Според мен трябва по-приоритетно да се мисли за ремонт на съществуващите трамвайни трасета и депата, изграждане на нови трасета и чак след това за нов подвижен състав. Ако ни предлагат запазени трамваи втора ръка на разумна цена, не виждам проблем да ги вземем и да ги експлоатираме 5-10 години, докато приведем всички трасета и депата в нормално състояние, и тогава да пазаруваме нов подвижен състав. Защото аз не виждам логика да купим нови трамваи и да се чудим къде да ги пуснем да се движат или да ги потрошим, защото трасетата са в отвратително състояние. В момента това се случва с новите Песи - поради липса на читаво трасе по Цар Борис, возят въздуха по тм 18 или висят в депото. А краставиците, Инеконите и ЧКД се съсипват по отвратителни трасета, някои от които дори не влизат в плановете за ремонт в близките години... Краставиците бяха страхотни трамваи, но лошите трасета им разказват играта.
Същата логика е и за новите автобуси на Автото - за чий купуваш нови автобуси, без да направиш основен ремонт на улиците, по които ще се движат новите автобуси? Колко струва да се оправят ул. Димитър Пешев при гараж Дружба и ул. Резбарска към Малашевци и толкова ли е по-изгодно да си разбиваш всеки ден там новите автобуси, вместо да осигуриш читави улици и нормални условия за поддръжка? В една Румъния, Букурещ, подвижният им състав нощува на закрито...