Author Topic: А3 Струма - отсечка бивша "Люлин"  (Read 435974 times)

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16500
    • View Profile
    • Email
Re: А3 Струма - отсечка бивша "Люлин"
« Reply #860 on: 30.10.2010, 19:50:37 »
Днес направих пълен преход от началото до края на АМ Люлин.
Не ме бива за фоторепортер. Нацъках с GSM-a само няколко снимки, даващи отговори на въпроси:

1. Началото на АМ Люлин на Филиповско шосе.
Очевидно е възможно да се направи връзка АМ Люлин-жк Люлин вдясно от стълба. Име предостатъчно място - стълбовете по средата на бул.България са по-близо до платната.

По-нататък карах по старото шосе през Мало и Големо (или Гоуемо) Бучино. Пътят не го бива много, но поне си е равномерно разбит и няма начин някой участък да те подмами да вдигнеш по-голяма скорост. Горещо го препоръчвам на всички люлинци и надежденци, пътуващи в събота сутрина към югозапада - на връщане (около 13:30 часа) опашката започваше от началото на двойното шосе при бензиностанция Лукойл и завършваше на строящия се пътен възел Даскалово. Всъщност неприятният участък е само между двете Бучини.
« Last Edit: 30.10.2010, 19:59:13 by blagun »

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16500
    • View Profile
    • Email
Re: А3 Струма - отсечка бивша "Люлин"
« Reply #861 on: 30.10.2010, 19:56:18 »
2. ПВ Даскалово - ще има ли байпас под кръга Перник-Владая?

Твърдо - НЕ! Свързващата връзка между владайския път и големия кръг не е по естакада, а по насип от едната страна, от другата страна е плътно до ската - малко се вижда от първата снимка, макар че снимах срещу слънцето.

Теоретично е възможно да се направи байпас Владая-Перник, като се ползва за начало старата връзка за Кулата. В обратната посока - абсурд.
Втората и третата снимка са правени от прерязания край на старото трасе на скоростния път

Offline Danchoti

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 273
    • View Profile
Re: А3 Струма - отсечка бивша "Люлин"
« Reply #862 on: 30.10.2010, 21:11:06 »
Днес направих пълен преход от началото до края на АМ Люлин...
Тунелите до къде ги докараха, третия по-конкретно?

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16500
    • View Profile
    • Email
Re: А3 Струма - отсечка бивша "Люлин"
« Reply #863 on: 31.10.2010, 00:32:25 »
Днес направих пълен преход от началото до края на АМ Люлин...
Тунелите до къде ги докараха, третия по-конкретно?
Не знам, аз си карах по стария път и не съм спирал за оглед по пътя. Само в началната и в крайната точка.

Offline LG_

  • Строител
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 3504
  • for a better infrastructure
    • ICQ Messenger - 354966774
    • View Profile
    • Email
Re: А3 Струма - отсечка бивша "Люлин"
« Reply #864 on: 31.10.2010, 00:35:39 »
На мен така ли ми се струва или наистина има ръжда по новия поцинкован парапет?
Ако спориш с идиот, вероятността той да прави абсолютно същото е много голяма.(Марк Твен)

Quote from: geogregor
Underground trains already resemble more of the cattle transports than transportation system for humans.
Actually cattle could never be transported in such awful conditions due to animal welfare regulations. But no one gives a damn about how Londoners travel!

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16500
    • View Profile
    • Email
Re: А3 Струма - отсечка бивша "Люлин"
« Reply #865 on: 31.10.2010, 01:21:35 »
На мен така ли ми се струва или наистина има ръжда по новия поцинкован парапет?
Ако визираш втората серия снимки - ПВ Даскалово - това е парапетът на излезлия вече от употреба скоростен път Драгичево-Даскалово-Перник.

