Author Topic: Пробивът "Данаил Николаев"  (Read 57234 times)

Offline LG_

  • Строител
  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 3504
  • for a better infrastructure
    • ICQ Messenger - 354966774
    • View Profile
    • Email
Re: Пробивът "Данаил Николаев"
« Reply #160 on: 20.04.2010, 23:04:42 »
Хе хе, момчета развеселихте ме!   :P

Съзнавам че това е спам, но не се сдържах да изражя чувствата си!
Ако спориш с идиот, вероятността той да прави абсолютно същото е много голяма.(Марк Твен)

Quote from: geogregor
Underground trains already resemble more of the cattle transports than transportation system for humans.
Actually cattle could never be transported in such awful conditions due to animal welfare regulations. But no one gives a damn about how Londoners travel!

Offline София 70

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 9842
    • View Profile
Re: Пробивът "Данаил Николаев"
« Reply #161 on: 23.04.2010, 18:53:33 »
Вече се асфалтира първи пласт на транскварталната магистрала с кодовото име Пробив Данаил Николаев.

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 18618
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: Пробивът "Данаил Николаев"
« Reply #162 on: 23.04.2010, 19:03:40 »
Гугъл Ърт: ~150 метра... Засега, ПРОБИВЪТ ще облекчава излизането на автобусите от автогарата и такситата ще могат да се събират по 100-ина отпред...

Къде ще излизат? Аз имах период, в който като пътувах автобусите тръгваха от Автогарата и продължаваха напред и минавайки по край депо Клокотница излизаха на Козлодуй.
Дано поне това да може да става сега, за да се изчисти трасето пред самата автогара откъм Мария Луиза.
Близо 3000 мои снимки от 2007 г. до днес.
https://www.flickr.com/photos/147931689@N02/

Offline Vladislav

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 443
    • View Profile
    • Email
Re: Пробивът "Данаил Николаев"
« Reply #163 on: 23.04.2010, 20:36:22 »
Ето, вижте сами на какъв етап е транскварталната магистрала и как рязко се стеснява, още преди да е започнала.




По-скоро прилича на паркинг отстрани на автогарата и както каза difian най-много да улеснява излизането на автобусите към Мария Луиза.

P.S. На моя лаптоп снимките излизат малко надясно от видимата област на екрана. При това положение бутнете скролера най-отдолу на снимките надясно, за да видите стеснението за което говоря и което прилича почти на перперндикулярен на посоката на движение тротоар.
« Last Edit: 23.04.2010, 20:39:27 by Vladislav »

Offline София 70

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 9842
    • View Profile
Re: Пробивът "Данаил Николаев"
« Reply #164 on: 24.04.2010, 18:26:41 »
Поне ще има къде да паркират автобусите и да спират бакшишите , че сега е някакво мазало.

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11150
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
Re: Пробивът "Данаил Николаев"
« Reply #165 on: 24.04.2010, 23:46:36 »
Оформя се доста малоумна крива ако идваш по новия булевард посока надлеза. Първо завиваш надясно и после пак наляво, и доколкото виждам всичко това е заради тъпо построената автогара  :rolleyes: Чудесен "пробив" си имаме

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16500
    • View Profile
    • Email
Re: Пробивът "Данаил Николаев"
« Reply #166 on: 25.04.2010, 00:05:58 »
Оформя се доста малоумна крива ако идваш по новия булевард посока надлеза. Първо завиваш надясно и после пак наляво, и доколкото виждам всичко това е заради тъпо построената автогара  :rolleyes: Чудесен "пробив" си имаме
И като е така, направо да им се чудиш на акъла на проектантите - защо са изнесли толкова напред острова между платната, можеше да е с десетина метра по-къс и да се направи по-гладка крива.
Подобна глупост е на новоизграденото кръстовище Кл.Охридски-Г.М.Димитров. Като завиваш наляво от онкологията в посока Гражданска защита, се оказваш точно срещу ръба на островчето.
Глупаво процедират даже и при временни маркировки - в момента отбивката на Околовръстното с Драгалевско шосе е двулентова във всяка посока, но последният завой е така оформен, че се преминава едноредово и се получават безсмислени тапи, въпреки че има достатъчно габарит за по-нормално оформление.
« Last Edit: 25.04.2010, 00:39:24 by blagun »

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 13996
    • View Profile
Re: Пробивът "Данаил Николаев"
« Reply #167 on: 25.04.2010, 00:32:24 »
Оформя се доста малоумна крива ако идваш по новия булевард посока надлеза. Първо завиваш надясно и после пак наляво, и доколкото виждам всичко това е заради тъпо построената автогара  :rolleyes: Чудесен "пробив" си имаме
Според мен автогарата не пречи в случая, а просто трябваше да изкарат пробива до Константин Стоилов, сега тоя "булевард" е отникъде за никъде и ще върши работа за паркинг.

