Предложението ти за варианта към МС Вардар не е оптимално, тъй като ти предлагаш да се върви по хипотенузата, а проектът е по катета. И в двата случая минават през Гевгелийски, само че в единия случай почти по цялото протежение има изградени улици и тротоари (ул. Иван Карасулски), а в твоя вариант трябва тепърва да се гради пътека. Заради изискванията за проходимост на инвалиди едни стълби биха създали допълнителен проблем, както и при зимни заледявания. Всъщност гевгелийци вместо анархистично отричане на проекта могат да изкрънкат за квартала си осветление, пък и подходът им към МС значително може и трябва да се подобри - настилка, осветление, видеонаблюдение.
Във варианта в посока МС Западен парк - от южната страна се строи нещо, от другата страна пък трябва да се пресича районът на бензиностанция OMV. Не мисля, че нормите за безопасност разрешават проектиране на пешеходни алеи през бензиностанции, изградени на частни парцели.