Author Topic: Идеи за развитие на Градски транспорт Велико Търново  (Read 43937 times)

Offline H0lyGanGs7eR

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 116
    • View Profile
Точно това имам в предвид! Само че , не си качил снимка на задната страна където има и карта на целия градски транспорт  :) :)
Влязал коня в кръчмата, казал " Ко кат съм кон? " и си излязал.

Offline handstake

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1084
    • View Profile
    • http://www.facebook.com/gradski.transport.vt
    • Email
Точно това имам в предвид! Само че , не си качил снимка на задната страна където има и карта на целия градски транспорт  :) :)
Нямам,но в понеделник заминавам за една седмица там и ще наснимам автобуси,трамваи и такива неща :)

Offline handstake

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1084
    • View Profile
    • http://www.facebook.com/gradski.transport.vt
    • Email
ЛИНИЯ ПРЕЗ НОЩТА

Обсъждали сме го много пъти,но смятам ,че трябва да наблегнем на това.Аз лично смятам ,че след 22.30 трябва да има линия,която да се изпълнява от миди автобуси,а може и микробус.От 21.30 до 22.30 от Буздуджа може да се разредят така:
ж.к. Буздлуджа     Царевец/ВТУ
Н13 21.15                21.50
Н20 21.35                22.10
Н13 21.55                22.30 (ОТ МОБАЛ ДИРЕКТНО В ГАРАЖА)

НОЩНА ЛИНИЯ
маршрут: Чолаковци-Буздлуджа-Зона В-Краков-Бул.България-Пазар-Община-ж.п. Гара-ВТУ.
(от 22.30 до 0.00) на 30 мин.
(от 0.00 до 6.00) на 1 час.




« Last Edit: 03.02.2014, 00:07:28 by Hakkinen »

Offline ari_91

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2963
    • View Profile
Тази нощна линия трябва да бъде обслужвана от поне 2 автобуса , защото не вярвам за 30 мин. да успее да пропътува този дълъг маршрут било то и през нощта когато движението е по слабо . И ако има такава по добре да се изпълнява от миди автобуси , по уютно е все пак (според мен) .

Offline handstake

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1084
    • View Profile
    • http://www.facebook.com/gradski.transport.vt
    • Email
Тази нощна линия трябва да бъде обслужвана от поне 2 автобуса , защото не вярвам за 30 мин. да успее да пропътува този дълъг маршрут било то и през нощта когато движението е по слабо . И ако има такава по добре да се изпълнява от миди автобуси , по уютно е все пак (според мен) .
Че е по уютно по уютно е ;) Но разхода....не е същия :)
Иначе времето стига,още повече през ноща,както сам каза че няма толкова движение. Ето как го смятах аз в едната посока:
Чолаковци 22.00
Буздлуджа: 22.07
Зона В : 22.10
Бул,България: 22.14
Пазар 22.18
Община 22.22
ж.п. гара 22.25
ВТУ 22.29
Смятам че тези минути,които съм поставил са достатъчни :)

Offline H0lyGanGs7eR

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 116
    • View Profile
Идеята е добра, но за 30 минути според мен ще е много трудно да се стигне от Чолаковци до ВТУ по този маршрут :bb:
Влязал коня в кръчмата, казал " Ко кат съм кон? " и си излязал.

Offline ari_91

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2963
    • View Profile
Идеята е добра, но за 30 минути според мен ще е много трудно да се стигне от Чолаковци до ВТУ по този маршрут :bb:
И аз така мисля , от Билла Бузлуджа до МОБАЛ 1  автобусите стигат за около 10 , а от кв.Чолаковци до кв.Зона "В" едва ли ще сте стигне за 10 мин. , но нищо не се знае .  :)

Offline handstake

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1084
    • View Profile
    • http://www.facebook.com/gradski.transport.vt
    • Email
Идеята е добра, но за 30 минути според мен ще е много трудно да се стигне от Чолаковци до ВТУ по този маршрут :bb:
И аз така мисля , от Билла Бузлуджа до МОБАЛ 1  автобусите стигат за около 10 , а от кв.Чолаковци до кв.Зона "В" едва ли ще сте стигне за 10 мин. , но нищо не се знае .  :)
Другия рариянт е нощните линии да са съобразени с влаковете,както в Г.Оряховица.Може пък да вървят така: ВТУ-ж.п.гара-Община-Бул.България-Краков-Качица-Буздлуджа. Така смятам ,че ще е добре защото от Пишмана до Чолаковци се стига много бързо и пеша.Същото е и за Зона В ;)

