Author Topic: Изграждане/ремонт на тролейбусна ККМ  (Read 250224 times)

Offline snaker

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1099
    • View Profile
    • DIEL TOURS
Къде се очаква да бъде изградено ново обръщало? Някъде четох, че ще се търси ново място за колело, тъй като разширението на булеварда засяга сегашното.

Offline Dimitar155

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 783
    • View Profile
    • Email
Къде се очаква да бъде изградено ново обръщало? Някъде четох, че ще се търси ново място за колело, тъй като разширението на булеварда засяга сегашното.
Според плана от преди 1-2 години не би трябвало да се мести обръщалото. Вероятно ще бъде разширено в зелените площи зад него.

Offline davidcho10

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1355
  • 2914 (1987-2021) ♥
    • View Profile
На ограденото място вече има блок, а не зелени площи, да се оправят.
Никога няма да се измисли по - добро превозно средство от Ikarus 280.92T Ganz. Място за спор няма!

Offline Sofia

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4572
  • R.I.P. 1511 (1985-2015)
    • View Profile
Вероятно булевардът ще изяде малко от обръщалото.

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15464
  • Невъзможното иска само малко повече време
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Ако все още не са започнали да застрояват празното каре срещу „Лидъл“ може да се отчужди и да се ползва за ново обръщало.

Sofiatransport транспортна база данни

Най-подробната база данни и галерия за возилата от градския транспорт в София!

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 13996
    • View Profile
Обръщалото по принцип е частно, не ми е известно да е откупено от общината.

Offline viktorlc

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7049
  • www.bgtransport.org
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Сдружение "Градски транспорт и инфраструктура"
    • Email
Пътят в самото обръщало не е частен. Столичен електротранспорт има нотариален акт за собственост. Това, че някой си е извършил шашма с реституция там, не означава, че е в правото си.
« Last Edit: 29.07.2020, 12:39:37 by viktorlc »
храна за мозък - http://www.banitza.net/

Offline fafan

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7004
    • View Profile
    • Email
На ограденото място вече има блок, а не зелени площи, да се оправят.

Блок, който седи на калкан. Въпрос на време е и следващия блок пред него да стъпи съвсем върху обръщалото и то съвсем да изчезне.

Online wiNt

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1625
  • 9060
    • View Profile
Блок, който седи на калкан. Въпрос на време е и следващия блок пред него да стъпи съвсем върху обръщалото и то съвсем да изчезне.
Според кадастъра поне, имотът пред него е съвсем малък, не знам даже какъв блок може да се построи там. Не стъпва на обръщача, но и обръщача няма къде да мръдне по-навътре.

Offline elbi

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 975
    • View Profile
    • Email
Къде се очаква да бъде изградено ново обръщало? Някъде четох, че ще се търси ново място за колело, тъй като разширението на булеварда засяга сегашното.
Никъде няма да се мести обръщалото, остава на същото място само се скъсява от булеварда.

Offline Zerox

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 243
    • View Profile
    • Email
Къде се очаква да бъде изградено ново обръщало? Някъде четох, че ще се търси ново място за колело, тъй като разширението на булеварда засяга сегашното.
Никъде няма да се мести обръщалото, остава на същото място само се скъсява от булеварда.
В такъв случай ще трябва 204 да се махне от това обръщало ми се струва. То ще стане съвсем малко и 3 редовни линии и 3 не толкова редовни ще се озорят да обръщат там.

Offline davidcho10

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1355
  • 2914 (1987-2021) ♥
    • View Profile
Или ще е добре да се помисли за направата на трети ред като се намали зелената площ покрай която обръщат автобусите.
Никога няма да се измисли по - добро превозно средство от Ikarus 280.92T Ganz. Място за спор няма!

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16500
    • View Profile
    • Email
А74 го оставят до Манастирски ливади, А204 - до НИМ като взема пробега на А304. Или пък по сегашния маршрут с почивка само в Дружба.

Offline viktorlc

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7049
  • www.bgtransport.org
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Сдружение "Градски транспорт и инфраструктура"
    • Email
204 сега си е добре. По-добре 76 да го пратят да върти нагоре по бул. България - примерно на кръстовището на Българска легия.
« Last Edit: 03.08.2020, 23:49:38 by viktorlc »
храна за мозък - http://www.banitza.net/

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15464
  • Невъзможното иска само малко повече време
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
204 без „Ген. Стефан Тошев“ не, в никакъв случай и нямаше никаква работа до „Гоце Делчев“, но от прикачените файлове може да се види ясно каква е била идеята(за „приоритизиране“ на обществения транспорт пред този с лични автомобили).

Sofiatransport транспортна база данни

Най-подробната база данни и галерия за возилата от градския транспорт в София!

Offline GANZ

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1233
    • View Profile
Изградена е наново тролейбусната контактна мрежа по бул. Асен Йорданов, в участъка от бул. проф. Цветан Лазаров до спортен комплекс "ЦСКА". През следващата седмица ще започне и изграждането на трамвайната.

Offline viktorlc

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7049
  • www.bgtransport.org
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Сдружение "Градски транспорт и инфраструктура"
    • Email
И отново стъпка назад - стрелките са български. Преди ремонта бяха бързи - от чешки тип.
храна за мозък - http://www.banitza.net/

Offline snaker

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1099
    • View Profile
    • DIEL TOURS
Е защо не са оставени предишните стрелки??? :help: :help: :help:

Offline GANZ

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1233
    • View Profile
И отново стъпка назад - стрелките са български. Преди ремонта бяха бързи - от чешки тип.
От най-бързите са били, да знаеш. ;) И не са съвсем чешки, даже никак.

Offline viktorlc

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7049
  • www.bgtransport.org
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Сдружение "Градски транспорт и инфраструктура"
    • Email
Когато аз съм пътувал по тб4 към Дружба и обратно и съм виждал как работят тези стрелки, ти си още ходил прав под масата в Царево.
Относно тези стрелки - нарочно написах "от чешки тип", но очевидно четящите по диагонал са предимно писатели.
Стрелките са с купувани по отделно от Чехия основни компоненти. Останалите компоненти, сглобяването и монтажа са изцяло софийска превъзходна, без да се спазват никакви правила.
храна за мозък - http://www.banitza.net/