Offline mediar

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1011
    • View Profile
    • Mediar's Site
Re: А3 Струма - отсечка бивша "Люлин"
« Reply #866 on: 31.10.2010, 08:26:58 »
А защо едното платно на стария скоростен път изглежда много по-добре от другата?

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16500
    • View Profile
    • Email
Re: А3 Струма - отсечка бивша "Люлин"
« Reply #867 on: 31.10.2010, 08:52:55 »
А защо едното платно на стария скоростен път изглежда много по-добре от другата?
Това, което на снимката изглежда по-добре в долната си част (посока Перник-Владая), нагоре е затапено. Другото (посока Владая-Перник) явно се използва за вход/изход на строителна механизация, затова в долната му част е нанесена кал.

Offline mediar

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1011
    • View Profile
    • Mediar's Site
Re: А3 Струма - отсечка бивша "Люлин"
« Reply #868 on: 31.10.2010, 10:49:54 »
Имам предвид да не би да е било ремонтирано докато пътя се е използвал? Защото има нови мантинели, парапети и бетон под тях, докато другото платно изглежда много зле ( изключвам калта, тъй като е в следствие на строителните работи. А какво ще стане с този мост, когато пътния възел бъде завършен?

Offline Chilio

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 550
    • View Profile
Re: А3 Струма - отсечка бивша "Люлин"
« Reply #869 on: 31.10.2010, 11:24:48 »
Може о да ставало дума, но нямам спомен - Има ли предвидена връзка между АМ Люлин и бъдещата София - Калотина преди СОП?

Поне ако се гледа "Изменение на общ устройствен план - окончателен проект решение 960 на Министерски съвет" - Общ Устройствен План на град София и Столична Община - Окончателен проект, М 1:25000 - http://sofia-agk.com/esoft/planove/displayImage.php?folder=OUP_GOTOV_25000_2010-01-26/ - ИМА предвидена такава връзка - малко след големия възел на Драгичево (посока София) има отклонение наляво, което пресича бъдещата София - Калотина при разклона за Петърч и Храбърско.

Здравейте, присъединявам се и тук, някои ме познават от мненията в скайскрейпърсити...
По повдигнатия въпрос - според мене няма абсолютно никаква логика това отклонение да е за АМ Калотина. Според мен там би могло да е отклонението за бъдеща магистрала към Кюстендил-Гюешево, защото досегашното трасе на пътя за там минава през Перник и няма как да стане на АМ, трябва по-широк обход.

Иначе АМ Калотина ще се отделя от СОП където ще го пресича бъдещата Северна скоростна тангента, което ще рече на няколко километра северно от кръговото при Люлин. Т.е. връзката между АМ Люлин и АМ Калотина ще се осъществява по западната дъга на СОП.
« Last Edit: 31.10.2010, 11:27:54 by Chilio »

Offline sando1

  • Начинаещ
  • *
  • Posts: 11
    • View Profile
    • Email
Re: А3 Струма - отсечка бивша "Люлин"
« Reply #870 on: 31.10.2010, 13:41:36 »
Здравейте, присъединявам се и тук, някои ме познават от мненията в скайскрейпърсити...
По повдигнатия въпрос - според мене няма абсолютно никаква логика това отклонение да е за АМ Калотина. Според мен там би могло да е отклонението за бъдеща магистрала към Кюстендил-Гюешево, защото досегашното трасе на пътя за там минава през Перник и няма как да стане на АМ, трябва по-широк обход.

Иначе АМ Калотина ще се отделя от СОП където ще го пресича бъдещата Северна скоростна тангента, което ще рече на няколко километра северно от кръговото при Люлин. Т.е. връзката между АМ Люлин и АМ Калотина ще се осъществява по западната дъга на СОП.

