Оооо, аз им написах тези неща (МОСВ (Нено Димов) +ОПОС (директор) +МТИТС (Росен Желязков). Че трябва да вземат мерки поради обстоятелствата, че всички си пожелаха по много от експрерименталното. Казах им, че или трябва да сложат критерии измислени от специалисти на МТИТС относно колко (броя), кои (градове) и за какво (кои линии) да ползват електробуси, или да направят фонд към някоя институция, където за всяка бройка да се отделят средства текущо за батерии или просто да ги заложат в полза на организация, която да им ги вземе, ако не могат да ги поддържат в движение след края на гаранцията и да ги даде тая организация на някой който може. Все куци предложения, ако наистина няма обективни критерии.
Написах им, че нещата както са към момента, ще създадат в бъдеще работа на ОЛАФ.
Никой няма да търпи издумкани милиони за музейни експонати с десетки бройки.
Не вярвам да вземат мерки, но са предупредени за рисковете. И ако приемем, че еколозите не вдяват от танспорт, то онези, които вдяват могат да дадат акъл. Т.е. останат ли си нещата както са сега, е ясно, че просто на някой му се "усвоява"!
Щото Бургас е добре, София - айде бива, Плевен също е доказал само хубави неща, ама туй Шумен, Варна, Враца, Хасково хич не са отличници в спорта на смислените дейности.