Author Topic: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)  (Read 742147 times)

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 12492
    • View Profile
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #480 on: 30.05.2008, 02:50:31 »
Quote from: Repcho
Радостна новина-в Дружба се маха плексигласа и се заменя с оригинални стъкла. Утре е ред на 3287 и 3291 да се сдобият с "екстрата"
Явно сигналът ми от преди 4 год. има резултат и след тогавашния отговор, че се чака доставка, май тя е дошла  
Кайзер Кар беше писал преди време за това как 3277 вече няма и един плексиглас.

А 3598 на ОР ли е?
Който върви след стадото, той гази в лайната му.

call.sofia.bg - сигнализирайте за всякакви нередности Столична Община

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11160
    • ICQ Messenger - 154903152
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #481 on: 30.05.2008, 16:17:42 »
Quote from: ozzy
А 3598 на ОР ли е?
да
НЕ на хейтърството!

Offline borosport

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3817
  • Hate users!!!
    • ICQ Messenger - 304771719
    • View Profile
    • Email
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #482 on: 31.05.2008, 15:57:41 »
Quote from: difian
За мен нещата пак нещо не се връзват.В работата ми работим точно със стъкла.Нашите са за строителството, но пак са с дебелина 4.4.1, триплексови.И едно парче 80х80 например е около 50 лева в бял цвят.Ние работим точно с БГ автостъкла, които по мой наблюдения са и доставчиците на дружествата в София.Преди няколко години взимах от Бриколаж едно парче плексглас, 8мм, беше непрозрачно бяло(следователно възможно от най-скъпите), размерът не си спомням, може би 2000х1000 и ми взеха сто и няколко лева.Така че това с цените малко ме съмнява.и да има разлики, според мен не са толкова фрапантни, че да работят с плексиглас.

 И все пак говорим за автостъкло, не за стъкло за джам. Те нали отговарят на други спецификации и са доста по-скъпи.
Най-дългите градски автобусни линии са:
- А111 - 50320 м двупосочно
- А83 - 37000 м двупосочно
- А11 - 32005 м двупосочно
Най-дългите крайградски автобусни линии са:
- А28 - 64540 м двупосочно
- А70 - 56645 м двупосочно
- А3 - 55870 м двупосочно
Тройната коалиция от А до Я

Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 15984
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #483 on: 31.05.2008, 16:29:47 »
Quote from: borosport
И все пак говорим за автостъкло, не за стъкло за джам. Те нали отговарят на други спецификации и са доста по-скъпи.
Нали ти казвам колко излиза едно прозрачно триплексово стъкло със стандартен размер общо взето.а тук се котираше цена от 300 за бройка стъкло.За извити форми, за които се прави калъп и т.н. може. но по врати и отстнаи определено не се искат такива.

Offline etnies

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7103
  • Нощен Експрес
    • View Profile
    • Email
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #484 on: 05.06.2008, 00:36:53 »
Quote from: difian
За мен нещата пак нещо не се връзват.В работата ми работим точно със стъкла.Нашите са за строителството, но пак са с дебелина 4.4.1, триплексови.И едно парче 80х80 например е около 50 лева в бял цвят.Ние работим точно с БГ автостъкла, които по мой наблюдения са и доставчиците на дружествата в София.Преди няколко години взимах от Бриколаж едно парче плексглас, 8мм, беше непрозрачно бяло(следователно възможно от най-скъпите), размерът не си спомням, може би 2000х1000 и ми взеха сто и няколко лева.Така че това с цените малко ме съмнява.и да има разлики, според мен не са толкова фрапантни, че да работят с плексиглас.

Да де, ама те слагат 3 или 4мм плексиглас, който е около 25-35 лв/кв.м, докато триплекса е поне 8-10 пъти по-скъп. Не забравяй, че стъкла за автобуси не прави всеки, а и тези 80х80 са стандартни квадрати, при това масови.

Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 15984
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #485 on: 05.06.2008, 01:06:34 »
Quote from: etnies
Да де, ама те слагат 3 или 4мм плексиглас, който е около 25-35 лв/кв.м, докато триплекса е поне 8-10 пъти по-скъп. Не забравяй, че стъкла за автобуси не прави всеки, а и тези 80х80 са стандартни квадрати, при това масови.
За цените на плексигласа ще си запазя особеното мнение- лично аз говоря по спомен и трябва да се мине през Бриколаж или Практикер за проверка.Казвам ти цени на БГ Автостъкла, с които работим.Поне техни са стъклата на 939, туристическата Сетра полу-кабриолет...Не съм виждал сега новосменените стъкла какво лого на производител имат(ако имат).Този размер 80х80 ти го давам произволен.При нас всяка поръчка е с различна височина(височината обикновенно поне за поръчката е еднаква за всички), а като дължини и по двайсет различни е имало, единични или по няколко бройки( не винаги колонките на парапета може да са през равни растояния, различно по глемина тераси...).Така че не е масово, просто е една от последните поръчки ми беше такава и ми е пресен споменът за цена на бройка с този размер.Най-добре ще е да звънна на колежката в БГГ и да я питам дали ще може да ми каже нещо повече за автобусните стъкла.Не знам дали тя не е само за строителството и дали няма да ми се заобяснява с търговски тайни, но ще пробвам.

