Author Topic: Плевен  (Read 629780 times)

Offline Acrosstheocean

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 82
  • Любител на тролейбусния транспорт!
    • View Profile
    • Фейсбук профил:
Re: Плевен
« Reply #1240 on: 23.03.2016, 00:04:21 »
17 са в движение и обслужваха града преди реконструкцията на контактната мрежа,а останалите 24 тролейбуса също са в движение но са консервирани.Те ще бъдат резервни тролейбуси като са технически изправни.

А откога ще се движат ЗиУ-та отново из града?

Offline mad_devil_k5

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 91
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Email
Re: Плевен
« Reply #1241 on: 23.03.2016, 23:42:10 »
Добър вечер.Един въпрос към колегите от Плевен.Друго разширение на мрежата планувало ли се ,приерно ,Ясен , или друг район?

Offline p5yo

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 122
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #1242 on: 24.03.2016, 03:09:44 »
Добър вечер.Един въпрос към колегите от Плевен.Друго разширение на мрежата планувало ли се ,приерно ,Ясен , или друг район?

Някъде из темата по-рано беше публикувано това, но според мен е трудно изпълнимо: http://gradat.bg/forumgradat/2013/07/01/2093795_razshiriavane_na_troleibusnata_mreja_kum_iasen_i/#addcomment

Offline tabacoff

  • Писател
  • **
  • Posts: 48
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Email
Re: Плевен
« Reply #1243 on: 24.03.2016, 18:25:15 »
Добър вечер.Един въпрос към колегите от Плевен.Друго разширение на мрежата планувало ли се ,приерно ,Ясен , или друг район?

За съжаление, в Плана за устойчива градска мобилност 2015-2025, за индустриалните зони не се предвижда изграждането на нови тролейбусни линии:

"Развитието на индустриалните зони (поради увеличаване на производствените и търговските обекти) поставя на дневен ред необходимостта от изграждането на нови маршрути, които да бъдат обслужвани от електробуси или екобуси (автобуси на компресиран природен газ метан), за да се избегне утежняващото допълнително строителство на електротранспортна инфраструктура (стълбове, контактна мрежа).
Тези екологосъобразни и енергоефективни машини са решение за пълно заместване на сегашните превозни средства по автобусните линии.
Използването на такъв тип превозни средства може да осигури и по-добри транспортни връзки до град Плевен за живеещите в близките 7 села от периферията на административния център (Гривица, Буковлък, Опанец, Ясен, Брестовец, Радишево и Къшин), които отстоят на разстояние до 10 км от него."

Offline VETRA

  • Начинаещ
  • *
  • Posts: 24
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #1244 on: 28.03.2016, 21:52:51 »
Няма нужда от нова ВКМ. Изградената ВКМ е над 54 км. и е обхванала всички квартали на гр.Плевен.Град Плевен съвсем скоро ще стане единствения град само с тролейбусен транспорт и някоя допълнителна линия.  :crazy:

Offline tabacoff

  • Писател
  • **
  • Posts: 48
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Email
Re: Плевен
« Reply #1245 on: 29.03.2016, 22:25:13 »
Иде реч конкретно за Западната и Северозападната индустриални зони, къде също беше планирано (в първите години) изграждане на тролейбусни трасета. За това свидетелстват все още остатъците от контактна мрежа по бул. Георги Кочев в посока надлеза, която бе поставена заедно с изграждането на мрежата по ул. Гренадирска, бул. Георги Кочев и кръстовището там, а през последните години постепенно бяха демонтирани и стрелки, и кръстовки. (Освен за движение направо по булеварда, имаше и отклонения двупосочно откъм надлеза към Славина и обратно. Наремето се чудехме за каква линия са предвидени те.)

Но както и да е, всъщност, точно тези индустриални зони въобще не се обслужват от градски автобусни линии, ако не броим една линия №20, която минава по бул. Дойран и след това по Българска авиация, и се движи в определени часове на деня. Винаги, когато ми се е налагало да ходя до въпросните райони, съм се чудел с какво да стигна дотам. И те се визират в цитирания от мен абзац от плана за градска мобилност.

