Author Topic: Китайският влак- до Европа  (Read 295 times)

Offline я л т а

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4556
  • МНОГОЗНАЙСТВОТО НЕ УЧИ НА УМ. Хераклит
    • View Profile
    • http://www.wix.com/tcvetanov/wood-carving#!__portfolio
"Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща"!
-----------------------------------------------------
"На 18 нашите убеждения са хълмовете, на които се изкачваме и от които гледаме. На 45 те са пещерите в които се крием". /Фр. Ск. Фицджералд/

Offline KRAKOMOBILA

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 5301
    • View Profile
Re: Китайският влак- до Европа
« Reply #1 on: 10.11.2019, 22:20:24 »
Влака се обслужи от БДЖ ТП. До Пловдив разпределителна стигна целият - а от там на две части към Сърбия.

НЕ НА КИЧА ПО ПРЕВОЗНИТЕ СРЕДСТВА В ГТ!!!

Offline RADOCVET

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8655
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Re: Китайският влак- до Европа
« Reply #2 on: Yesterday at 00:35:00 »
Защо се е наложило да се раздели?

Offline я л т а

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4556
  • МНОГОЗНАЙСТВОТО НЕ УЧИ НА УМ. Хераклит
    • View Profile
    • http://www.wix.com/tcvetanov/wood-carving#!__portfolio
Re: Китайският влак- до Европа
« Reply #3 on: Yesterday at 10:41:01 »
Защо се е наложило да се раздели?

Защото е дълга композицията 820 метра, и явно няма синхронизация между многото стрелки вероятно, на гара Пловдив.
"Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща"!
-----------------------------------------------------
"На 18 нашите убеждения са хълмовете, на които се изкачваме и от които гледаме. На 45 те са пещерите в които се крием". /Фр. Ск. Фицджералд/

Offline Dragon

  • Administrator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 5239
  • Администраторът бонбони не пие!
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 202143037
    • View Profile
    • http://gtsofia.info/
    • Email
Re: Китайският влак- до Европа
« Reply #4 on: Yesterday at 11:28:58 »
По-скоро е заради наклоните по трасето - Ихтиман - Побит камък си е доста стръмно, както и към Калотина. Локомотивите на БДЖ ТП са стари и слабички и не могат да се справят в разумно количество. Дори и разделена композицията, предполагам е била с 2 локомотива отпред и 1 отзад всяка.
GTSofia.info - Любителски страници на градския транспорт в София
Forum.GTSofia.info - Любителски форуми на градския транспорт в София

Offline Ithebeast

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 786
  • Трамвайно депо "Банишора"
    • View Profile
    • Email
Re: Китайският влак- до Европа
« Reply #5 on: Yesterday at 12:07:07 »
По-скоро е заради наклоните по трасето - Ихтиман - Побит камък си е доста стръмно, както и към Калотина. Локомотивите на БДЖ ТП са стари и слабички и не могат да се справят в разумно количество. Дори и разделена композицията, предполагам е била с 2 локомотива отпред и 1 отзад всяка.
Заради дължината му са го разделили на две, ако не се лъжа между Пловдив и София няма гара която да събере 823 метра без локомотивите, иначе влакът беше под 1400 тона което е под норма за 3 машини за Немирово и Вакарел.
Трамвайно депо ''Банишора''
Трамвайна мотриса инв. номер 509
Линия номер 1.

Offline bagercho

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2291
    • View Profile
Re: Китайският влак- до Европа
« Reply #6 on: Yesterday at 17:13:27 »
Композицията е била теглена от локомотиви на частен превозвач, но не се споменава кой.