Author Topic: Пътища и съоръжения  (Read 297657 times)

Offline monte carlo

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1514
    • View Profile
Re: Пътища и съоръжения
« Reply #760 on: 12.04.2021, 16:46:56 »
Реконструират едното платно на моста над Перник-разпределителна на I-6, движението е в другото.

Всъщност само живите фуги са ги реинтубирали в едното платно, движението вече е в него докато фугите в другото платно са в реанимацията, а последната преродена фуга е доста зле.
Ние знаем, че те лъжат.
Те си знаят, че лъжат.
Те знаят, че ние знаем, че лъжат.
Ние знаем, че те знаят, че ние знаем, че те лъжат.
И все пак те продължават да лъжат.

Offline Metan

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3644
    • View Profile
Re: Пътища и съоръжения
« Reply #761 on: 12.04.2021, 17:49:50 »
Всъщност само живите фуги са ги реинтубирали в едното платно, движението вече е в него докато фугите в другото платно са в реанимацията, а последната преродена фуга е доста зле.

Две седмици ли са им нужни само да сменят фугите на едното платно? Коя фирма чопли сега там?

Здравейте, това е последното клипче от разходката ми до Шумен. Надявам се да ви е интересно.

Хубаво клипче, може би ако беше пуснал дрона да снима от единия до другия край без да го накъсваш щеше да стане още по-хубаво, но това е мое мнение. Кога трябва да е готов Лот 10?

Offline monte carlo

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1514
    • View Profile
Re: Пътища и съоръжения
« Reply #762 on: 13.04.2021, 16:36:03 »

Две седмици ли са им нужни само да сменят фугите на едното платно? Коя фирма чопли сега там?
...

Някакви местни са по списък в АПИ, ако минавам пак ще гледам да се позагледам какво пише по облекло и техника.

ПП При възела за Трън с II-63 има в зелената ивица нови прегради, предполагам срещу прелитащи скакалци.
« Last Edit: 13.04.2021, 16:40:18 by monte carlo »
Ние знаем, че те лъжат.
Те си знаят, че лъжат.
Те знаят, че ние знаем, че лъжат.
Ние знаем, че те знаят, че ние знаем, че те лъжат.
И все пак те продължават да лъжат.

Offline Metan

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3644
    • View Profile
Re: Пътища и съоръжения
« Reply #763 on: 06.12.2021, 20:35:29 »
Появило се е ново кръгово на кръстовището на І-8 и пътя от Варвара към Септември. І-8 се ремонтира усилено между Звъничево и границата на областите Пазарджик/София като на повечето места асфалтът е положен, остават малки участъци за преасфалтиране. Няколко моста над Марица са оставени без парапети, единият е точно на остър завой, няма и никаква маркировка и знаци. За целия участък има ограничение от 50 км/ч. В област София пътят не е пипан и от границата на областа до Костенец е горе-долу поносим, след Костенец до Ихтиман си е трагедия с много кръпки и неравности.

Offline bdz43r

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5706
    • View Profile
    • http://bgrail.info/photos.php
    • Email
Re: Пътища и съоръжения
« Reply #764 on: 06.12.2021, 20:40:44 »
Интересно. Предимството традиционно ли е (за тези в кръга) или по направлението на I-8?

Offline Metan

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3644
    • View Profile
Re: Пътища и съоръжения
« Reply #765 on: 06.12.2021, 20:48:52 »
Все още няма поставени никакви знаци. Имаше поставени за заблуда на противника отстрани до пътя в две от направленията от премествяемите огради със закачени на тях В-2, но никой не ги отразяваше и имаше движение във всички посоки.

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16500
    • View Profile
    • Email
Re: Пътища и съоръжения
« Reply #766 on: 06.12.2021, 22:34:43 »
Интересно. Предимството традиционно ли е (за тези в кръга) или по направлението на I-8?
Няма причина да не е традиционно,  както на нароилите се кръгови по I-8. В противен случай каращите по главния път не намаляват много скоростта.