Online difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18070
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Re: Пробивът "Данаил Николаев"
« Reply #168 on: 25.04.2010, 02:14:09 »
Автогарата не бърка нищо! Автобусите ще си излизат, както досега, ще завиват на дясно и ще продължават на някъде по Мария Луиза- към Ботев или към Лъвов мост. Островът е прекъснат, за да има двупосочен достъп от Веслец, като движението ще се отделя в двете платна. Това си е временно решение, дано следващият кмет на София продължи с градежа!!! А ако на това му направят официално откриване, ще е егати пародията и смеха. Както по-рано бях казал, искам ББ, Плевнелиев, Цветков, Дончев...  :D

Offline giorev

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4121
    • View Profile
    • Email
Re: Пробивът "Данаил Николаев"
« Reply #169 on: 25.04.2010, 10:11:03 »
Автогарата не бърка нищо! Автобусите ще си излизат, както досега, ще завиват на дясно и ще продължават на някъде по Мария Луиза- към Ботев или към Лъвов мост. Островът е прекъснат, за да има двупосочен достъп от Веслец, като движението ще се отделя в двете платна.
Преди ремонта част от автобусите минаваха по К.Стоилов. Като гледам основното предназначение на "пробива" е паркинг за таксита и автобуси. То и преди се виждаха изчакващи автобуси по Веслец, а сега с повече пространство всички ще се откажат от платените паркинги.
Само скоропостижното закриване на Столичен Автотранспорт ЕАД би гарантирало на софиянци ежедневно комфортно и безаварийно пътуване с автобус в градски условия, което априори би увеличило дялът на превозите на обществения транспорт и би повлияло положително на трафика в столицата!

Online difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18070
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Re: Пробивът "Данаил Николаев"
« Reply #170 on: 25.04.2010, 12:06:46 »
По Веслец паяците редовно вдигаха леките коли, но разбираемо, автобусите няма как...

Offline Drafter

  • Писател
  • **
  • Posts: 34
    • View Profile
    • Email
Re: Пробивът "Данаил Николаев"
« Reply #171 on: 26.04.2010, 10:57:41 »
Аз да попитам, ще има ли пред автогарата някакъв паркинг за изпращачи/посрещачи?

Online difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18070
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Re: Пробивът "Данаил Николаев"
« Reply #172 on: 26.04.2010, 11:54:59 »
Аз да попитам, ще има ли пред автогарата някакъв паркинг за изпращачи/посрещачи?
Нормално е, че няма!

Offline giorev

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4121
    • View Profile
    • Email
Re: Пробивът "Данаил Николаев"
« Reply #173 on: 26.04.2010, 21:12:29 »
Аз да попитам, ще има ли пред автогарата някакъв паркинг за изпращачи/посрещачи?
Нормално е, че няма!
Най-нормалното нещо е това уродливо здание да става по-бързо МОЛ-че (май само това може от него) и да се прави нова автогара някъде в Дружба с удобна връзка с летището, двете магистрали, южната дъга и МД1.
Само скоропостижното закриване на Столичен Автотранспорт ЕАД би гарантирало на софиянци ежедневно комфортно и безаварийно пътуване с автобус в градски условия, което априори би увеличило дялът на превозите на обществения транспорт и би повлияло положително на трафика в столицата!

Offline София 70

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 9842
    • View Profile
Re: Пробивът "Данаил Николаев"
« Reply #174 on: 28.04.2010, 20:28:35 »
Имаше приказка , че новата автогара ще бъде на парцела , където е депо Банишора .Както знаете депото предстои да бъде закрито след 3 години -по проекти и планове.

Offline giorev

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4121
    • View Profile
    • Email
Re: Пробивът "Данаил Николаев"
« Reply #175 on: 28.04.2010, 21:30:04 »
Имаше приказка , че новата автогара ще бъде на парцела , където е депо Банишора .Както знаете депото предстои да бъде закрито след 3 години -по проекти и планове.
Аз от теб разбирам. Мисля, че такава станция трябва да е изнесена в източната или северната периферия, за да не се мотаят междуградските автобуси в града, а и да губят време в задръстванията. Също така е важно до гарата да има удобен и бърз транспорт от всяка точка на града (метро). Според мен връзката жп транспорт и автобусен не е приоритетна, много повече пътници пристигат със самолет от чужбина и искат връзка с автобус до крайната точка на пътуването си. По тези критерии най-подходящото място в близките 5-10 години е Дружба.
« Last Edit: 28.04.2010, 22:41:25 by giorev »
Само скоропостижното закриване на Столичен Автотранспорт ЕАД би гарантирало на софиянци ежедневно комфортно и безаварийно пътуване с автобус в градски условия, което априори би увеличило дялът на превозите на обществения транспорт и би повлияло положително на трафика в столицата!

Online difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18070
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Re: Пробивът "Данаил Николаев"
« Reply #176 on: 28.04.2010, 22:19:12 »
Имаше приказка , че новата автогара ще бъде на парцела , където е депо Банишора .Както знаете депото предстои да бъде закрито след 3 години -по проекти и планове.
Според най-актуалните схеми към ОУП, депото си го има!!! А и защо да го махат? Дори тролейбусното отсреща се запазва, а то е по-проблемно- като разположение и големина.

