Author Topic: Higer KLQ6125GEV3 (5001-5015, 5031-5064)  (Read 98348 times)

Offline Sixkiller

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3183
    • View Profile
Re: Higer KLQ6125GEV3 (5001-5015, 5031-5064)
« Reply #220 on: 26.01.2022, 15:45:46 »
И какво излиза накрая, пак се озовахме в доброто старо време, само че с нископодов китайски Икарус - студено през зимата, топло през лятото (икономия). Ама 20 литра нафтичка вече ги няма поне да оправдаят мръзненето цяла смяна на човека. Развитие в застой по български.

Този път подкрепям изцяло позицията на групировката СС - тези превозни средства са безобразно скъпи и тотално непригодни за нашите географски ширини. В това ще се наложи да се убеждаваме тепърва напред във времето.
В България си е най-хубаво и супер и всичко ни е страхотно. Единственото по-хубаво е България едно време, ама и сега си е най! ;)

Парно в салона само с печат в пътния лист.

Offline Dani_98

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 292
    • View Profile
Re: Higer KLQ6125GEV3 (5001-5015, 5031-5064)
« Reply #221 on: 26.01.2022, 17:13:04 »
Другият вариант е да разменят 60 с 404 и да променят маршрута на 404 крайната му спирка да е на Мария Луиза, където зарежда 74 и вместо да върти на АП Дружба да върти на депо Искър

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8983
    • View Profile
Re: Higer KLQ6125GEV3 (5001-5015, 5031-5064)
« Reply #222 on: 26.01.2022, 17:37:00 »
404 е значително по-дълга и натоварена линия и не е подходяща за електробуси. Ако стига до депо Искър и ползва зарядната станция на Мария Луиза курсът ще стане почти час в посока. :rolleyes:

Offline Dani_98

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 292
    • View Profile
Re: Higer KLQ6125GEV3 (5001-5015, 5031-5064)
« Reply #223 on: 26.01.2022, 17:43:18 »
Само предполагах. Пък и е крайно време шефЪТ на Надежда да сигнализира в Столична община, че за момента 60 не може да се обслужва с електробуси.
« Last Edit: 26.01.2022, 23:02:01 by difian »

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15464
  • Невъзможното иска само малко повече време
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: Higer KLQ6125GEV3 (5001-5015, 5031-5064)
« Reply #224 on: 26.01.2022, 17:53:42 »
404 е много бавна линия с много сложен маршрут с безкрайно много завои и чакане на светофари, спирки и пешеходни пътеки. Крайно неподходяща е за електрически автобуси.

Sofiatransport транспортна база данни

Най-подробната база данни и галерия за возилата от градския транспорт в София!

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 13996
    • View Profile
Re: Higer KLQ6125GEV3 (5001-5015, 5031-5064)
« Reply #225 on: 26.01.2022, 17:58:44 »
384 e много подходяща, също 75, 113, 65, 77.

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15464
  • Невъзможното иска само малко повече време
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: Higer KLQ6125GEV3 (5001-5015, 5031-5064)
« Reply #226 on: 26.01.2022, 18:06:54 »
75, 113 и 384 са преди всичко подходящи за закриване. А за 65 специално съм си го помислял вече.

Sofiatransport транспортна база данни

Най-подробната база данни и галерия за возилата от градския транспорт в София!

Offline RADOCVET

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 11379
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Re: Higer KLQ6125GEV3 (5001-5015, 5031-5064)
« Reply #227 on: 26.01.2022, 18:11:08 »
Аз пък мисля че точно 404, както и 72 и 604 са подходящи за ултракондензаторните електрички
Може да нема ред, ама требе да се спазва!

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8983
    • View Profile
Re: Higer KLQ6125GEV3 (5001-5015, 5031-5064)
« Reply #228 on: 26.01.2022, 18:13:16 »
77 не е особено подходяща заради ужасните калдъръми по маршрута - ще разбият електробусите бързо. 72 и 604 висят в блокадите между НДК и Орлов мост и в пик може зарядът да не стигне. :rolleyes:

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 13996
    • View Profile
Re: Higer KLQ6125GEV3 (5001-5015, 5031-5064)
« Reply #229 on: 26.01.2022, 18:26:56 »
77 не е особено подходяща заради ужасните калдъръми по маршрута - ще разбият електробусите бързо. 72 и 604 висят в блокадите между НДК и Орлов мост и в пик може зарядът да не стигне. :rolleyes:
Тъкмо там може да се направи по една зарядна станция при кръстовището с Графа, така и така ще чакат в задръстване, могат да се заредят за 10-15 минути :D