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11160
    • ICQ Messenger - 154903152
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #486 on: 20.06.2008, 20:06:15 »
Най 'плексигласовия' автобус - 3297 вече е със стъкла- ХВАЛА
НЕ на хейтърството!

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11160
    • ICQ Messenger - 154903152
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #487 on: 16.07.2008, 20:00:21 »
Утре 3585 пътува за Дупница, за същото като 3296 преди време
НЕ на хейтърството!

Offline Svetoslav

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1149
    • View Profile
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #488 on: 16.07.2008, 23:34:29 »
3296 пък защо е ходил в Дупница? И той ли е претърпявал тежка катастрофа или просто си е амортизиран? Предварително се извинявам, ако отговора на въпроса ми вече е даван просто не го открих :rolleyes:

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11160
    • ICQ Messenger - 154903152
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #489 on: 03.08.2008, 01:04:48 »
Няма да ви лъжа, положението с 3598 е предаварийно. За толкова време висене в Дупница е останал почти на скелет - седалките ги няма, тръбната арматура също, меха и той, обшивката е свалена  и по него не кипи кой знае каква работа. Опасявам се от най-лошото, но да видим :) Надеждата умира последна
НЕ на хейтърството!

Offline vasko456

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3934
    • View Profile
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #490 on: 03.08.2008, 01:40:56 »
ние като ходихме да прибираме 2616 от дупница, 2615 беше в същия вид (3598)а сега си е вече на линия. Не се притеснявай :D

Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 15984
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #491 on: 03.08.2008, 11:08:15 »
ние като ходихме да прибираме 2616 от дупница, 2615 беше в същия вид (3598)а сега си е вече на линия. Не се притеснявай :D
Въпросът е, че до момента не сме виждали импровизации върху 0345 Г.Всички се молим денонощно за автобуса, и дано света Богородичка му помогне да се върне жив, здрав и неопетнен...

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11160
    • ICQ Messenger - 154903152
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #492 on: 04.08.2008, 13:18:53 »
3585 и 3698 са вече в София
НЕ на хейтърството!

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 18562
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #493 on: 06.08.2008, 13:08:57 »
Ако зелени мерцедеси минават Основен ремонт, то значи те изобщо не са толкова издържливи, колкото си мислех. Дано поне да изчистят седалките из основи.

А по тази логика, то и Мановете са за ремонт.
Близо 3000 мои снимки от 2007 г. до днес.
https://www.flickr.com/photos/147931689@N02/

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11160
    • ICQ Messenger - 154903152
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #494 on: 06.08.2008, 13:14:27 »
Ако зелени мерцедеси минават Основен ремонт, то значи те изобщо не са толкова издържливи, колкото си мислех. Дано поне да изчистят седалките из основи.

А по тази логика, то и Мановете са за ремонт.
На ОР е само 3598, нещо като експериментален е. Иначе за ДУпница заминава и 3589 пак за същите заварки като на 3296 и 3585. Преди на 3597 тази операция са я правили в гаража.
НЕ на хейтърството!

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 18562
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #495 on: 06.08.2008, 13:19:45 »
Не може ли в гаража да ги правят тези неща? Защо трябва да се излизават пари на Дупница?

По отношение на основния ремонт - най-важното е шасито. Дано там няма повреди, защото все пак тези автобуси се шпълнят страшно много.
Близо 3000 мои снимки от 2007 г. до днес.
https://www.flickr.com/photos/147931689@N02/

Offline vesko76

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4449
  • Van Hool & Citaro G - fan
    • View Profile
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #496 on: 06.08.2008, 13:24:17 »
Само да вметна, че МАН-овете са на по 600 000км, докато зелените на 800 000 (по груби сметки), така че МАН-овете имат още време преди ОР.

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 18562
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #497 on: 06.08.2008, 13:29:16 »
Само да вметна, че МАН-овете са на по 600 000км, докато зелените на 800 000 (по груби сметки), така че МАН-овете имат още време преди ОР.

Ами според мен са по-некачествени - визирам ужасното скърцане, което се чува откъм царския болт. Нещо, което го няма при зелените.
Близо 3000 мои снимки от 2007 г. до днес.
https://www.flickr.com/photos/147931689@N02/

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11160
    • ICQ Messenger - 154903152
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #498 on: 06.08.2008, 13:38:58 »
Откакто са в БГ зелените са най-експлоатираните автобуси от целия гараж. Няма по-големи работяги от тях
НЕ на хейтърството!

Offline vesko76

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4449
  • Van Hool & Citaro G - fan
    • View Profile
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #499 on: 06.08.2008, 13:42:09 »
Ми и най-здравият рейс да го оставиш без поддръжка, и той ще се скапе.............