Author Topic: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)  (Read 743934 times)

Offline giorev

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4121
    • View Profile
    • Email
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #960 on: 06.07.2010, 16:09:37 »
Пропуснах, че табелата на А88 долу в дясно беше с червен фон, ако това може да ви ориентира.
Само скоропостижното закриване на Столичен Автотранспорт ЕАД би гарантирало на софиянци ежедневно комфортно и безаварийно пътуване с автобус в градски условия, което априори би увеличило дялът на превозите на обществения транспорт и би повлияло положително на трафика в столицата!

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 18564
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #961 on: 06.07.2010, 16:23:47 »
Пропуснах, че табелата на А88 долу в дясно беше с червен фон, ако това може да ви ориентира.
Пуууу, дано в Дупница да не си я вземат за спомен. :P

За съжаление според мен всички О345Г, в които съм се возил и не са минавали ремонт са си за ремонт - 3589, 3281, 3293, 3277. На тези съм оглеждал салоните - намира се пропукване на дюшеме, седалки, плоскости в ужасно състояние. За шаситата не знам, но те в Дупница толкова ги и правят.
Близо 3000 мои снимки от 2007 г. до днес.
https://www.flickr.com/photos/147931689@N02/

Offline Knoxville

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6338
    • View Profile
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #962 on: 06.07.2010, 17:24:26 »
2164 също е правил опити да си боядисва джантите.

Online GAULOISES

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1131
  • КАРАТ-С
    • ICQ Messenger - 496092550
    • View Profile
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #963 on: 07.07.2010, 11:05:24 »
Предполагам че е 3297.
Този днес е по наряд 88/3 в графата ОР Дупница 3277, значи трябва да е той на снимката.

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 13437
    • View Profile
    • Email
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #964 on: 09.07.2010, 21:45:16 »
Днес пътувах с 3593, който се върна наскоро от ОР. Като цяло ми хареса как са го направили, още мирише на прясна боя вътре-добре вози, тих е най-отзад. Имаше и някои неща, които не ми харесаха-например плоскостите под прозорците са сменени с някакви по-грозни от оригиналните, на тавана освен лампата срещу 2-ра врата има лампи със сменени капаци и в ремаркето, по таван има сменени лайсни и плоскости, които също са различни от оригиналните. Също така най-задните седалки, като седнах щях да падна-просто и 3-те седалки тръгнаха заедно да се обръщат напред, след мен един човек седна и той щеше да падне без малко :) И въпреки че е прясно ремонтирано и боядисано, най-отзад вече са го надраскали. Иначе вътре всички калорифери си ги има, и като цяло въпреки някои неща изглежда доста свежо и приятно. Само се чудя защо на повечето ремонтирани им правят един капак под прозореца на шофьора долу, чудя се какво ли има вътре, защото при неремонтираните оригинално това нещо го няма.

За сега от ремонтираните О 345 Г любими са ми 3581 и 3591.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline giorev

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4121
    • View Profile
    • Email
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #965 on: 09.07.2010, 21:50:14 »
Днес пътувах с 3593, който се върна наскоро от ОР. Като цяло ми хареса как са го направили, още мирише на прясна боя вътре-добре вози, тих е най-отзад. Имаше и някои неща, които не ми харесаха-например плоскостите под прозорците са сменени с някакви по-грозни от оригиналните, на тавана освен лампата срещу 2-ра врата има лампи със сменени капаци и в ремаркето, по таван има сменени лайсни и плоскости, които също са различни от оригиналните. Също така най-задните седалки, като седнах щях да падна-просто и 3-те седалки тръгнаха заедно да се обръщат напред, след мен един човек седна и той щеше да падне без малко :) И въпреки че е прясно ремонтирано и боядисано, най-отзад вече са го надраскали. Иначе вътре всички калорифери си ги има, и като цяло въпреки някои неща изглежда доста свежо и приятно. Само се чудя защо на повечето ремонтирани им правят един капак под прозореца на шофьора долу, чудя се какво ли има вътре, защото при неремонтираните оригинално това нещо го няма.
За сега от ремонтираните О 345 Г любими са ми 3581 и 3591.
Ако може да обобщя, ОР в АРЗ Дупница не струва.
Само скоропостижното закриване на Столичен Автотранспорт ЕАД би гарантирало на софиянци ежедневно комфортно и безаварийно пътуване с автобус в градски условия, което априори би увеличило дялът на превозите на обществения транспорт и би повлияло положително на трафика в столицата!

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 13437
    • View Profile
    • Email
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #966 on: 09.07.2010, 21:57:05 »
Според мен с повече пари може да се възстанови автобуса в оригинал след ремонт, ако се бяха купили същите лайсни, плоскости, балатум за пода, седалки, оригинални части-все от някъде ще могат да се намерят.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline giorev

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4121
    • View Profile
    • Email
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #967 on: 09.07.2010, 22:28:39 »
Когато седалките са като люлки не е виновна немотията, те просто толкова си могат!
Само скоропостижното закриване на Столичен Автотранспорт ЕАД би гарантирало на софиянци ежедневно комфортно и безаварийно пътуване с автобус в градски условия, което априори би увеличило дялът на превозите на обществения транспорт и би повлияло положително на трафика в столицата!

