщо не е удачен примерът. Интересно като се дават за пример северните съседи, какво могат да отговорят те на тези 140 км от сегашното правителство?

Господин rebelheartous, виж какво ти отговориха всички - ако си обективен, съди това правтелство не по откритите от него, но построени от други километри, а по всички провалени проекти - стотици нереализирани километри магистрали и други пътища и милиарди евро безвъзмедно финансиране, голяча част от които вероятно ще бъдат пропилени завинаги!
Леле какво си мрънкало, на всичкото отгоре толкова лицемерно фамилиарничиш, че си ми противен направо. Гарантирам ти, че при читаво управление Тракия щеше да е готова. А простотията с политическия форум не заслужават да им обърна внимание дори.Ти явно си толкова заблуден и прехласнат по "успехите" на Доган, Станишев И компания, че всичко ти е политика. Я си глсувай там за комунистите и ни остави нас заблудените. Как пък всички във форума сме балъци, а само ти си просветения?!
 Няма какво да се криеш зад аватар на НДСВ. Дърването и мисленето ти е на абсолютен комунист! Никой друг не е прав само ти знаеш и разбираш. Явно останалите вивеем на друга планета. Още повече ти отвори думата за Костов, никой не го е хвалел. Явно много ти бърка в здравето. А и още нещо - много малко от потребителите тук са фенове на Костов, дори и аз не съм, но някои неща трябва да се гледат обективно.
 И още нещо - пак като изпитан комуняга избягвая да говориш за далаверите на Бато и Братко и за псрените пари. Въобще сложил си е човека червените очила и не ще и да чуе критика.
« Last Edit: 25.06.2009, 14:38:32 by borosport »
Най-дългите градски автобусни линии са:
- А111 - 50320 м двупосочно
- А83 - 37000 м двупосочно
- А11 - 32005 м двупосочно
Най-дългите крайградски автобусни линии са:
- А28 - 64540 м двупосочно
- А70 - 56645 м двупосочно
- А3 - 55870 м двупосочно
Тройната коалиция от А до Я

Offline Drafter

  • Писател
  • **
  • Posts: 34
    • View Profile
    • Email
без коментар (това е един нищожен процент от обещанията на Станишев и Гагаузов)

„До края на мандата на това правителство ще направим всичко възможно да завършим магистралите “Марица” и “Тракия”
мин. Гагаузов 30 юли 2006...

Изграждането на магистрала "Струма" към гръцката граница ще започне следващата година. Това съобщи министърът на регионалното развитие и благоустройството Асен Гагаузов в Кюстендил, където бе гост на празника на града. Според министър Гагаузов изграждането на автомагистралата ще продължи около три години.
датата е 21 март 2006

"Министърът на регионалното развитие Асен Гагаузов е изготвил доклад до премиера Сергей Станишев за предстоящото строителство на автомагистрала "Тракия".
Той сподели, че след две до три седмици ще може да стартира строителството на автомагистрала "Тракия".

датата е 17 януари 2007

Автомагистрала "Тракия" ще бъде завършена до края на 2009 година. Това съобщи министърът на регионалното развитие и благоустройството Асен Гагаузов вчера.
датата е 3 септември 2007

До края на 2009 г. трите аутобана - "Марица", "Люлин" и "Тракия", ще бъдат напълно изградени, обеща премиерът Станишев, подкрепен от експертното становище на изпълнителния директор на фонд "Републиканска пътна инфраструктура"  Веселин Георгиев.
датата е 8 октомври 2007

Гагаузов каза още, че има достатъчно голям ресурс и той ще бъде насочен към качеството на пътищата в страната. През 2008 г. трябва да започне строителството на всички магистрали, които Българя трябва да изгражда. (!?!)
датата е 7 декември 2007

"Сигурен съм, че до два месеца могат да приключат търговете и до два-три месеца да започне строителството на магистралата."
мин. Гагаузов през м. май 2008 след като концесията пропада...