Offline Dani_98

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 292
    • View Profile
Re: Higer KLQ6125GEV3 (5001-5015, 5031-5064)
« Reply #230 on: 26.01.2022, 18:30:23 »
При необходимост има ли вариант автотранспорта да пуска резерви на електричките

Offline Dani_98

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 292
    • View Profile
Re: Higer KLQ6125GEV3 (5001-5015, 5031-5064)
« Reply #231 on: 26.01.2022, 19:04:34 »
На какъв принцип и по какъв начин се решава кои линии да се обслужват с електробуси?

Offline fafan

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7004
    • View Profile
    • Email
Re: Higer KLQ6125GEV3 (5001-5015, 5031-5064)
« Reply #232 on: 26.01.2022, 21:29:41 »
На какъв принцип и по какъв начин се решава кои линии да се обслужват с електробуси?

На базата на решение на Столичния общински съвет с което дадена линия се прехвърля от СА на СЕ, като преди това се обсъжда коя линия да се даде на Електротранспорта на постоянната комисия.

Offline Dani_98

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 292
    • View Profile
Re: Higer KLQ6125GEV3 (5001-5015, 5031-5064)
« Reply #233 on: 26.01.2022, 21:41:30 »
Така като гледам не е имало проучване на линиите и маршрутите

Offline Stoi4o

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 932
    • View Profile
    • Email
Re: Higer KLQ6125GEV3 (5001-5015, 5031-5064)
« Reply #234 on: 26.01.2022, 21:52:21 »
И тук положението е трагикомично... :help:

Offline fafan

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7004
    • View Profile
    • Email
Re: Higer KLQ6125GEV3 (5001-5015, 5031-5064)
« Reply #235 on: 26.01.2022, 21:57:32 »
Така като гледам не е имало проучване на линиите и маршрутите

Имало е, имало е доклад с разчети, пробег и сметки за капацитета на електробусите, но някой на заседанията на комисията и после при гласуването на предложението на заседанието на СОС е спал или е бил много зает да се дърля с колегите си за измишльотини, вместо да внесе конкретно предложение така че линията да се обслужва адекватно. Сега използва гребенът на вълната и си прави малко безплатна реклама на гърба на зъзнещите вътре пътници.

Offline Dani_98

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 292
    • View Profile
Re: Higer KLQ6125GEV3 (5001-5015, 5031-5064)
« Reply #236 on: 27.01.2022, 09:54:35 »
Пътниците поне пътуват 15-20 минути, а шофьорите стоят по няколко часа

Offline fafan

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7004
    • View Profile
    • Email
Re: Higer KLQ6125GEV3 (5001-5015, 5031-5064)
« Reply #237 on: 27.01.2022, 11:07:49 »
Пътниците поне пътуват 15-20 минути, а шофьорите стоят по няколко часа

Трябва да се уреди за шофьорите отоплено помещение на крайната спирка с течаща вода и тоалетна. Това по принцип, не само като темепературите са отрицателни. На възлова спирка като Централна гара още повече.

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8983
    • View Profile
Re: Higer KLQ6125GEV3 (5001-5015, 5031-5064)
« Reply #238 on: 27.01.2022, 11:44:55 »
За Е60 и бъдещия Е73 би трябвало да може да се изгради зарядна станция на последната спирка с вземане на мощност от МС Горна Баня, за първия евентуално и междинна такава до депо Красна поляна. В новата част на Овча Купел Е60 не е особено нужен и ако няма възможност за зарядна станция на последната спирка може в краен случай да се скъси до МС Мизия. :rolleyes:

Offline blagun

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16500
    • View Profile
    • Email
Re: Higer KLQ6125GEV3 (5001-5015, 5031-5064)
« Reply #239 on: 27.01.2022, 12:56:30 »
Стига с тези глупости с междинни станции! Почти няма маршрут на ГТ, който да не може да се изкара в едната посока без дозареждане. Има някой, който не си е написал домашното по логистика.
Междинното дозареждане на Е84/184 беше заради блокирания достъп до зарядната станция на Гурко.

Разбира се, народът се разглези. Само допреди десетина години над 80% от возилата бяха неотоплени или слабо отоплени.