Offline sadesign

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 237
    • View Profile
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #968 on: 10.07.2010, 08:33:36 »
Само се чудя защо на повечето ремонтирани им правят един капак под прозореца на шофьора долу, чудя се какво ли има вътре, защото при неремонтираните оригинално това нещо го няма.

Челни вентилатори, които иначе се свалят значително по-трудно.

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 18564
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #969 on: 14.07.2010, 17:38:08 »
Когато седалките са като люлки не е виновна немотията, те просто толкова си могат!

Или толкова желаят. В държавно предприятие, в което работниците сигурно получават по 300 лв. чисти пари на месец какво очаквате, да си дават зор и старание ли?

Странно ми е тогава къде отиват парите, които се дават за ремонти или по-точно кой ги прибира - държавата ли?
Близо 3000 мои снимки от 2007 г. до днес.
https://www.flickr.com/photos/147931689@N02/

Online Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11160
    • ICQ Messenger - 154903152
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #970 on: 14.07.2010, 18:01:58 »
Ама ти си мислиш, че АРЗ Дупница е държавно ли ?  :D :D :D
НЕ на хейтърството!

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 18564
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #971 on: 14.07.2010, 18:16:33 »
Да, определено мислех. До 2002 г. беше изцяло такова, сега сигурно има процент държавно участие и процент на други акционери.

https://public.brra.bg/CheckUps/Verifications/ActiveCondition.ra?guid=998b6ae7b23d4c3c8b05c7724027d538

Нямам време, за да проверя кой колко процента държи.

ЕИК му е 109001528.

Ако някой може да борави по-добре с търговския регистър, нека да каже кой колко процента държи, че на мен хич не ми е по специалността да разглеждам данните от търговския регистър.

ХАХА. Вижте как е изглеждал Мерцедес О305 преди да го погнат в Дупница :P И познайте кой номер е (ако е софийски).
http://www.ruenholding.com/bg/autoremont_bg.html
« Last Edit: 14.07.2010, 18:23:14 by emo »
Близо 3000 мои снимки от 2007 г. до днес.
https://www.flickr.com/photos/147931689@N02/

Offline giorev

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4121
    • View Profile
    • Email
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #972 on: 14.07.2010, 21:38:44 »
Акционери в Авторемонт АД - Дупница са:
1. ФС Холдинг АД
2. Гарант 2006 ООД
Първото вероятно държи мажоритарния дял, защото Изп. директор е излъчен от тях. Копието на списъка с акционерите е нечетливо. Имало е и трети акционер - Руен Холдинг АД, но той вече е извън борда. Ако проверя и тези три фирми ще знам цялата история, но това няма да оправи седалките на 3593 и не виждам смисъл...
Само скоропостижното закриване на Столичен Автотранспорт ЕАД би гарантирало на софиянци ежедневно комфортно и безаварийно пътуване с автобус в градски условия, което априори би увеличило дялът на превозите на обществения транспорт и би повлияло положително на трафика в столицата!

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 12492
    • View Profile
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #973 on: 16.07.2010, 00:13:39 »
Между другото, забелязах, че са монтирали нови аварийни чукчета при шофьорите, жълто-черни на цвят. В 3583 пък на предното стъкло посредата беше залепен стикер, на който пишеше: Вас ви обслужва М.А. Сюлейман. ;)
Който върви след стадото, той гази в лайната му.

call.sofia.bg - сигнализирайте за всякакви нередности Столична Община

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 13437
    • View Profile
    • Email
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #974 on: 16.07.2010, 00:16:13 »
Това нещо с Вас ви обслужва го видях и в един Мерцедес О 305 Г ама забравих в кой точно(май беше един от метановите) и в едно Конекто. Възможно е да го има и в други автобуси, но не съм се заглеждал.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Online Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11160
    • ICQ Messenger - 154903152
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #975 on: 16.07.2010, 00:31:32 »
навсякъде трябва да има, чукчета също
НЕ на хейтърството!

Offline etnies

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7103
  • Нощен Експрес
    • View Profile
    • Email
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #976 on: 16.07.2010, 01:33:48 »
На чукчетата и аз се зачудих - оня ден в едно Конекто 18хх видях, но заключих, че просто никога не са ги махали в конкретния автобус.

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 18564
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #977 on: 16.07.2010, 12:59:27 »
Чукчетата са по нареждане на ДАИ.
Близо 3000 мои снимки от 2007 г. до днес.
https://www.flickr.com/photos/147931689@N02/

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 18564
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #978 on: 19.07.2010, 13:01:18 »
Забравих да ви кажа, че 3277 си е в София - по наряд днес е Оперативен резерв, а вчера и в събота е бил резерва без водач.
какво ли са му правили в Дупница?

Quote from: giorev link=topic=67.msg182536#msg182536
Ако проверя и тези три фирми ще знам цялата история, но това няма да оправи седалките на 3593 и не виждам смисъл...

Хаха. Това ми харесва. И аз разгледах фирмите акционери и разбрах, че заводът не е държавна собственост. И аз нямам никакви акции дори :P Защото при втория търг на масовата приватизация мислех да си закупя няколко с боновата ми книжка, но се отказах.
« Last Edit: 20.07.2010, 13:40:28 by difian »
Близо 3000 мои снимки от 2007 г. до днес.
https://www.flickr.com/photos/147931689@N02/

Offline martin4o

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2185
    • View Profile
    • Email
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #979 on: 21.07.2010, 10:18:05 »
9022 вече с новата боя на линия.