Offline bdz43r

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5706
    • View Profile
    • http://bgrail.info/photos.php
    • Email
Re: Пътища и съоръжения
« Reply #767 on: 06.12.2021, 23:35:31 »
Няма причина да не е традиционно,  както на нароилите се кръгови по I-8.
Има - в съседство има ЖП прелез. Вярно, на теснолинейка и е охраняем с пазач, и влакът не тръгва от Септември преди бариерите да са спуснати, а когато тръгне от Варвара, минава от там след десетина минути и колите имат време да се изтеглят, но все пак ми е интересно, защото на прелеза в Курило точно липсата на предимство на съседното кръстовище е причина влаковете да намаляват до 15 км/ч.
В същото време и на кръговото на Пушкин в Бояна не виждам причина да не е традиционно, но предимството е България - Беловодски път.

Offline monte carlo

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1514
    • View Profile
Re: Пътища и съоръжения
« Reply #768 on: 24.03.2022, 18:07:40 »
Случило се е епохално събитие по I-6 през Перник и Бела вода - от Драгичево Даскалово ни посрещат знаци 80 и така на всяко вливане, чак до Бела вода, където ограничението е 60 и то само между двата разклона, след втория в средата на селото пак е 80.
« Last Edit: 25.03.2022, 06:42:04 by monte carlo »
Ние знаем, че те лъжат.
Те си знаят, че лъжат.
Те знаят, че ние знаем, че лъжат.
Ние знаем, че те знаят, че ние знаем, че те лъжат.
И все пак те продължават да лъжат.

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16500
    • View Profile
    • Email
Re: Пътища и съоръжения
« Reply #769 on: 24.03.2022, 19:09:29 »
Ами то затова булевардът се нарича не просто магистрала,  а скоростна магистрала. Значи ограничението трябва да е поне 150, а за РК-коли - 200   :devil:

Offline monte carlo

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1514
    • View Profile
Re: Пътища и съоръжения
« Reply #770 on: 24.03.2022, 19:40:22 »
Естествено, докато карах в горния край на рамките на позволеното, минаха няколко еуементауни частици уевата уента.
Ние знаем, че те лъжат.
Те си знаят, че лъжат.
Те знаят, че ние знаем, че лъжат.
Ние знаем, че те знаят, че ние знаем, че те лъжат.
И все пак те продължават да лъжат.

Offline Metan

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3644
    • View Profile
Re: Пътища и съоръжения
« Reply #771 on: 24.03.2022, 19:40:51 »
Ами то затова булевардът се нарича не просто магистрала,  а скоростна магистрала. Значи ограничението трябва да е поне 150, а за РК-коли - 200   :devil:
Ти се подиграваш, но това наистина е епохално събитие. Там си беше жива хранилка и никой не спазваше безсмисленото ограничение от 60. Имаше поне 5 табели за различни населени места - вход Перник, кв. Незнамкой си, кв. Бела вода (което си е друго село), край на квартала, край на Перник и т.н.

Offline monte carlo

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1514
    • View Profile
Re: Пътища и съоръжения
« Reply #772 on: 24.03.2022, 19:52:16 »
Най-доброто беше като патрулката в Бела вода на разклона в средата седеше с камерата насочена напред...
Ние знаем, че те лъжат.
Те си знаят, че лъжат.
Те знаят, че ние знаем, че лъжат.
Ние знаем, че те знаят, че ние знаем, че те лъжат.
И все пак те продължават да лъжат.

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16500
    • View Profile
    • Email
Re: Пътища и съоръжения
« Reply #773 on: 24.03.2022, 21:34:25 »
Най-доброто беше като патрулката в Бела вода на разклона в средата седеше с камерата насочена напред...
Откъде това - от Драгичево (светофара) или от Даскалово (кръговото)?