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16500
    • View Profile
    • Email
Re: Пробивът "Данаил Николаев"
« Reply #177 on: 30.04.2010, 01:12:30 »
Много си е добра автогарата - достатъчно пространство, удобен достъп до автобусите. Изтъкнете недостатъците и! Какви Дружби, какви Банишори? Та тя е на по-малко от 10 години, определено най-доброто транспортно здание в България. Стандартната междуградска автогара е надлъжно разтегната, с тесни пешеходни островчета и до автобуса се маха 500-600 метра, като по правило пешеходците преминават по автобусния плац. Тук автобусите са перпендикулярно разположени, достигат се по тротоар с навеси и пейки.
Ситуирана е също добре. След като направят пробива на Ботев до ул.202, пристигащите автобуси от североизточното, северното и северозападното направление ще минават далеч от централната зона. Близо си е до гара, метро, десетки автобусни и трамвайни линии почти до всички райони на града. Метрото ще я свързва и с летището. То по-добре гарата да изнесат нататък, тя е безкрайно по-неудобна, а от стесняване на коловозното развитие ще се освободят сума терени.

Offline giorev

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4121
    • View Profile
    • Email
Re: Пробивът "Данаил Николаев"
« Reply #178 on: 30.04.2010, 15:07:06 »
Много си е добра автогарата - достатъчно пространство, удобен достъп до автобусите. Изтъкнете недостатъците и! Какви Дружби, какви Банишори? Та тя е на по-малко от 10 години, определено най-доброто транспортно здание в България. Стандартната междуградска автогара е надлъжно разтегната, с тесни пешеходни островчета и до автобуса се маха 500-600 метра, като по правило пешеходците преминават по автобусния плац. Тук автобусите са перпендикулярно разположени, достигат се по тротоар с навеси и пейки.
Ситуирана е също добре. След като направят пробива на Ботев до ул.202, пристигащите автобуси от североизточното, северното и северозападното направление ще минават далеч от централната зона. Близо си е до гара, метро, десетки автобусни и трамвайни линии почти до всички райони на града. Метрото ще я свързва и с летището. То по-добре гарата да изнесат нататък, тя е безкрайно по-неудобна, а от стесняване на коловозното развитие ще се освободят сума терени.
Съгласен съм, че сградата и прилежащата и площ е кадърно проектирана, дори съм сигурен, че генерира и солидни печалби от наеми на търговски и офис площи.
Не съм съгласен, че местонахождението и е добро. Споделих вече, че потока влак<->автобус е много по-слаб от самолет<->автобус. Ежедневно целия поток междуградски автобуси преминава през най-натоварените точки в града, практически това е така във всички направления, освен северното, където бул. Рожен в извън пиковите моменти е относително проходим. Юг - Лъвов мост-Руски паметник-Борис ІІІ, запад - Лъвов мост-Сливница, югоизток - Лъвов мост-Ситняково/канала Орлов мост-Цариградско шосе, североизток - Лъвов мост-Ситняково-Подуене или Козлодуй-П-ва б-ска армия. Всички тези невралгични точки, макар и в момента по слабо натоварени от 2008-ма, тепърва ще стават все по-проблемни.
Дори и напълно готов пробив Д.Николаев ще разреши частично проблема по направленията, а докато го изградят трафика ще нараства. Изтъквания от теб пробив под влаковото трасе до ТЕЦ-а не води до никъде, на запад имаш надлез Надежда и според мен преминаването по такъв маршрут е по-бавно от сега съществуващия. Ако тръгнеш в посока изток по 202-ра влизаш в тапата пред гробищата и си в нея до Х.Димитър, там и в момента в делник е претъпкано. Относно преместването на ж.п. гарата, това е проект за около милярд и едва ли някой ще се осмели да го почне в близките 30-40 години.
Повечето пътници смятат автогарата за удобна, тъй като е центрирана и от всеки краен квартал има еднакво не/удобен достъп, но те не си калкулират загубата на време докато автобуса влезе/излезе от града. Загубите за превозвачите са по-големи, така че вярвам скоро инициативата за написаното сега ще дойде от тях.
Само скоропостижното закриване на Столичен Автотранспорт ЕАД би гарантирало на софиянци ежедневно комфортно и безаварийно пътуване с автобус в градски условия, което априори би увеличило дялът на превозите на обществения транспорт и би повлияло положително на трафика в столицата!

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16500
    • View Profile
    • Email
Re: Пробивът "Данаил Николаев"
« Reply #179 on: 30.04.2010, 18:23:21 »
Ако тръгнеш в посока изток по 202-ра влизаш в тапата пред гробищата и си в нея до Х.Димитър, там и в момента в делник е претъпкано.
Нататък е проектирана тангента по 202, Малашевска и Резбарска. След завършване на АМ Люлин и югозападният поток ще влиза от Сливница. Единствено достъпът от АМ Тракия е тегав, нямам представа, какви са мащабите на автогарата/автостанцията, която се проектира на метростанция Цариградско шосе.