Offline ari_91

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2963
    • View Profile
Идеята е добра, но за 30 минути според мен ще е много трудно да се стигне от Чолаковци до ВТУ по този маршрут :bb:
И аз така мисля , от Билла Бузлуджа до МОБАЛ 1  автобусите стигат за около 10 , а от кв.Чолаковци до кв.Зона "В" едва ли ще сте стигне за 10 мин. , но нищо не се знае .  :)
Другия рариянт е нощните линии да са съобразени с влаковете,както в Г.Оряховица.Може пък да вървят така: ВТУ-ж.п.гара-Община-Бул.България-Краков-Качица-Буздлуджа. Така смятам ,че ще е добре защото от Пишмана до Чолаковци се стига много бързо и пеша.Същото е и за Зона В ;)
Ама колко хора ще се навият да вървят пеша през нощта от кв.Бузлуджа докв. Чолаковци  ;)

Offline handstake

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1084
    • View Profile
    • http://www.facebook.com/gradski.transport.vt
    • Email

Ама колко хора ще се навият да вървят пеша през нощта от кв.Бузлуджа докв. Чолаковци  ;)
[/quote]О ще се навият те,ако кмета реши да направи пътя между кварталите осветен и малко по-качествен за пешеходците ще стане номерът ;)

Offline ari_91

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2963
    • View Profile

Ама колко хора ще се навият да вървят пеша през нощта от кв.Бузлуджа докв. Чолаковци  ;)
Quote
О ще се навият те,ако кмета реши да направи пътя между кварталите осветен и малко по-качествен за пешеходците ще стане номерът ;)
Ами той пътя си е качествен има пеики , чешмички има и осветление , но не знам дали работи .  ;)

Offline H0lyGanGs7eR

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 116
    • View Profile
Ари, знаеш колко влака минават през В.Т през ноща? Според мен не е наложително да има нощна линия заради влаковете, а по-скоро заради това, че сме студентски град и е добре, ако не през нощта то поне до 12 да има транспорт.  :bb: И все пак да ви попитам има ли влакове през нощта, които налагат съгласуване на градския транспорт с Ж.П. такъв? Според мен В. Търново не е град, който използва активно Ж.П. транспорта  :( .
Влязал коня в кръчмата, казал " Ко кат съм кон? " и си излязал.

Offline handstake

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1084
    • View Profile
    • http://www.facebook.com/gradski.transport.vt
    • Email
Ари, знаеш колко влака минават през В.Т през ноща? Според мен не е наложително да има нощна линия заради влаковете, а по-скоро заради това, че сме студентски град и е добре, ако не през нощта то поне до 12 да има транспорт.  :bb: И все пак да ви попитам има ли влакове през нощта, които налагат съгласуване на градския транспорт с Ж.П. такъв? Според мен В. Търново не е град, който използва активно Ж.П. транспорта  :( .
Прав си.Значе има и друг вариянт.Не е нужно да работи цяла нощ транспорта.Може да е до 1.00 ,но да има две линии минаващи през центъра.Едната линия по Габровски ,другата по България с по една кола в линия.

Offline DidoGO

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 543
    • View Profile
    • Email
Ари, знаеш колко влака минават през В.Т през ноща? Според мен не е наложително да има нощна линия заради влаковете, а по-скоро заради това, че сме студентски град и е добре, ако не през нощта то поне до 12 да има транспорт.  :bb: И все пак да ви попитам има ли влакове през нощта, които налагат съгласуване на градския транспорт с Ж.П. такъв? Според мен В. Търново не е град, който използва активно Ж.П. транспорта  :( .