Offline monte carlo

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1514
    • View Profile
Re: Пътища и съоръжения
« Reply #774 on: 24.03.2022, 21:36:12 »
От кръговото.
Ние знаем, че те лъжат.
Те си знаят, че лъжат.
Те знаят, че ние знаем, че лъжат.
Ние знаем, че те знаят, че ние знаем, че те лъжат.
И все пак те продължават да лъжат.

Offline Sixkiller

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3183
    • View Profile
Re: Пътища и съоръжения
« Reply #775 on: 25.03.2022, 01:59:38 »
Това е фундаментално събитие. Дано за толкова години са успели да се наядат на тази гадна хранилка най-после 8)
В България си е най-хубаво и супер и всичко ни е страхотно. Единственото по-хубаво е България едно време, ама и сега си е най! ;)

Парно в салона само с печат в пътния лист.

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16500
    • View Profile
    • Email
Re: Пътища и съоръжения
« Reply #776 on: 06.02.2024, 14:24:41 »
Сега, между другото, си имаме директен, нищо че е черен, път за Гърция, напук на простотиите на австрийския канцлер, който позволява да се избегнат бакиите на Кулата. Води до село Сенгельово или Ангистро, отгам до магистралата при Промахон, са 7 километра асфалт. Няма гранична полиция, няма кай да те спре, няма никой. И си се минава с обикновена кола. Просто след ВЕЦ-а се хваща вместо републиканския за хижа Извора, Голешово и Парил (там има 15 километра републикански неасвалтиран път) , черния път за Лехово (7 километра) в центъра на Лехово ляв завой и там още след три километра си в Ангистро. Те и туристите, посещаващи хижа Извора, редовно прескачат граничните пирамиди....
То черни пътища има и през Родопите, и през Беласица. Руен и Миджур също се изкачват безпроблемно, ако и Сърбия и Северна Македония да не са в ЕС и Шенген.
А от Голешово до Парил да бяха асфалтирали най-сетне пустия път, черните пътища са интересни най-вече на издирваните и на трафикантите на мигранти. Така при тапи на едното ГКПП или на Кресна ще може бързо да се прехвърля към другото - Попови ливади никак не е добра алтернатива.

Между другото, данданията на Промахона (на Кулата спират само камионите) е силно преувеличена от журналистите. Всеки знае, че в петък следобяд и в събота не се пътува в южна посока, а в неделя следобяд - в северна. От шума има известна полза - отварят се повече коридори, ускоряват се проверките, когато има зор. На ГКПП Илинден и Маказа проверката на един автомобил е далеч по-бавна. Но при всички случаи Шенген ще ускори много повече пътуването, отколкото лотът през Кресненското дефиле на АМ Струма. Реално забавянето е най-вече в град (село) Кресна и от Симитли до Благоевград.
« Last Edit: 06.02.2024, 14:36:51 by blagun »