Ето и снимка от кръстовището за повече яснота.

https://www.google.bg/maps/place/%D1%83%D0%BB.+%E2%80%9E%D0%93%D0%B5%D0%BE%D1%80%D0%B3%D0%B8+%D0%9A%D0%BE%D1%87%D0%B5%D0%B2%E2%80%9C,+%D0%9F%D0%BB%D0%B5%D0%B2%D0%B5%D0%BD/@43.4182201,24.6231386,3a,75y,313.12h,89.9t/data=!3m7!1e1!3m5!1sP0ROgRXEMOBqZ3T5DoTtbg!2e0!6s%2F%2Fgeo0.ggpht.com%2Fcbk%3Fpanoid%3DP0ROgRXEMOBqZ3T5DoTtbg%26output%3Dthumbnail%26cb_client%3Dmaps_sv.tactile.gps%26thumb%3D2%26w%3D203%26h%3D100%26yaw%3D185.16029%26pitch%3D0!7i13312!8i6656!4m2!3m1!1s0x40ab8b3601521815:0x341f51ef292089e8

Offline VETRA

  • Начинаещ
  • *
  • Posts: 24
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #1246 on: 29.03.2016, 22:37:09 »
Това кръстовище е изградено 1987 година.За реализацията на направлението към западната промишлена зона е свързано с голяма инвестиция, не само в ВКМ но и в ТИС.

Offline BOBI MW

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 206
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #1247 on: 30.03.2016, 10:28:23 »
До преди 10 години даже имаше контактна мрежа а в този участък https://www.google.bg/maps/@43.4181974,24.6241822,3a,75y,271.41h,112.95t/data=!3m6!1e1!3m4!1sWhQtXfre68B9McfEmgmCQw!2e0!7i13312!8i6656 имаше стрелка която да завива надясно и проводника стигаше до кръстовището,но в последствие всичко се демонтира.По лесно щеше да бъде изградена линията по "Дойран" като се има в предвид че има поставени стълбове и не се реализира и няма да се реализира камоли в западната индустриална зона.

Offline p5yo

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 122
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #1248 on: 30.03.2016, 11:39:53 »
Да, но според мен нямаше да има много пътници от тази страна на центъра. Не знам дали си спомняте, но когато вървяха автобуси 33 и 77 по Дойран, рядко имаше повече от 5-6 човека в автобусите. Друг е въпросът, че в почти всеки участък на Дойран най-отдалечената точка от сегашния маршрут на тролеи е не повече от 300-350м. По-скоро маршрутът да продължаваше по ул. Цар Самуил щеше да е по-удачно (мое мнение).

Offline ZIU682

  • Писател
  • **
  • Posts: 43
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #1249 on: 30.03.2016, 18:06:48 »
За Дойран беше направено проучване за потенциална рентабилност на линията по време на реализацията на проекта за ИГТ  2007-2014.  Установи се, че няма смисъл от подобен маршрут и затова линията за 9-ти квартал се направи по маршрута на автобус 1. Събирането на всички линии по Данаил Попов е предимство, а не недостатък, защото създава навик у хората, че когато и да отидат на спирката, тролеят в тяхната посока идва след максимум няколко минути.  Не вярвам, че би имало полза да се разделят линиите по успореден булевард, защото разстоянието ъака или иначе е малко, а така знаеш, че всичко минава през Дома на книгата. Всички сме наясно, че голяма част от пътниците по основните направления се препокриват за различните маршрути.
« Last Edit: 30.03.2016, 18:08:34 by ZIU682 »

Offline ZIU682

  • Писател
  • **
  • Posts: 43
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #1250 on: 31.03.2016, 11:17:25 »
И на днешното заседание на ОС няма да се разглежда новата транспортна схема, следователно поне още месец, няма да тръгнат тролеите по новите линии:

http://obs.pleven.bg/index.php/дневен-ред/243-предложение-за-дневен-ред-за-заседание-на-общински-съвет-плевен-на-31-03-2016-г.html

Offline Acrosstheocean

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 82
  • Любител на тролейбусния транспорт!
    • View Profile
    • Фейсбук профил:
Re: Плевен
« Reply #1251 on: 01.04.2016, 23:59:23 »
Quote
Община Плевен подготвя проект за закупуването на още 10 нови тролеи

Предложение относно кандидатстване на Община Плевен с партньорски проект „Интегриран градски транспорт на Плевен – фаза 2” по Оперативна програма „Региони в растеж” 2014-2020 г. одобриха общинските съветници на вчерашната сесия. Община Плевен е разработила и депозирала за оценка Инвестиционна програма, в която е записано намерение за кандидатстване с проект „Интегриран градски транспорт – фаза 2“.