ЖП транспорта в Търново си се ползва активно заради многото студенти и туристи които предпочитат по традиция този вид транспорт. Друг е въпроса, че примерно от 20 пътници само 5  отиват на автобусната спирка - останалите - такси или пеша.
Влакове без автобусен транспорт за тях са :
1. ПВ от Стара Загора за Горна Оряховица в 22.25ч - за този влак качващите са 4-5 човека принципно, слизащите от него в общия случай са около 10-15 човека.
2. БВ от Русе за Подкова - в 0.18ч - тук слизащите пътници са около 2-3 само, но качващите се понякога са повече от 20.
3. БВ от Подкова за Русе някъде около 4.25 - 4.30ч, тук качващите са малко - около 5-10 човека, слизащите са повече - често около и над 20.
4. ПВ от Горна Оряховица за Стара Загора около 5.25ч - за този влак нямам наблюдения за пътникопотока.

Това са данните в общи линии, подчертавам в общи линии защото има дни в които за даден влак има по-малко пъници, а за друг - повече от посочените от мен.
Сами направете сметка има ли нужда от нощен градски транспорт от/до гарата съобразно процента пътници ползващи ГТ.

Offline handstake

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1084
    • View Profile
    • http://www.facebook.com/gradski.transport.vt
    • Email
Дидо,моята идея е : И без това се нуждаем от нощен ГТ,защо да не минава през гарата и да знаят хората ,че може да се преберат за 70 ст,а не за 4 лв. ;)

Offline ari_91

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2963
    • View Profile
Не мисля , че хората слизащи от жп.гарата не хващат автобус , винаги когато съм бил на жп.гарата ,след спирането на влак , автобусите се пълнят като на спирката чаката около 20 , че и повече . ;)

Offline handstake

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1084
    • View Profile
    • http://www.facebook.com/gradski.transport.vt
    • Email
Не мисля , че хората слизащи от жп.гарата не хващат автобус , винаги когато съм бил на жп.гарата ,след спирането на влак , автобусите се пълнят като на спирката чаката около 20 , че и повече . ;)
Тоест една такава линия би облекчила не само нощния живот в града ,а и пътуващите с ж.п. транспорта ;) 

Offline DidoGO

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 543
    • View Profile
    • Email
Не мисля , че хората слизащи от жп.гарата не хващат автобус , винаги когато съм бил на жп.гарата ,след спирането на влак , автобусите се пълнят като на спирката чаката около 20 , че и повече . ;)
Тоест една такава линия би облекчила не само нощния живот в града ,а и пътуващите с ж.п. транспорта ;) 

Не знам до колко ще е ефективно това. В Горна, където има много повече влакове нощно време и значително повече пътници, нощните автобуси се използват изключително малко, а хората знаят за тях защото слизайки от влака автобуса е точно пред гарата паркиран.
Но просто не се качват - повечето ги чакат посрещачи и пътуват с лични автомобили. Понеже над 20 пъти ми се е налагало да ползвам нощната 1, имам реален поглед върху пътникопотока. И да ви кажа често самичък си пътувам в  автобуса, понякога сме 2-3 и много рядко около и над 5 пътника.

Offline H0lyGanGs7eR

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 116
    • View Profile
По-скоро една линия от гарата ( Г.О. ) през лясковец - затвора - ВТУ - Център - Бузлуджа, може да има един положителен финансов баланс, но курсовете да са 2-3 и то точно след като пристигне влак. Аз лично никога не съм се прибирал с влак до В.Т., винаги си взимам автобус от Горна, имах желание веднъж да се прибера с влак, който пристига в 21:35, но разбрах, че няма с какво да се прибера по това време и се отказах.
Влязал коня в кръчмата, казал " Ко кат съм кон? " и си излязал.

Offline handstake

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1084
    • View Profile
    • http://www.facebook.com/gradski.transport.vt
    • Email
По-скоро една линия от гарата ( Г.О. ) през лясковец - затвора - ВТУ - Център - Бузлуджа, може да има един положителен финансов баланс, но курсовете да са 2-3 и то точно след като пристигне влак. Аз лично никога не съм се прибирал с влак до В.Т., винаги си взимам автобус от Горна, имах желание веднъж да се прибера с влак, който пристига в 21:35, но разбрах, че няма с какво да се прибера по това време и се отказах.
Идеята ти ми харесва и те подкрепям на 99 %. 1 % си оставям ,защото Търново се нуждае поне до 0.00 от линия на 1 час ;)