Offline IKAR

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6046
    • View Profile
    • Email
Re: Пътища и съоръжения
« Reply #777 on: 06.02.2024, 18:04:17 »
Този път III-1906 - или всичко от Катунци, през Петрово, Голешово, Парил до Копривлен, където се свързва с пътя през Хаджидимово за ГККП-го, има готов, на ниво разрешение за строеж, проект за основен ремонт и рехабилитация - направиха го преди няколко години. Дори в началото на 2022ра беше включен в програмата за строителство от Кировото правителство. Ама нали оня дългия чалгаджийски келеш катурна правителството, сетне договори за основни ремонти били маскирани като текущо поддържане, няколко пъти се смениха ръководствата на АПИ и МРРБ, съответно и едните, и другите, все имат други, по-важни гайлета. Не е без значение и оная мърла Виолета Комитова, която спря всичко, включително и магистралите, понеже имало "незаконно строителство". През Папаз Чаир, въпреки че се опитаха да оправят осморките между Горно Спанчево и лобното място на Яне Сандански, зимата практически е абсолютно невъзможно да се мине, а пък камион или рейс пък съвсем не могат да минат оттам....Но въпреки това го прекараха този път навремето заради граничната зона и откритите листове, понеже пътят през Парил на две места минава доста сериозно през бившия кльон. То и за Катунци трябваха открити листове - караулката на милицията и гранични войски беше веднага след Левуново, още преди първия разклон за Хърсово и Катунци. За Петрич също се ходеше с открит лист. Влаковете ги проверяваха на Генерал Тодоров. Иначе сега нелегални емигранти и каналджии в района просто няма - имаше преди повече от 20-25 години, прекарваха най-вече иракчани и проститутки...
Същата цигания се получи и с пътя от Струмяни за Клепало/Берово - от тяхна страна е напълно готов, има и изградено ГКПП. Но от наша - още при Лиляна Павлова имаше подписан договор, но избраният изпълнител фалира, сетне влязохме в ЕС и трябвяло всичко наново. И там уж правеха някаква рехабилитация, но трябват десетина километра ново строителство при Клепало.
Сега нали уж ще пускат най-накрая тунел Железница? Което много няма да помогне, защото и една лопата не са копнали при Симитли - разклона за Разлог и Гоце Делчев, тамошния пътен възел. А дефилето вече просто не търпи отлагане, въпреки продължаващите напъни на екотерористите, рано или късно трябва да стане. В Македония между Велес и Миравци/Гевгелия е същото "екологично" дефиле, въпреки това магистрала има от години - също отскоро и в Сичевачката клисура между Пирот и Ниш.....
« Last Edit: 06.02.2024, 18:06:51 by IKAR »
По рейс и по жена не се тича!

Offline IKAR

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6046
    • View Profile
    • Email
Re: Пътища и съоръжения
« Reply #778 on: 13.03.2024, 08:12:07 »
Вярно ли е, че през Кърджали/Маказа и през Илинден/Ексохи не разрешават преминаването на камиони и рейсове, пускат само леки коли и микробуси до 3,5 тона? И ако е така, каква е причината? За Златоград, Ивайловград и бъдещото Рудозем знам, че е така, но Маказа и Илинден са основни, големи КПП-та....
« Last Edit: 13.03.2024, 08:14:27 by IKAR »
По рейс и по жена не се тича!

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16500
    • View Profile
    • Email
Re: Пътища и съоръжения
« Reply #779 on: 13.03.2024, 13:33:24 »
Доколкото знам, през Илинден минават камиони. На Маказа не минават/минаваха не заради баира на гръцка територия или габарита на пътя, а заради това, че няма необходимата инфраструктура - кантар най-вече. Поне се говореше за този велик кантар, сега търсачката намира най-прясната новина от 2022 г. Най-добре е да се пита по телефона предварително.
Все пак не съм бил съвсем прав за безпроблемността на пътя: Като натоварване на входа в Гърция има ограничение за натоварване 3.5 тона НА ОС  - https://www.google.com/maps/@41.2648044,25.4301069,3a,35.5y,105.87h,88.81t/data=!3m6!1e1!3m4!1sDKnWDpKEoX8KRNamU049jw!2e0!7i13312!8i6656?authuser=0&entry=ttu. Все пак за мащабите на бизнеса в Кърджали бусове от 3.5 тона са добре, а другите - през АМ Марица - Капитан Петко войвода - Александруполис. Хасково-Кърджали - и двата варианта - не са много добре за тежък транзитен трафик, а и в Кърджали се минава през града. Ще трябва доста да се поработи, за да се подобри инфраструктурата. Гръцката отсечка е чистак нова, не минава през/покрай Комотини и стига директно до Егнатия Одос. Но все пак е двулентова, т.е. и в перспектива явно не се планира магистрала Хасково-Егнатия Одос. А и ГКПП е далеч от думата "голям" - само по 2 ленти в посока. През първите години румънците минаваха оттам с ентусиазъм, после май пак към Кулата се ориентираха.
« Last Edit: 13.03.2024, 14:23:20 by blagun »