Магистрала "Марица" ще е готова до края на 2009 година, заяви в Хасково след среща с активисти на БСП министърът на регионалното развитие и благоустройството Асен Гагаузов. По думите му тази година ще започне цялостното изграждане на пътя, за което са заложени средства в оперативна програма "Транспорт".
датата е 9 април 2008

Автомагистрала "Марица" ще бъде пусната в експлоатация до 2010 година. Това заяви министър-председателят Сергей Станишев, който днес инспектира строежа на магистралата заедно с министъра на регионалното развитие и благоустройството Асен Гагаузов, съобщи БТА.
датата е 20 май 2008

Offline borosport

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3804
  • Hate users!!!
    • ICQ Messenger - 304771719
    • View Profile
    • Email
 Веселин Георгиев(Батко) и другаря Сергей обещават. Как ви се вижда картинката?1
Най-дългите градски автобусни линии са:
- А111 - 50320 м двупосочно
- А83 - 37000 м двупосочно
- А11 - 32005 м двупосочно
Най-дългите крайградски автобусни линии са:
- А28 - 64540 м двупосочно
- А70 - 56645 м двупосочно
- А3 - 55870 м двупосочно
Тройната коалиция от А до Я

Offline T1000

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2002
  • Ferrari S.p.A.
    • View Profile
    • www.diecast-utopia.com
Макар и не цялата новина да е за пътищата, пускам всичко, защото е интересно четиво... За съжаление и много, много тъжно...

Quote
Ройтерс: България няма нова магистрала след 89-а
01 юли 2009 / News.dir.bg
България не е построила дори една единствена магистрала, свързваща я със съседните Турция, Гърция, Македония, Сърбия и Румъния след падането на комунизма през 1989 г, предаде Ройтерс, цитирана от БГНЕС.
Агенцията изброява основните проблеми с пътната, енергийна, водна и телекомуникационна инфраструктура.

Пътища:
- Магистралите са само 2%, или 418 км, от националната пътна мрежа с обща дължина 19 425 км.
- Две поредни правителства не са изпълнили обещанието за завършване на магистрала Тракия, която трябваше да свърже София с пристанище Бургас. Само 173 км от планираните 368 км са построени и се използват.
- От магистрала "Хемус" между София и Варна са построени 125 км при 433 км обща дължина.
- Магистрала "Струма", която трябваше да бъде завършена за олимпийските игри в Атина през 2004 г, има нов кран срок за 2020 г. Построени са 24 км от 156 км.
- Построени са само 5 км от магистрала Марица, свързваща българско-турската граница с магистрала Тракия при обща дължина 114 км.
- Първокласните и второкласни пътища са само 699г км от общата пътна мрежа. - 37% от третокласните пътища са в лошо състояние.
- Страната ни има нужда от 6,5 милиарда лева, за да подобри архаичната си железопътна мрежа до 2013 г. Над половината от пътническите влакове са на възраст над 20 години.

Вода и електричество
- България има нужда от над 9,5 милиона евро, за да подобри остаряващата си водопреносна мрежа и да построи нови язовири, за да избегне недостига на вода. Според експертите, загубите достигат 60%.
- От 70 хиляди км тръби за пренос на вода, 50 хиляди км имат нужда от подмяна, при средна възраст 50 години.
- Средната възраст на 152 569 км електропреносна мрежа с ниско-и средно напрежение е 30 години.
- Десетки планински селища все още нямат електричество и никога не са имали.

Телекомуникации:
25% от българските домакинства имат домашна Интернет връзка през 2008 г. Това е повишение спрямо 19% през предишната година, но е най-ниския показател в ЕС, където средното ниво е 54%.
- Около 43% от българите са използвали компютър през 2008 г, повишение с 6%.
- Около 500 населени места от общо 5300 нямат достъп до наземен телефон.

http://dnes.dir.bg/2009/07/01/news4697143.html

I'll be back®

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16500
    • View Profile
    • Email
Quote
- От магистрала "Хемус" между София и Варна са построени 125 км при 433 км обща дължина.
Според ViaMichelin отсечките от А2 са с дължина:
- София (разклон за Яна) - Ябланица - 73 км
- Варна (разклон за Аерогарата) - Шумен - 78 км
или общо 151 км, което надали е повод за особена радост.