Председателят на Общински съвет – Плевен Мартин Митев посочи, че преди броени дни е приключила първата фаза на проекта. Предвидените основни дейности във втората фаза по него са доставка на 10 нови тролея, на две сервизни машини – влекач и аварийна кола, доставка и монтаж на система за електронно таксуване на пътниците за 80 тролейбуса, както и доставка на система за видеонаблюдение на ключови кръстовища на масовия градски транспорт.

ИЗТОЧНИК

Offline tabacoff

  • Писател
  • **
  • Posts: 48
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Email
Re: Плевен
« Reply #1252 on: 02.04.2016, 21:16:56 »
И на днешното заседание на ОС няма да се разглежда новата транспортна схема, следователно поне още месец, няма да тръгнат тролеите по новите линии:

http://obs.pleven.bg/index.php/дневен-ред/243-предложение-за-дневен-ред-за-заседание-на-общински-съвет-плевен-на-31-03-2016-г.html
Да, на сесията кметът спомена само, че фаза 1 вече е приключила. Но никой не обели и дума за пускането на новите линии. В сайта на общината също не се публикува нищо по въпроса. Започва да изглежда странно, при положение, че мрежата отдавна е изградена на 100%. Някой знае ли дали до момента са правени тестове и дали вече има акт 16?

Offline VETRA

  • Начинаещ
  • *
  • Posts: 24
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #1253 on: 02.04.2016, 22:02:13 »
Строежа няма Акт 16

Offline GANZ

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1233
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #1254 on: 04.04.2016, 00:29:11 »
Днес посетих Плевен. Добро впечатление ми направи тролейбусният транспорт.  :fan: Тролеите се движат доста бързо по новите съоръжения, при преминаване  през нова стрелка, тропане от прътовете не се чува изобщо, дори не се усеща как минава през нея.  :D Оказа се,че в момента ЗиУ в движение няма, тъй като чехите, които са изграждали новата мрежа,  ги подготвят с устройства за преминаване през новите стрелки. И поради хубавото пролетно време днес, успях да направя малко кадри:



Offline VETRA

  • Начинаещ
  • *
  • Posts: 24
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #1255 on: 04.04.2016, 21:30:02 »
Чехи в Плевен няма от 15.03.,ЗиУ тата се подготвят от електричарите на фирмата с новата система за управление на стрелките. :eek:

Offline p5yo

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 122
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #1256 on: 05.04.2016, 03:03:06 »
Интересно, в старото депо все още има тролеи.

Offline Petko21

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7022
  • Техника
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 646173605
    • View Profile
    • Моите снимки
Re: Плевен
« Reply #1257 on: 05.04.2016, 08:14:15 »
Че защо няма да има, нали е депо, би следвало да се използва? Не съм чул в официално изказване, нещо за закриването на депото. (а ако има някакъв ъп, моля да го шернеш тук, за да можем и ние да се запознаем с него) :)

Offline p5yo

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 122
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #1258 on: 05.04.2016, 09:09:19 »
Просто си мислех, че след старта на функционирането на новото просто всичко ще се пренесе там. В новото дали се извършват други дейности, освен използване за паркинг; в него има ли автомивка или за сега всички дейности остават за старото? За съжаление съм далеч за да следя нещата на живо и да съм up-to-date. Но ако бях в района, със сигурност щеше да има снимков материал и от мен.

Offline VETRA

  • Начинаещ
  • *
  • Posts: 24
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #1259 on: 09.04.2016, 19:25:22 »
Най вероятно в старото депо ще останат ЗИУ ,а в новото Шкода Соларис.