Ако няма логика това да е връзка към Калотина, то това да е връзка към Кюстендил е лишено от тройно повече логика :). Това по план е магистрала през Петрохан за Видин и ако се загледаш на картата ще видиш продължението на черната линия горе в ляво, където се пресича с магистралата за Калотина около Петърч. Друг в въпросът, че тази магистрала е много напред в бъдещето и към момента е по-скоро фантазия на някой от многобройните "чертожници" на бъдещи "коридори", "магистрали", "планове", които се бълват с килограми всяка година за да се взимат пари за такива проекти. Виж какво стана с "красивите" планове и диаграми с цветове за изпълнение от всяка година от Бойковото кметуване - ЕДНО ГОЛЯМО НИЩО. Не е изпълнено и на 10%!

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16500
    • View Profile
    • Email
Re: А3 Струма - отсечка бивша "Люлин"
« Reply #871 on: 31.10.2010, 17:16:55 »
Може о да ставало дума, но нямам спомен - Има ли предвидена връзка между АМ Люлин и бъдещата София - Калотина преди СОП?

Поне ако се гледа "Изменение на общ устройствен план - окончателен проект решение 960 на Министерски съвет" - Общ Устройствен План на град София и Столична Община - Окончателен проект, М 1:25000 - http://sofia-agk.com/esoft/planove/displayImage.php?folder=OUP_GOTOV_25000_2010-01-26/ - ИМА предвидена такава връзка - малко след големия възел на Драгичево (посока София) има отклонение наляво, което пресича бъдещата София - Калотина при разклона за Петърч и Храбърско.

Здравейте, присъединявам се и тук, някои ме познават от мненията в скайскрейпърсити...
По повдигнатия въпрос - според мене няма абсолютно никаква логика това отклонение да е за АМ Калотина. Според мен там би могло да е отклонението за бъдеща магистрала към Кюстендил-Гюешево, защото досегашното трасе на пътя за там минава през Перник и няма как да стане на АМ, трябва по-широк обход.
А според мен си е просто началната точка на пътя за Големо Бучино, Дивотино и (село) Люлин. Просто няма смисъл хората от тези села да се връткат през половин Перник, за да стигнат до магистралите Люлин и Струма.

Offline Senna

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 497
    • View Profile
    • Email
Re: А3 Струма - отсечка бивша "Люлин"
« Reply #872 on: 31.10.2010, 18:47:34 »


Клип на третия тунел. ;)

Над Голямо Бучино.



Offline Senna

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 497
    • View Profile
    • Email
Re: А3 Струма - отсечка бивша "Люлин"
« Reply #873 on: 31.10.2010, 18:51:03 »






Offline Senna

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 497
    • View Profile
    • Email
Re: А3 Струма - отсечка бивша "Люлин"
« Reply #874 on: 31.10.2010, 18:54:13 »






Готовия пръв тунел, където и асфалт се полага.

Offline Senna

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 497
    • View Profile
    • Email
Re: А3 Струма - отсечка бивша "Люлин"
« Reply #875 on: 31.10.2010, 18:56:35 »






Offline mediar

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1011
    • View Profile
    • Mediar's Site
Re: А3 Струма - отсечка бивша "Люлин"
« Reply #876 on: 31.10.2010, 19:49:50 »
Ще се прави ли вътрешна мазилка на тунелите или смятат да оставят тавана така, че да се виждат бетонните блокове?
« Last Edit: 31.10.2010, 19:52:45 by mediar »

Offline Senna

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 497
    • View Profile
    • Email
Re: А3 Струма - отсечка бивша "Люлин"
« Reply #877 on: 31.10.2010, 20:06:44 »
Ще се прави ли вътрешна мазилка на тунелите или смятат да оставят тавана така, че да се виждат бетонните блокове?
Едва ли ще оставят така нещата.






Offline Senna

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 497
    • View Profile
    • Email
Re: А3 Струма - отсечка бивша "Люлин"
« Reply #878 on: 31.10.2010, 20:09:22 »








Offline Senna

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 497
    • View Profile
    • Email
Re: А3 Струма - отсечка бивша "Люлин"
« Reply #879 on: 31.10.2010, 20:11:48 »