Пак според същия източник за АМ Тракия:
- Бургас-Карнобат - 35 км
- Стара Загора-София - 167 км
или общо 202 км
« Last Edit: 01.07.2009, 10:47:09 by blagun »

Offline LG_

  • Строител
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 3504
  • for a better infrastructure
    • ICQ Messenger - 354966774
    • View Profile
    • Email
Нека да не забравяме, че публикациите в световните агенции относно ситуацията у нас се основават основно на местните медии, едва ли си правят задълбочени собственни проучвания.
Може информацията да не е особено коректна откъм фактологията, но онагледява настроенията в обществото.
Ако спориш с идиот, вероятността той да прави абсолютно същото е много голяма.(Марк Твен)

Quote from: geogregor
Underground trains already resemble more of the cattle transports than transportation system for humans.
Actually cattle could never be transported in such awful conditions due to animal welfare regulations. But no one gives a damn about how Londoners travel!

Offline AROS

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1316
    • View Profile
А1 започва веднага след детелината при околовръстното при ресторант черна котка и свършва при кръговото с път I 5/ E 85 при Стара Загора. Другият участък започваше от село Банево Бургаско,  където се отклонява път I 6 за Айтос и свършва при пътя от магистралата за Карнобат.
А2 започва сега от разклона за Яна и свършва след Ябланица. Другият участък започва от разклона за летището на Варна и завършва след град Шумен.
А Черно Море започва от аспаруховия мост до след кв. Аспарухово и Галата на около 6 - 7 км и се влива в път I 9/E 87.
А Марица започва от малко източно от Свиленград и завършва някъде при Харманли.
А Струма сега започва от пътен възел Даскалово и завърша при село Долна Диканя.
А Люлин ако скоро се открие ще започва от разклона за Банкя при Люлин и ще свършва малко преди село Мало Бучино.
« Last Edit: 01.07.2009, 11:29:08 by AROS »

Offline greg

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1187
    • View Profile
...................
Пак според същия източник за АМ Тракия:
- Бургас-Карнобат - 35 км
- Стара Загора-София - 167 км
или общо 202 км
Значи източникът е с неактуализирана информация. Стара Загора-София са около 200км - целият участък е завършен!

Offline AROS

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1316
    • View Profile
Марица е от Плодовитово преди Чирпанския разклон на Тракия до Капитан Андреево. А Харманли е по средата.
Реално там има готов участък Харманли-Любимец-Свиленград-Капитан Андреево (около 40км).
Ако бяха напънали малко, там строежа на останалите 70 км можеха да го завършат за около година.
Само където участъка от Свиленград до Любимец (около 18,5 км) е само с едно построено платно - това посока София

Не го ли пуснаха и второто?
Аз пиша само за пуснатите участъци към които добавям и евентуалното пускане на АМ Люлин от Люлин до Мало Бучино. Другите участъци още не са построени или започнали да се строят.

Мога да кажа че АМ Тракия е от Калотина до Банево, Струма е от Даскалово до Кулата, Черно море е от аспаруховия мост до Банево, но колко са реално изградените участъци
« Last Edit: 01.07.2009, 15:09:02 by AROS »

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16500
    • View Profile
    • Email
Значи източникът е с неактуализирана информация. Стара Загора-София са около 200км - целият участък е завършен!
Напротив, във ViaMichelin магистралата е до кръговото движение. Напиши маршрут София-Бургас и се виждат отделните отсечки . на магистралните е нарисуван знак за магистрала. Естествено, магистралата се брои не от Ларгото (километър 0), а от "Черна маца". И не до центъра на Стара Загора, а до кръговото движение при пресичането с пътя Димитровград-Стара Загора.

За АМ Марица дава 41 км, разцепени (интересно защо?) на 2 парчета - 11 до Свиленград и още 30 - нататък. Не съм минавал по тази магистрала: може би няма изграден някой пътен възел около Свиленград?
Още един въпрос по това направление - като пътувам от София към Капитан Андреево, къде се отделям от АМ Тракия -
а) на Чирпан и после през Скобелево
б) на Плодовитово и после през Първомий
в) на Плодовитово и после назад към ОМВ-Поповица
« Last Edit: 01.07.2009, 17:37:25 by blagun »

Offline greg

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1187
    • View Profile
  Напротив, във ViaMichelin магистралата е до кръговото движение. Напиши маршрут София-Бургас и се виждат отделните отсечки . на магистралните е нарисуван знак за магистрала. Естествено, магистралата се брои не от Ларгото (километър 0), а от "Черна маца". И не до центъра на Стара Загора, а до кръговото движение при пресичането с пътя Димитроград-Стара Загора.
  Те са казали Стара Загора-София - 167 км, а километрите са около 200.
Разбира се, че е до кръговото, точно преди него май бе километър 200 или близък до него.
Едва ли някой мисли, че магистралата се брои от Ларгото, естествено започва от околовръстния, където е км 0! Дори да извадим двете самолетни писти, които не се водят магистрала, пак ще е над 190 км.

