Тук забелязвам, че купчина хора се изказват без да знаят изобщо за какво говорят. Фугите са си там, точно затова се е напукал асфалта. Изобщо не опира до надзор, а до проект. Може да се спори дали е коректно изграден въпросния проект, но технология за мостове без да са изпълнени фуги в асфалта (като тези на снимката на агента) съществува от много години и има своите параметри. В някои случаи е по-изгодно да се изпълни така, както е изпълнен Лъвов мост - и да се ремонтира само повърхностния слой на всеки напр. 5 години, отколкото да се слагат фуги в асфалта, които изобщо не са евтини и се износват лесно. Просто в България сме свикнали да виждаме асфалтиране там, където някога е имало фуги - например моста за с. Абдовица над Искър мисля, че е такъв случай и затова се кърпи на всеки 3 месеца. Но това не значи, че технология без фуги на ниво асфалт не съществува, или че е непременно по-лоша.