Линия 74 стана бавна заради задръстванията и да се даде притритет на метрото. След изборите ще я върнат до Гоце Делчев. В момента на 74 не се спазват разписания - няма разлика дали се обслужва от частен или общински оператор - все същата каша си е. Отварят се едни големи интервали, в които няма транспортно обслужване. Правят се опити да се пускат електрически автобуси на 74. Точно електрическите почти винаги са с най-големите закъснения, но и пътниците упорито се тъпчат в белите Ютонг. След това през две минути минават най-малко три коли. За съжаление и при еднакъв подвижен състав делник пак е каша с липсата на редовно спазване на интервали.
След екологизацията с нов подвижен състав, 74 ще се превърна в поредната бавна "тролейбусна" линия - светофари начесто, повдигнати пътеки, трафик от леки коли. За сравнение 73 успява да се движи прилично редовно, заради повечето коли на линия и да се спазват разписанията. Преди години на 73 едни и същи автобуси, при закъснения, работеха там и се пускаха да наваксват разписания по съкратен маршрут без пътници.