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16500
    • View Profile
    • Email
Те са казали Стара Загора-София - 167 км, а километрите са около 200.
Моя грешка - не видях, че и тази магистрала е дадена на 2 парчета 41+167=208 км.

Offline RADOCVET

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 11379
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Дори да извадим двете самолетни писти, които не се водят магистрала, пак ще е над 190 км.

Броят се имат си километрични знаци от двете страни на ПИК-а които си следват последователността. Специално ПИК-а преди пловдив мисля че се падаше между 110 и 113 км
Може да нема ред, ама требе да се спазва!

Offline naster1

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 183
    • View Profile
Quote
ГЕРБ: Ще довършим три магистрали в рамките на мандата

Магистралите "Тракия", "Люлин" и "Марица" ще бъдат завършени в рамките на този мандат, заяви пред Би Ти Ви експертът на ГЕРБ в областта на регионалното развитие Росен Плевнелиев. Това ще стане с ясни структури и приоритети, много труд и с помощта на еврофондовете, допълни той.

Ще има ревизия в Министерството на регионалното развитие, каза Плевнелиев, който нарече ведомството на Асен Гагаузов едно от най-непрозрачните. "Нашата амбиция е много бързо да го направим най-прозрачното", каза експертът на ГЕРБ и обеща "Трансперънси интернешънъл" да бъдат поканени да присъстват на търговете във ведомството.


Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16500
    • View Profile
    • Email
Quote
Магистралите "Тракия", "Люлин" и "Марица" ще бъдат завършени в рамките на този мандат, заяви пред Би Ти Ви експертът на ГЕРБ в областта на регионалното развитие Росен Плевнелиев.
Нека документираме това обещание и отбележим, че го слушаме вече трети мандат. Искрено се надявам да се сбъдне - това вързва в кърпа втори мандат!

Offline borosport

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3804
  • Hate users!!!
    • ICQ Messenger - 304771719
    • View Profile
    • Email
 Обаче са избрани 3-те магистрали, които наистина биха могли да се довършат за 4 години, че и по-рано. Ако бяха сложили Хемус и Струма тогава вече си правеха публично харакири :)
Най-дългите градски автобусни линии са:
- А111 - 50320 м двупосочно
- А83 - 37000 м двупосочно
- А11 - 32005 м двупосочно
Най-дългите крайградски автобусни линии са:
- А28 - 64540 м двупосочно
- А70 - 56645 м двупосочно
- А3 - 55870 м двупосочно
Тройната коалиция от А до Я

Offline naster1

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 183
    • View Profile
Наистина, при добра работа, прозрачност и малко повече политическа воля, начинанието ми се струва повече от постижимо в рамките на обещаното време! Желая успех с цялото си сърце!

Offline etnies

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7084
  • Нощен Експрес
    • View Profile
    • Email
Че за Люлин е сигурно и без да го обещават - изпълнител има, пари има.
За Тракия трябва само да се избере изпълнител и да се уточни финансирането - и там са готови техническите проекти.

Offline Jorr

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 776
    • View Profile
То за Тракия си е горе-долу така от мандат и половина насам..

Offline LG_

  • Строител
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 3504
  • for a better infrastructure
    • ICQ Messenger - 354966774
    • View Profile
    • Email
За Тракия трябва само да се избере изпълнител и да се уточни финансирането - и там са готови техническите проекти.

Те техническите проекти са готови от 2004 и 2005 за различните лотове. Щом Тракия ще се финансира по ОП Транспорт ще са и нужни нови ОВОС и обществени обсъждания. Това е нещото което трябва да се направи.
Ако спориш с идиот, вероятността той да прави абсолютно същото е много голяма.(Марк Твен)

Quote from: geogregor
Underground trains already resemble more of the cattle transports than transportation system for humans.
Actually cattle could never be transported in such awful conditions due to animal welfare regulations. But no one gives a damn about how Londoners travel!